اپل ممکن است در تاریخ 7 سپتامبر از آیفون 14 و سایر دستگاه ها رونمایی کند

از آنجایی که مصرف‌کنندگان در مواجهه با نگرانی‌های تورم و رکود، بودجه‌های مخارج خود را سخت‌تر می‌کنند، ظاهراً اپل به دنبال تقویت تجارت تبلیغاتی خود است. این شرکت ممکن است به زودی تبلیغاتی را در App Store، Apple Maps، Apple Books و Podcasts اجرا کند. یکی از مدیران اپل گفته است که می‌خواهد تجارت تبلیغاتی اپل را فراتر از نرخ فعلی آن که 4 میلیارد دلار در سال است گسترش دهد و به دو رقمی برسد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-may-unveil-iphone-14-and-other-devices-on-september-7/#ftag=RSSbaffb68

Phone 14 Pro و Pro Max تراشه جدید A16 Bionic را دریافت خواهند کرد، یک دوربین جدید 48 مگاپیکسلی با قابلیت بهتر در نور کم، در حالی که نمایشگرهای آنها از همیشه روشن پشتیبانی می کند.

اما مدل‌های آیفون امسال با کاهش هزینه‌های مصرف‌کنندگان به دلیل فشارهای تورمی وارد بازار می‌شوند.

یادداشت مدیر عامل تیم کوک به کارکنان، مشاهده شده توسط فایننشال تایمز، گفت که تمام کارکنان مقر آن در کوپرتینو باید در روزهای سه شنبه و پنج شنبه به اضافه یک روز دیگر که توسط مدیران تیم معرفی شده اند وارد شوند. این یک برنامه آزمایشی بازگشت به دفتر است و به دنبال چندین تلاش قبلی است که به دلیل انواع جدید COVID-19 به تعویق افتاد.

اپل همچنین از سری واچ 8 به همراه مدلی مقاوم برای کاربران ورزش های شدید رونمایی خواهد کرد. این صفحه نمایش بزرگ‌تر، صفحه‌نمایش مقاوم‌تر در برابر شکستن، قاب سخت‌تر و باتری بزرگ‌تر را نشان می‌دهد. این مدل مقاوم اپل واچ پرو نامیده می شود و دارای برچسب قیمتی در سطح حرفه ای 900 دلار یا 999 دلار خواهد بود که بسیار بالاتر از مدل اولیه 399 دلاری است. یک Apple Watch SE ارزان قیمت نیز برای رویداد 7 سپتامبر ارائه شده است.

طبق گزارش ها، این شرکت 95 میلیون آیفون سفارش داده است و انتظار دارد که پرچمدار آیفون 14 پرو مکس پرفروش ترین مدل آن باشد.

انتظار می‌رود اپل آیفون 14 و 14 مکس و همچنین آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس گران‌تر را عرضه کند. گمان می‌رود دستگاه‌های پایین‌رده دارای تراشه A15 Bionic و دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی باشند، اما انتظار نمی‌رود نمایشگرهای OLED آن‌ها از ویژگی نمایشگر همیشه روشن iOS 16 پشتیبانی کنند.

همچنین انتظار می‌رود اپل مدل‌های جدید اپل واچ را با آی‌پدهای ارزان‌قیمت و رده بالا، و مک‌های بیشتری نیز در این رویداد یا رویداد دیگری در اواخر سال معرفی کند.

عرضه آیفون 14، اگر در 7 سپتامبر اتفاق بیفتد، در همان هفته ای انجام می شود که کارکنان اپل حداقل سه روز در هفته از دوشنبه 5 سپتامبر به دفتر باز می گردند.

اپل قصد دارد آیفون 14 را در رویدادی در 7 سپتامبر معرفی کند. بر اساس گزارش بلومبرگ.

اپل معمولاً از مدل‌های جدید آیفون خود در رویدادهای معرفی در ماه سپتامبر رونمایی می‌کند و امسال این یک رویداد فقط آنلاین خواهد بود، همراستا با سایر رویدادها از زمان شروع همه‌گیری. شایعات گذشته تاریخ عرضه 6 سپتامبر را پیشنهاد می کردند و فروش آن از 16 سپتامبر آغاز می شود.

iphone-13-pro-pro-max.jpg