راهنمای خرید تابلو فرش ؛ بدون خواندن این راهنما تابلو فرش نخرید درجه

تابلوفرش ها از اجزای جدایی ناپذیر دکوراسیون خانه های ایرانی به شمار می روند و ایرانیان از دیرباز به آن ها علاقه خاصی داشته اند. طرح تابلوفرش و رنگ آن بسیار مهم بوده و تأثیر زیادی روی دکوراسیون داخلی خانه شما دارد. پس حتماً قبل از خرید، به این نکته توجه کنید که چه طرح و رنگی، بیشتر با سایر وسایل خانه شما هماهنگ شده و به زیبایی آن می‌افزاید.

پس از لحاظ قیمت، تابلو فرش‌ها به سه نوع دستبافت، ماشینی و کلاریس تقسیم می‌شوند که به ترتیب از بیش‌ترین تا کم‌ترین قیمت را دارا طرح تابلو فرش جدید هستند. تابلو فرش در دو نوع دستبافت و ماشینی تولید می شود که در ادامه به توضیح ویژگی های هر کدام می پردازیم. نوع الیاف به کار رفته در بافت این محصول اکریلیک می باشد که یکی از بهترین الیاف در تولید فرش ماشینی می باشد. هنگام قرار دادن فرش یا حتی قاب بندی آن ها مراقب باشید که به بافت فرش آسیبی وارد نشود.

  • به‌عبارتی این روزها با هر توان خرید، شرایطی برای تهیه این تابلوهای زیبا و ارزشمند وجود دارد.
  • پرداخت فرش و تابلو فرش یک هنر محسوب می شود و اگر بدون مهارت انجام شده باشد نه تنها در کیفیت ظاهری تابلوفرش تاثیر منفی دارد بلکه از ارزش آن نیز میکاهد.
  • تابلوفرش ها از اجزای جدایی ناپذیر دکوراسیون خانه های ایرانی به شمار می روند و ایرانیان از دیرباز به آن ها علاقه خاصی داشته اند.
  • فاکتورهای تشخیص محل بافت فرش ارتفاع پرز فرش، نوع گره، تعداد پود و طول ریشه می باشند.
  • تنوع و تعدد صنایع تولیدی فرش از یکسو و شرایط متنوع و تسهیلات خرید این مصنوعات و پرداخت وجه مربوطه از سوی دیگر، امکانات و موقعیت خوبی برای خرید تابلو فرش فراهم کرده است.
  • در این مجموعه از سایز های کوچیک تا خیلی بزرگ امکان تولید وجود داره.
استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی شهر فرش فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. چندان فرقی ندارد که هدف از خرید تابلوفرش تکمیل دکوراتیو منزل باشد یا هدیه دادن آن، در هر حال این خریدی موفق از طرف مشتریان هنردوست به‌شمار می‌آید. ریزی و درشتی گره‌ها که تراکم بافت آن از قسمت پشت تابلو فرش به خوبی دیده می‌شود. تابلو فرش فرش های مدرن و جدید همیشه پرطرفدار ترین دسته را دربین خریداران دارند. خواستگاه زیباترین تابلو فرش شهرهای تبریز و سردرود ونایین و مشهد است.

یادتان باشد هارمونی و رنگ بندی تابلو فرش از لحاظ اصول دیزاین ودکوراسیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به دلیل کیفیت بالا، طرح های جدید و متنوع و همچنین استفاده از مصالح و مواد اولیه بسیار مرغوب و طبیعی، از قدیم الایام شهره بوده است. استفاده از مصالح مرغوب طبیعی باعث شده است که تولیدات شهر سردرود دارای دوام و طول عمر بسیار زیادی باشند و در این شهر تابلو فرش هایی وجود دارند که قدمت چند صد ساله دارند اما مانند روز اول خود زیبایی و کیفیت خود را حفظ کرده اند.

دسته بندی ها

توليد كنندگان، وارد كنندگان و فروشندگان فرش هاي ويسكوز انواع و اقسام نامهاي زيبا و فريبنده را بر روي اين فرشها ميگذارند تا با گمراهي و به اشتباه انداختن خريداران و مصرف كنندگان اينگونه فرشها را به انها بفروشند. ابريشم هنري art silk, ابريشم موز، ابريشم نارگيل، و ابريشم كنف برخي از اين نام ها هستند. خوابیدن مستقیم روی این فرشها باعث کاهش تراکم استخوانی میشود و باعث میشود تا کلسیم مواد غذایی جذب بدن نشود.

پرداخت برجسته توسط قیچی های مخصوص تابلو فرش انجام می شود; که این نوع پرداخت با ایجاد بعد و برجستگی سبب خلق زیبایی‌های فوق‌العاده‌ای در تابلو می‌شود. فرش و تابلو فرش در استفاده روزمره به تدریج در اثر آلودگی هوا و استفاده ، کثیف شده و بهتر است هر از چند گاهی توسط شوینده مناسب شسته و تمیز شود. به این ترتیب می توان فهمید که ذرع در این تعریف چیزی حدود 112 سانتی متر است.

تابلو فرش ماشینی وان یکاد کد 04 بدون قاب

تابلو فرش را در معرض رطوبت بالا مانند مسیر مستقیم کولرهای آبی قرار ندهید. سردرود، به پایتخت تابلو فرش جهان معروف است که تابلوهایش حتی به قصرها و موزه‌های دنیا رسیده است. برند های محبوب تابلو فرش به ترتیب الویت عبارتند از اطلس,بدون برند,رضوی,پرشیا, …

راهنمای خرید تابلو فرش ؛ بدون خواندن این راهنما تابلو فرش نخرید درجه