آموزش مجازی دوربین مداربسته

همچنین، افرادی که با این دوره و الزامات و اصول کار آشنایی دارند، میتوانند دوربین های مدار بسته را عیب یابی کرده و در صورتی که اشکال و یا نقصی در کیفیت و یا کمیت وجود دارد را اصلاح کنند. قابل ذکر است که افراد آشنا با این سیستم ها میتوانند برای فروش دوربین های arya-cctv.ir مدار بسته هم بازاریابی کرده و در مورد مزیت ها و معایب آنها به مشتری ها توضیح داده و آنها را به خرید ترغیب کنند. علاوه بر این، افراد آشنا با انواع دوربین های مدار بسته میتوانند تجربیات ارزنده خود در این زمینه را در اختیار دیگران گذاشته و به آنها آموزش دهند.

نظرات کاربران

در این دوره به افراد اموزش های حرفه ای در زمینه نصب، تعمیر و سرویس انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ و IP (تحت شبکه) ، دیجیتال ، Hd ، DR داده می شود. انتقال تصویر دوربین مدار بسته به کامپیوتر، موبایل و تلویزیون به چه صورت است؟ با سایت هپنا همراه باشید تا به طور کامل به این موضوع بپردازیم. بانک ها مکان های فوق العاده ی حساسی هستند که به لحاظ امنیتی باید حداکثر تلاش خود را اناجام دهند، مانند؛ استخدام نیرو های امنیتی، نصب دوربین مداربسته و انجام اقتادمات الزامی که در این صفحه می توانید مشاهده فرمایید. در این مقاله به صحبت درباره‌ی تامین امنیت و نظارت با استفاده از دوربین‌ مداربسته تحت شبکه پرداخته می‌شود. به این ترتیب که مشخصات کلی این دوربین‌ها، تفاوت‌ آن‌ها با نسل‌های قدیمی‌تر، انواع دوربین و روش‌های اتصال و ذخیره سازی تصاویر، قابلیت‌ها و ویژگی‌های نظارتی و امنیتی و همچنین معایب دوربین‌های مداربسته تحت شبکه بیان می‌شود.

  • در اولین مرحله باید قسمتی که قرار است دوربین بر آن نصب شود را در نظر بگیرید؛ سپس برای سیم کشی های لازم، باید به فکر ایجاد کردن یک حفره در محل مشخص شده باشید.
  • این بدین معناست که مشخص کنید در چه مکانهایی نیاز به کنترل و نظارت تصویری دارید.
  • قسمت‌های خارج از خانه یا ساختمان‌ها بهترین محل برای نصب دزدگیر اماکن و دوربین‌های مدار بسته به شمار می‌روند.
  • برای آشنایی با جزئیات بیشتری از کدک های مختلف تصویری و فرمت های فرده سازی به مقاله”فرمت فشرده سازی” در وبسایت داتیس مراجعه کنید.
  • می توان کابل ها را از داخل داکت ، سینی مخصوص کابل کشی ، لوله فلکسی ، زیر بنا ، سقف کاذب ، زیر فرش ، گوشه و کناره اتاق ها و … عبور داد .
زمانی که نیاز دارید برای تعداد زیادی دوربین مدار بسته، سیم کشی انجام دهید، باید مکانی را برای جمع شدن کابل ها و اتصال به دستگاه DVR در نظر بگیرید. این مکان، باید کاملا در دسترس باشد و بتوان از هر جایی در خانه به آن سیم کشی کرد. بر فرض مثال، یکی از مکان هایی برای قرار دادن وسایل و دستگاه های سیستم نظارت تصویر مطلوب و مناسب به شمار می رود، اتاق زیر شیروانی است. معمولا برای تمامی دوربین های مدار بسته موجود در یک ساختمان، از یک دستگاه DVR استفاده می کنند. البته در صورتی که ساختمان مد نظر، یک مجتمع بسیار برزگ و دارای چندین بخش است و لازم است هر بخش به طور جداگانه تحت نظارت باشد، استفاده از چند دستگاه DVR نیز مانعی ندارد.

سرفصلهای دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته

اگر از دوربین های تحت شبکه استفاده می کنید، یک آی پی آدرس به شما داده می شود که با وارد کردن آن آی پی آدرس در مرورگر، می توانید تصاویر ارسالی از دوربین های بی سیم را مشاهده کنید. دو حالت کلی برای تامین انرژی برق مورد نیاز دوربین مداربسته وجود دارد که در صورت انتخاب هریک نیاز به تجهیزات متناسب با خود می باشند. کابل شبکه وظیفه انتقال تصاویر مداربسته را به دستگاه NVR بر عهده دارد.

قبل از آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه، ابتدا باید بدانیم دوربین‌ تحت شبکه چیست و بتوانیم تفاوت دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه را تشخیص دهیم. به طور خلاصه می‌توان گفت دوربین تحت شبکه یا IP Camera به جای اتصال به دستگاه DVR، به وسیله یک کابل شبکه یا امواج وای‌فای، به شبکه متصل می‌شود. این دوربین‌ها در دو نوع دوربین تحت شبکه کابلی و دوربین تحت شبکه بیسیم تولید می‌شوند. آموزش نصب دوربین مدار بسته روی گوشی، کامیپوتر، آموزش عیب یابی دوربین مدار بسته، تنظیمات دوربین برخی از سرفصل های آموزشی در دوره آموزش دوربین مداربسته آموزشگاه فنی پارس است.

محتویات مجموعه فیلم آموزش دوربین مداربسته