این بسته قلم هوشمند NEWYES می تواند تقریباً هر کسی را کارآمدتر کند

شما از قلم هوشمند مانند هر توپ دیگری استفاده می کنید. تفاوت این است که این خودکار به تلفن شما متصل می شود و حرکات شما را ضبط می کند تا از هر چیزی که می نویسید، فوراً چاپ می کنید یا نقاشی می کنید کپی دیجیتالی کند. همچنین دارای تشخیص دست خط و فناوری Myscript است که می تواند نوشته های نامرتب را به متنی خوانا تبدیل کند.

انواع نوآوری های تکنولوژیکی وجود دارد که بهره وری شما را بهبود می بخشد. اما وقتی نوبت به یادداشت برداری می رسد، در بیشتر موارد، ما همچنان مانند 50 سال پیش از قلم و کاغذ استفاده می کنیم. ای کاش یک گزینه قرن 21 وجود داشت؟ خوب، خبرهای خوبی وجود دارد. و در حال حاضر فقط 151.05 دلار تخفیف دارد، بنابراین بسیار مقرون به صرفه است.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

قلم هوشمند و پد ال سی دی NEWYES برای افراد تجاری، دانشجویان، طراحان گرافیک و هر کس دیگری که تا به حال قلم را روی کاغذ آورده است ایده آل است. این کار نیاز به دفترچه یادداشت های کاغذی سنگین را از بین می برد و دیگر مجبور نخواهید بود یادداشت های خود را بعداً رونویسی کنید، که باعث کاهش اتلاف کاغذ و صرفه جویی در زمان برای پروژه های مهم تر می شود.

اگر برای کار، مدرسه یا هر هدف دیگری نیاز به یادداشت برداری دارید – و از ناکارآمدی کاغذ و خودکار خوشتان نمی آید – این یک جایگزین عالی مدرن است. بسته شامل قلم هوشمند NEWYES، یک پد LCD، سه نوت بوک، به اضافه جوهر اضافی. و به قیمت 151.05 دلار برای مدت زمان محدودی به فروش می رسد، که آن را به یک سرمایه گذاری آسان تبدیل می کند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/this-newyes-smart-pen-bundle-can-make-virtually-anyone-be-more-efficient/#ftag=RSSbaffb68

حتی بهتر از آن این است که قلم حتی در حالت آفلاین کاملاً کاربردی است. همانطور که معمولاً از این قلم هوشمند استفاده می کنید، کار شما را برای شما ذخیره می کند. سپس، وقتی بعداً به تلفن خود وصل شدید، می‌توانید همه چیز را همگام‌سازی کنید. علاوه بر این، قلم می تواند حرکت 360 درجه را حس کند، این سیستم به شما امکان می دهد به راحتی یادداشت ها را بر اساس کلمه کلیدی یا برچسب جستجو کنید، و حتی یادداشت های شما را در فضای ابری ذخیره می کند تا همیشه در دسترس باشد.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.