این مانیتور گیمینگ فوق عریض سامسونگ تنها 580 دلار قیمت دارد

با این حال، برای گیمرها، صفحه نمایش های خمیده غوطه وری بیشتری را ارائه می دهند و هنگامی که با تنظیمات صوتی مناسب جفت شوند، می توانند تجربه بازی را کاملاً تغییر دهند.

در حالی که مانیتورهای منحنی یا سنتی و مستقیم یکی از اولویت‌ها هستند، صفحه‌نمایش‌های خمیده اغلب می‌توانند برای چشم‌ها آسان‌تر باشند، زمانی که لازم است برای مدت طولانی پشت میز خود بمانید – مانند هنگام کار.

این مدل سامسونگ به یک نمایشگر 49 اینچی با رزولوشن 5120 در 1440 مجهز شده است. فروشنده می گوید که نمایشگر فوق عریض HDR1000 این مانیتور (نسبت 32:9) معادل دو نمایشگر 27 اینچی QHD در کنار هم است. علاوه بر این، در حالی که بسیاری از مانیتورها معمولاً نرخ تازه سازی حدود 60 گیگاهرتز را ارائه می دهند، این مانیتور می تواند تا 120 گیگاهرتز را مدیریت کند.

فناوری AMD Radeon FreeSync 2 که با در نظر گرفتن گیمرها طراحی شده است، برای کاهش لکنت و مشکلات تأخیر گنجانده شده است.

این مانیتور منحنی صفحه‌نمایش عریض برای گیمرهایی که می‌خواهند پیش از روز کارگر انتخاب کنند، ایده‌آل است – البته تا زمانی که از یک مدل بازسازی‌شده مهم نباشند.

GameStop قیمت مانیتور 49 اینچی فوق عریض دوگانه QHD سامسونگ را از 1199 دلار به 583 دلار کاهش داده است و باعث صرفه جویی 616 دلاری برای مشتریان در قیمت خرده فروشی معمولی آن می شود.

مانیتور 49 اینچی فوق عریض دوگانه QHD سامسونگ در GameStop با قیمت 583 دلار در دسترس است. با توجه به مشخصات بالای این مانیتور، حتی در صورت بازسازی، قیمت این محصول به طور معمول 919 دلار است — و نمی توان گفت که این معامله تا چه زمانی دوام خواهد داشت.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/samsung-ultra-wide-gaming-monitor-deal/#ftag=RSSbaffb68