همین حالا یک مدرک الکترونیکی ChatGPT را با 96٪ تخفیف دریافت کنید

همین حالا یک مدرک الکترونیکی ChatGPT را با 96٪ تخفیف دریافت کنید

درجه

درک هوش مصنوعی خود را با این قرارداد آموزش الکترونیکی 30 دلاری تقویت کنید.

StackSocial

هوش مصنوعی (AI) با پیشرفت ابزارهایی مانند ChatGPT گامی برجسته در هر صنعتی در سراسر جهان برداشته است. با توجه به اینکه بسیاری از کسب‌وکارها سعی می‌کنند یاد بگیرند که چگونه از این ابزارهای عصر جدید برای همگام شدن با زمان و حتی متمایز شدن در میان رقبا به بهترین شکل استفاده کنند، دلیلی وجود دارد که باور کنیم برای کارشناسان خبره در این زمینه فراخوانی خواهد شد.

برای اینکه به خود کمک کنید به عنوان یک نامزد بالقوه برای چنین موقعیت‌هایی برجسته شوید، می‌توانید با این بسته آموزشی ChatGPT و Gemini AI مطالعه کنید و در آن صرفه‌جویی کنید، که فقط برای مدت محدودی با قیمت 30 دلار (حدود 790 دلار) در دسترس است.

این برنامه مدرک الکترونیکی دارای 65 سخنرانی است که در کل ده ساعت محتوا را تشکیل می دهد. این شامل تفکیک هایی از اهمیت هوش مصنوعی مولد، نحوه درک و ارزیابی ابزارهای هوش مصنوعی مولد عصر جدید و موارد دیگر است. برخی از سخنرانی‌ها در این بسته دارای تکنیک‌ها و روش‌های خاصی برای ایجاد محتوا با ابزارهای هوش مصنوعی و استفاده از ابزارهایی مانند ChatGPT با دستورات کاملاً تنظیم‌شده و ماهرانه هستند.

این برنامه همچنین برای کمک به کاربران برای کسب تجربه در دنیای واقعی طراحی شده است و آنها را وادار به کار بر روی پروژه هایی می کند که آنها را ملزم به ادغام راه حل های هوش مصنوعی می کند. برخی از این پروژه ها شامل استفاده از هوش مصنوعی برای تولید متن بازاریابی، وبلاگ ها و اسکریپت ها و همچنین استفاده از آن برای تولید تصاویر برای رسانه های اجتماعی، طراحی وب و دک های حرفه ای است.

فرصت خود را برای صرفه جویی در بسته آموزشی ChatGPT و هوش مصنوعی Gemini، که فقط با قیمت 30 دلار (790 دلار) فقط برای مدت محدود در دسترس است، از دست ندهید.



منبع: https://www.zdnet.com/education/get-a-chatgpt-e-degree-for-96-off-right-now/#ftag=RSSbaffb68