آیا آن معامله فروش دسترسی زودهنگام آمازون واقعاً یک معامله است؟

سایت های شخص ثالث مانند شتر شتربه عنوان مثال، به شما این امکان را می دهد که URL آمازون را به سادگی در آن کپی کنید و تاریخچه قیمت آن مورد را به همراه نمودارهای بصری، تاریخچه کمترین قیمت و روند قیمت پیدا کنید. همچنین می‌توانید افزونه‌ای به کروم، اج، فایرفاکس یا سافاری اضافه کنید که به آن می‌گویند شتردار.

اگر خریدار آمازون هستید، احتمالاً متوجه شده اید که این شرکت همیشه انواعی از معاملات را برای فروش محصولات ارائه می دهد و در حالی که اغلب اوقات این معاملات واقعاً عالی هستند، خوب است بدانید که چگونه آن را تعیین کنید.

عسل و PriceBlink دو منبعی هستند که ردیابی قیمت آمازون را در قالب افزونه مرورگر فراهم می کنند. به سادگی افزودن یکی از این برنامه‌های افزودنی به مرورگر خود، هنگامی که از صفحه محصول آمازون بازدید می‌کنید، یک پنجره بازشو راه‌اندازی می‌کند و به شما اطلاع می‌دهد که آیا فروشندگان دیگری قیمت کمتری برای آن کالا دارند.

البته، آمازون بدون افزودن ردیاب قیمت خود به این ترکیب، به اصطلاح “غول فناوری” عمل نمی کند. دستیار آمازون افزونه مرورگر دیگری است که قیمت‌ها را در سایت‌های رقیب مقایسه می‌کند و حتی به شما امکان می‌دهد آن موارد را به لیست آرزوهای آمازون اضافه کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-tell-if-that-amazon-prime-day-deal-is-really-a-deal/#ftag=RSSbaffb68