آیا می توانید بدون دیپلم دبیرستان یا GED به کالج بروید؟

آزمون HiSET شامل پنج بخش است: هنرهای زبان، ریاضی، نوشتن، علوم و مطالعات اجتماعی. آزمون تقریباً هفت ساعت طول می کشد. قبل از شرکت در آزمون می توانید در دوره های HiSET شرکت کنید و امتحانات تمرینی را امتحان کنید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا می توانید بدون دیپلم دبیرستان به دانشگاه بروید؟ تو می توانی!

برای استقبال از دانش‌آموزان غیرسنتی، مدارس سراسر کشور فرآیندهای پذیرش تخصصی، برنامه‌ها و معادل‌های دبیرستانی را معرفی کرده‌اند.

در نهایت، مدارس تمایل دارند تا زمانی که همه دانش آموزان سنتی ثبت نام نکرده باشند، از پذیرش دانش آموزان غیر جویای مدرک خودداری کنند و گزینه های کلاسی موجود را محدود کنند.

ثبت نام دوگانه/همزمان را دنبال کنید.

داوطلبان باید بالای 16 سال داشته باشند و در حال حاضر در دبیرستان ثبت نام نکرده باشند. GED شامل چهار آزمون است: ریاضی، علوم، استدلال هنرهای زبانی و مطالعات اجتماعی.

فارغ التحصیلان کالج در بیرون از خانه جشن می گیرند و تلفن های خود را در هوا در آغوش گرفته و نگه می دارند.

آریل اسکلی / دیجیتال ویژن / گتی ایماژ

با این حال، برای واجد شرایط بودن برای کمک مالی فدرال، دانش آموزان معمولاً به دیپلم دبیرستان یا GED نیاز دارند.

در دبیرستان بزرگسالان ثبت نام کنید.

کالج های محلی همچنین ممکن است برنامه های مسیر شغلی یا حرفه ای را ارائه دهند که متقاضیان بدون دیپلم یا GED را می پذیرند. پیمودن این مسیرها می تواند شما را سریعتر وارد نیروی کار کند.

مانند آزمون GED، امتحان HiSET معادل دیپلم دبیرستان است که می تواند شما را برای پذیرش کالج واجد شرایط کند.

اکثر کالج ها برای پذیرش به دیپلم دبیرستان یا HSE نیاز دارند، اما دانشجویان بدون این مدارک گزینه هایی دارند. برخی از مدارس به شما اجازه می‌دهند که توانایی‌های تحصیلی خود را به روش‌های دیگری نشان دهید، مانند شرکت در ارزیابی یا آزمون تعیین سطح.

به طور معمول، برای واجد شرایط بودن برای پذیرش، هنوز باید یک آزمون تعیین سطح را بگذرانید.

یکی از محبوب ترین راه ها برای دانش آموزان بدون دیپلم دبیرستان برای واجد شرایط بودن برای پذیرش کالج، شرکت و قبولی در آزمون GED است.

برای شرکت در آزمون، داوطلبان باید شرایط سنی ایالت خود را داشته باشند و در دبیرستان ثبت نام نکنند.

برنامه های ثبت نام همزمان به شما یک شروع عالی در آموزش کالج می دهد. در حالی که دانش آموزان ممکن است واجد شرایط کمک مالی فدرال نباشند، بسیاری از مدارس از هزینه آموزش چشم پوشی می کنند یا قیمت های قابل توجهی کاهش می دهند.

در آزمون GED شرکت کنید و قبول شوید.

ممکن است دانشگاه برای همه مناسب نباشد. جایگزین های زیر به شما امکان می دهد بدون حضور در یک کالج سنتی، آموزش های رشد شغلی و شخصی را دریافت کنید.

در یک مدرسه حرفه ای یا حرفه ای ثبت نام کنید.

مدارس تجاری یا حرفه ای اغلب دارای شرایط پذیرش منعطف هستند و آنها را به گزینه ای با کیفیت برای متقاضیان بدون دیپلم دبیرستان یا GED تبدیل می کند.

این برنامه ها سودمند هستند زیرا به سرعت دیپلم های تایید شده دبیرستان را اعطا می کنند. بسیاری از مدارس برنامه‌های کم‌هزینه یا حتی رایگان و گزینه‌های زمان‌بندی انعطاف‌پذیر، مانند کلاس‌های آنلاین ناهمزمان را ارائه می‌دهند.

به عنوان دانشجوی غیر جویای مدرک برای یک کالج اقدام کنید و در کلاس ها شرکت کنید.

برای مثال، اگر در یک مدرسه خانگی تأیید شده شرکت کرده باشید، ممکن است واجد شرایط دریافت کمک باشید. همچنین می توانید حداقل شش ساعت اعتبار را در یک برنامه مسیر شغلی تکمیل کنید.

گزینه های جایگزین برای حضور در کالج – بدون نیاز به دیپلم دبیرستان یا GED.

به طور معمول، دانشجویانی که به دنبال مدرک نیستند، واجد شرایط دریافت کمک مالی فدرال نیستند. آنها همچنین ممکن است محدود به دوره های بدون پیش نیاز اجباری باشند.

قبل از امتحان، می توانید در دوره های GED و آزمون های تمرینی شرکت کنید. شرکت کنندگان در آزمون می توانند تست ها را به صورت جزئی یا یکجا در یک مرکز تست تایید شده یا آنلاین تکمیل کنند. بسته به نتایج خود، ممکن است استانداردهای آمادگی کالج را رعایت کنید یا حتی واجد شرایط دریافت اعتبار کالج باشید.

در امتحان HiSET شرکت کنید و قبول شوید.

دانش آموزان بدون دیپلم دبیرستان یا GED ممکن است بتوانند در کلاس ها به عنوان دانش آموزان غیر جویای مدرک شرکت کنند. بسیاری از مدارس به زبان آموزان اجازه می دهند تا تعداد معینی از دروس را بدون ارائه ریز نمرات بگذرانند.

این مدارس و برنامه‌ها بر آموزش مبتنی بر شغل و آمادگی عملی برای مشاغل مدرسه تجاری، مانند جوشکاری، زیبایی و ماساژ درمانی تمرکز دارند.

در برخی از کالج‌ها، متقاضیان غیرسنتی می‌توانند با تکمیل ارزیابی مهارت‌های آکادمیک یا آزمون تعیین سطح پذیرش دریافت کنند. داوطلبان باید نمرات کافی را در این آزمون ها دریافت کنند و نشان دهند که می توانند در یک برنامه کالج پیشرفت کنند.

انتخاب این مسیر می تواند با عدم تکمیل GED یا ترک زودهنگام دبیرستان در زمان شما صرفه جویی کند. با این حال، شما فقط می توانید تحت شرایط خاص بدون دیپلم یا GED واجد شرایط دریافت کمک مالی فدرال شوید.

در کالج اجتماعی ثبت نام کنید.

برعکس، گواهینامه ها، آموزش و تخصص حرفه ای را به رسمیت می شناسند و ممکن است برای تمرین لازم باشد.

شما می توانید از این آموزش برای غنی سازی شخصی یا حرفه ای یا واجد شرایط بودن برای گواهی کالج استفاده کنید.

دبیرستان های بزرگسالان به دانش آموزان اجازه می دهد تا دیپلم دبیرستان را کسب کنند، که به آنها کمک می کند واجد شرایط پذیرش کالج و کمک های مالی فدرال شوند. الزامات برنامه متفاوت است، اما ممکن است شامل حداقل سن 18 سال و حداقل تعداد واحدهای دبیرستان باشد.

در اینجا، ما مسیرها و فرصت های در دسترس شما را بررسی می کنیم. ما به آنچه شما برای واجد شرایط بودن برای پذیرش در یک برنامه مدرک کالج سنتی نیاز دارید و جایگزین هایی که می توانید دنبال کنید نگاه می کنیم.

مدارس همچنین ممکن است دانش‌آموزانی را بپذیرند که قصد دارند در حین ثبت‌نام برای دریافت دیپلم دبیرستان یا HSE خود کار کنند. دانشجویان پذیرفته شده بدون دیپلم دبیرستان یا HSE ممکن است به برنامه های خاصی محدود شوند.

گزینه های شما: چگونه بدون دیپلم دبیرستان وارد کالج شویم

در کالجی شرکت کنید که به دیپلم دبیرستان یا HSE نیاز ندارد.

شرایط پذیرش در بین کالج های محلی متفاوت است، اما برخی از مدارس متقاضیان بدون دیپلم دبیرستان یا GED را تا زمانی که بالای 18 سال دارند می پذیرند.

مدارس تجاری دسترسی سریع و مستقیم به شغل و بدهی های دانش آموزان را کاهش می دهند. از سوی دیگر، برنامه ها و انعطاف پذیری شغلی می تواند محدود باشد.

گواهینامه ها یا گواهینامه ها را به صورت آنلاین کسب کنید.

اکثر کالج های آنلاین FAFSA را می پذیرند و اکثر دانشجویان از کمک های فدرال استفاده می کنند. مطابق با کمک دانشجویی فدرالبا این حال، دانش آموزان فقط در صورتی واجد شرایط هستند که دیپلم دبیرستان یا GED داشته باشند، مگر در شرایط خاص.

هر مدرسه ای برای پذیرش نیاز به دیپلم دبیرستان یا HSE ندارد.

گواهینامه ها برنامه های آموزشی فشرده از کالج ها و دانشگاه ها هستند که تخصص ها را پوشش می دهند.

شما واجد شرایط بسیاری از گواهینامه ها و گواهینامه ها بدون دیپلم دبیرستان یا GED هستید. حتی ممکن است بتوانید به دوره های آنلاین رایگان با گواهینامه ها، از جمله دوره های فناوری اطلاعات و کسب و کار دسترسی داشته باشید.


منبع: https://www.zdnet.com/education/college-degree-without-ged-or-diploma/#ftag=RSSbaffb68

کالج ها ممکن است فرصت های ثبت نام دوگانه یا همزمان را برای دانش آموزان دبیرستانی فعلی یا دانش آموزانی که GED را دنبال می کنند ارائه دهند. برای پذیرش، دانش آموزان آینده نگر نیاز به مدرک ثبت نام در دبیرستان یا برنامه GED دارند. ممکن است لازم باشد متقاضیان برای واجد شرایط بودن در مدت زمان مشخصی از زمان فارغ التحصیلی یا ساعات معینی باشند.

در حالی که هم گواهینامه ها و هم گواهینامه ها می توانند جایگزین های مفیدی برای یک مدرک باشند و منجر به استخدام شوند، اعتبارنامه ها کاملاً متفاوت است.