نحوه انتقال اکانت واتساپ از اندروید به آیفون

هنگامی که برای شروع فرآیند انتقال آماده شدید، روی دکمه Start ضربه بزنید. انتقال می تواند از چند دقیقه تا یک ساعت یا بیشتر طول بکشد. همه چیز به مقدار داده ای که باید انتقال دهید بستگی دارد.

اگر تلفن Android قدیمی خود را می فروشید یا معامله می کنید، مطمئن شوید که پس از تأیید اینکه همه اطلاعات و داده های شما در آیفون شما وجود دارد، آن را به حالت کارخانه بازنشانی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-transfer-your-whatsapp-account-from-android-to-iphone/#ftag=RSSbaffb68

در فرآیند انتقال اکانت واتس‌اپ از تلفن اندرویدی قدیمی‌تان به آیفون جدید، برنامه Move to iOS بقیه اطلاعاتی را که بیشتر به آن‌ها اهمیت می‌دهید نیز منتقل می‌کند: مکالمات متنی، عکس‌ها و ویدیوهای شما. حتی یک نماد برنامه نگهدارنده را در صفحه اصلی آیفون شما قرار می دهد که می توانید برای نصب برنامه بدون نیاز به باز کردن اپ استور روی آن ضربه بزنید.

در زیر شما را با نحوه انتقال حساب خود آشنا می‌کنم و جزئیات بیشتری را که باید قبل از پرش از اندروید به آیفون بدانید، ارائه می‌دهم.

برخی الزامات و هشدارها وجود دارد

در انتقال داده ها صفحه نمایش، از شما خواسته می شود اطلاعاتی را که می خواهید به آیفون خود بیاورید انتخاب کنید. واتس اپ باید به عنوان یکی از گزینه ها ذکر شود. مطمئن شوید که آن را انتخاب کرده اید

اگر بخش الزامات بالا را رد کردید، مطمئن شوید که آخرین نسخه واتس اپ را همراه با به iOS بروید برنامه از پلی استور

2. هر دو دستگاه را به برق و وای فای وصل کنید

iphone-se-2022-3.jpg

جیسون سیپریانی/ZDNet

وقتی به برنامه ها و داده ها صفحه **انتخاب کنید داده ها از اندروید. باز هم، دستورات را دنبال کنید. در نهایت یک کد یکبار مصرف به شما نشان داده می شود. آن شماره را در تلفن Android خود وارد کنید و سپس اتصال را تأیید کنید.

و البته، اطلاعات حساب واتساپ، عکس نمایه شما، چت های فردی، چت های گروهی، تاریخچه چت، تصاویر، ویدئوها و تنظیمات را منتقل می کند. روی سابقه تماس یا نام نمایشی شما منتقل نمی شود.

1. آخرین نسخه WhatsApp را نصب کنید و به iOS بروید

غیر از دسترسی به این ویژگی، که ممکن است چند هفته طول بکشد تا به حساب WhatsApp شما برسد، باید مطمئن شوید که موارد زیر را دارید:

  • تلفن Android شما دارای Android نسخه 5 یا جدیدتر است. (مگر اینکه گوشی شما خیلی خیلی قدیمی باشد، این مشکل نباید باشد.)
  • آیفون جدید شما قابل تنظیم نیست. هنگامی که روشن می شود، باید از طریق “Hello” به زبان های مختلف حرکت کند.
  • آیفون باید iOS 15.5 یا بالاتر را اجرا کند.
  • شما باید برنامه Move to iOS را روی گوشی اندروید خود نصب کنید.
  • مطمئن شوید که گوشی اندرویدی شما آخرین نسخه واتس اپ را نصب کرده باشد.

تلفن Android و iPhone خود را به یک شبکه Wi-Fi یکسان وصل کنید و هر دو را به برق وصل کنید. شرط اول انتقال اطلاعات بین دستگاه ها را تسهیل می کند، در حالی که دومی اطمینان حاصل می کند که هیچ یک از باتری ها در حین انجام فرآیند انتقال تمام نمی شود.

3. فرآیند انتقال را شروع کنید

واتس اپ اعلام کرد اپلیکیشن پیام رسان آن اخیرا با قابلیت انتقال حساب واتس اپ شما و تقریبا تمام تاریخچه آن از گوشی اندرویدی به آیفون اپل به روز شده است.

پس از تکمیل انتقال، حساب WhatsApp شما و بقیه اطلاعاتی که انتخاب کرده اید در آیفون شما قرار می گیرد.

برنامه Move to iOS را در تلفن Android خود باز کنید و دستورات را دنبال کنید تا زمانی که به صفحه ای برسید که رمز عبور را درخواست می کند. صفحه‌های تنظیمات اولیه آیفون خود را مرور کنید و زبان و کشور خود را انتخاب کنید. وقتی به صفحه شروع سریع رسیدید، را انتخاب کنید به صورت دستی تنظیم کنید. آیفون را به همان شبکه وای فای گوشی اندرویدی خود وصل کنید. به دنبال دستورات، تنظیم Face ID و ایجاد رمز عبور در صورت درخواست ادامه دهید.

انتقال به-ios-با-واتساپ-به عنوان-گزینه

سیب

اپل و واتس اپ با هم کار کردند تا این ویژگی را به اپلیکیشن Move to iOS اپل بیاورند. از نظر فنی، در حال حاضر هنوز در نسخه بتا است و واتس‌اپ گفته است که یک یا دو هفته طول می‌کشد تا به طور کامل عرضه شود.

در نهایت، باید از یک شماره تلفن در هر دو دستگاه استفاده کنید. برای اینکه به داده های حساب رمزگذاری شده دسترسی داشته باشید، باید از همان شماره حساب (شماره تلفن خود) در هر دو دستگاه استفاده کنید.

نحوه انتقال واتس اپ از اندروید به آیفون