با این اشتراک 99 دلاری بلیط هواپیما، با کسری از هزینه در سراسر جهان پرواز کنید

بلیط هواپیما گرانترین بخش این فرآیند است. جستجوی بلیط هواپیما مقرون به صرفه این روزها می تواند چالش برانگیز باشد، اما اگر هر بار که یک معامله ارزان سفر به بازار می آید به شما هشدار داده شود چه؟ به Dollar Flight Club Premium Plus اجازه دهید این کار را از دستان شما دور کند. شما می توانید یک طرح مادام العمر Premium Plus+ را با کسری از قیمت دریافت کنید: فقط 99 دلار برای مدت زمان محدود.

کاربران Premium Plus+ در مورد پروازهایی که ممکن است مورد علاقه آنها باشد، از جمله صندلی‌های Economy، Premium Economy و Business class مطلع می‌شوند. در واقع، برخی از معاملات، کرایه‌های اشتباهی هستند که زمانی اتفاق می‌افتند که شرکت‌های هواپیمایی بلیط‌هایی را کمتر از آنچه در نظر گرفته شده فهرست می‌کنند. برخی از نمونه‌های معاملات رفت و برگشتی که اعضای Dollar Flight یافتند شامل پروازهای اکونومی 330 دلاری به مادرید، پروازهای اکونومی 129 دلاری به هاوایی و پروازهای تجاری 1710 دلاری به کازابلانکا است.

سفرهای طولانی مدت آینده خود را با رویکردی ساده و ارزان تر هدایت کنید. می توانید یک را بردارید اشتراک مادام العمر Dollar Flight Club Premium Plus+ تنها 99 دلار، از 1690 دلار کاهش یافته است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/fly-across-the-world-for-a-fraction-of-the-cost-with-this-99-airfare-subscription/#ftag=RSSbaffb68 جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

بسیاری از ما آرزوی سفرهای دور و مکرر را داریم و تا حد دلخواه خود به کاوش در جهان می پردازیم. متأسفانه، بسیاری از موانع ممکن است برنامه های سفر شما را پیچیده کند، به ویژه در مورد مسائل مالی.

با استفاده بیش از یک میلیون عضو در سراسر جهان، Dollar Flight Club دارای رتبه Trustpilot 4.4 از پنج ستاره است. فوربس توضیح داد که یک اشتراک “به طور متوسط ​​500 دلار پس انداز در هر بلیط به خود می بالد” و “فقط با یک معامله هزینه خود را پرداخت می کند.” به‌علاوه، اعضای Premium Plus+ راهنمایی‌های تخصصی سفر دریافت می‌کنند تا بیشترین بهره را از سفرهای خود ببرند.

اجتناب از ناامیدی حمل و نقل توسط ساده سازی فرآیند بلیط هواپیما. این اشتراک می‌تواند به شما کمک کند شهرها و کشورها را از فهرست مقصد رویایی خارج کنید و معاملاتی را ارائه دهید که در غیر این صورت کاربران قادر به کشف آن‌ها نبودند. Dollar Flight Club وب را جستجو می کند تا پروازهای ارزان قیمت را پیدا کند و سپس هشدارهایی را مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می کند تا بتوانید این معاملات را قبل از افزایش قیمت درخواست کنید.