این تقویم دیجیتال هدیه مناسبی برای مادران پرمشغله در روز مادر است

این تقویم دیجیتال هدیه مناسبی برای مادران پرمشغله در روز مادر است

تقویم نورگیر

ماریا دیاز/ZDNET

نکات کلیدی ZDNET

  • این تقویم 15 اینچی Skylight یک صفحه نمایش هوشمند با قیمت 320 دلار و نسخه 10 اینچی آن با قیمت 160 دلار در دسترس است.
  • این یک تقویم صفحه لمسی است که با در نظر گرفتن سبک زندگی پرمشغله طراحی شده است که امکان استفاده مشترک در خانواده یا تیم را فراهم می کند.
  • اگرچه ثابت شده است که برای خانواده من ضروری است، اما ای کاش کارها، نه فقط رویدادها، در نمای تقویم قابل مشاهده بودند، و نسخه 15 اینچی 320 دلار گران است.

سازماندهی برای من یک نبرد بی پایان است. به عنوان فردی که خود را «سازمان یافته» معرفی می‌کنم، دوست دارم بر برنامه، محیط اطراف و همه چیز در میان خود کنترل داشته باشم. اما هر بار که موفق می‌شوم وسایلم را مرتب کنم، چیزی مرا پرت می‌کند، چه یک بچه جدید، یک خانه جدید یا یک جابه‌جایی بین‌المللی.

همچنین: جابجایی، الکسا و هوم کیت: یک دستیار جدید اینجاست تا خانه هوشمند شما را منبع باز کند

من همیشه قلم و کاغذ را ترجیح می‌دهم، بنابراین من عاشق ژورنال گلوله‌ای و تقویم دیواری‌ام هستم. اما من همیشه آنها را با خودم ندارم و هرگز نمی توانم خودکاری را در صورت نیاز پیدا کنم. به همین دلیل است که تقویم نورگیر چنین تأثیری در زندگی من گذاشته است.

مشاهده در آمازون

با سه بچه خردسال و سگی که در خانه می دوند، اغلب فراموش می کنم چه کسی باید کجا برود و چه کاری را در چه زمانی انجام دهد. این منجر به از دست رفتن قرار ملاقات با پزشک می شود که با هزینه های از دست رفته قرار ملاقات همراه است. شما همچنین دارای انواع لوازم اصلی آشفته خانواده در باغ خود هستید: از دست دادن کلاس های فوق برنامه، تنها کودکی در مدرسه بدون اسباب بازی در طول روز مشترک، فعالیت های دوبار رزرو و غیره.

همچنین: من گران‌ترین جاروبرقی Roborock را آزمایش کردم و 4 دلیل برای خرید آن پیدا کردم

من همیشه به تقویم دیواری خود، یک تقویم کاغذی سنتی قابل اعتماد که هر سال از والمارت می‌گیرم، تکیه کرده‌ام تا مرا در مسیر نگه دارد. اما پس از نقل مکان به سراسر کشور و خرید یک خانه جدید، شروع مشاغل جدید، مدارس جدید، پزشکان جدید، و همه چیز جدید، دکورهای کاغذی نمی توانست ادامه یابد. فراموش می‌کنم رویدادها یا کارهایی را که باید انجام می‌دادم اضافه کنم، و «خارج از چشم، دور از ذهن» نمی‌توانست دقیق‌تر باشد.

در حالی که به دنبال جایگزینی برای تقویم کاغذی خود بودم، پاییز گذشته شروع به آزمایش تقویم Skylight کردم و متوجه شدم که هرگز نمی توانم به عقب برگردم.

Skylight Calendar یک صفحه نمایش هوشمند 15 اینچی است که شبیه یک تبلت رده بالا است. این سیستم عامل مبتنی بر اندروید را اجرا می کند و یک تقویم را همیشه نمایش می دهد. تقویم می تواند روی میز یا قفسه قرار گیرد یا روی دیوار نصب شود. من روش دوم نصب را برای جایگزینی تقویم دیواری قدیمی خود انتخاب کردم.

همچنین: بررسی Sonos Era 100: بهترین اسپیکر هوشمند با قیمت زیر 300 دلار

با استفاده از برنامه Skylight در تلفنم، می‌توانم رویدادها، کارهای روزمره و برنامه‌های شام را اضافه کنم و فهرست‌هایی را برای همه در تقویم دیواری ایجاد کنم تا در چند ثانیه آن‌ها را ببینند. هر حساب همچنین یک آدرس ایمیل Skylight سفارشی دریافت می کند که می توانید آن را به دیگرانی که برنامه را ندارند بدهید. سپس می‌توانند رویدادها را به آن ایمیل ارسال کنند و آن‌ها نیز تقریباً بلافاصله به تقویم اضافه می‌شوند.

تقویم نورگیر

تقویم Skylight علاوه بر اضافه کردن رویدادها، گزینه‌های مختلفی مانند نمودار کارهای روزمره و برنامه‌های شام را نیز دارد.

ماریا دیاز/ZDNET

این بدان معنی است که مهم نیست که کجا هستم، چه در مسیر تلفن با دکتر در مسیر وانت مدرسه یا در خانه، همیشه می توانم بلافاصله رویدادها را از طریق تلفنم به تقویمم روی دیوارم ارسال کنم.

شاید فکر کنید چرا از برنامه تقویم گوشی خود استفاده نمی کنید؟ بزرگترین تفاوت بین استفاده از تقویم Skylight و تقویم در تلفن هوشمند شما این است که همیشه در جایی که آن را قرار می دهید قابل مشاهده است. بنابراین صفحه نمایش تقویم را همیشه نمایش می دهد، به جز زمانی که برای خواب برنامه ریزی می کنید، که من هر شب ساعت 9 شب انجام می دهم. این آن را به یک مرکز خانوادگی تبدیل می‌کند که در آن همه، حتی بچه‌های کوچک‌تر که تلفن ندارند، می‌توانند ببینند چه اتفاقی می‌افتد و چه زمانی می‌گذرد.

همچنین: ایو به تازگی اولین خروجی هوشمند Matter-over-Thread را راه اندازی کرده است. در اینجا چیزی است که می تواند انجام دهد

ممکن است از شنیدن این موضوع خوشحال شوید که تقویم Skylight همچنین با سایر تقویم‌های دیجیتال محبوب مانند Google، Outlook، Apple، Cozi و Yahoo همگام‌سازی خودکار می‌شود.

هنگامی که به طور فعال از تقویم Skylight استفاده نمی کنید، صفحه نمایش روشن می ماند مگر اینکه برنامه ریزی شده باشد در هر نمای تقویمی که انتخاب می کنید بخوابد. Skylight همچنین به شما این امکان را می دهد که در زمان غیرفعال بودن، عکس ها را در تقویم خود نمایش دهید، مانند یک قاب عکس دیجیتال، که به برنامه Skylight Plus با 39 دلار در سال نیاز دارد. من تصمیم گرفتم فعلا از اشتراک صرف نظر کنم، اما شایان ذکر است که این گزینه همچنین به شما امکان می دهد ایمیل ها یا فایل های PDF را وارد کنید تا به طور خودکار به رویدادهای تقویم خود تبدیل شوند، که بسیار راحت به نظر می رسد.

تقویم نورگیر

مشخص شد که تقویم Skylight افزودنی عالی برای منطقه دراپ ما است.

ماریا دیاز/ZDNET

حالا، روی فیل در اتاق — یا روی دیوار. من نمی توانم قیمت Skylight Calendar را فراموش کنم – نه 320 دلار برای مدل 15 اینچی.

قیمت بزرگترین چیزی بود که من را از خرید تقویم Skylight باز داشت. از آنجایی که Skylight مشهورترین برند نیست، می‌ترسیدم آنقدر برای تبلتی خرج کنم که در عرض یک یا دو سال زمانی که شرکت ارائه پشتیبانی از آن را متوقف کرد یا اتفاقی برای آن افتاد، خرج کنم. مثل خرید تبلت از اپل، سامسونگ یا آمازون نیست که بدانید چند سال از آن استفاده خواهید کرد.

من تقریباً شش ماه است که تقویم Skylight خود را در این مرحله دارم، و شرکت همچنان قوی است. از زمانی که من آن را دریافت کردم و شرکت نسخه بزرگتر جدیدی را منتشر کرد، تقویم چندین به روز رسانی را مشاهده کرد.

مشاوره خرید ZDNET

در پایان، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که یک واحد بررسی را از آن دریافت کردم نورگیرو بعد از چند ماه استفاده از آن، مطمئن هستم که برای خودم یکی میخرم، حتی اگر 320 دلار باشد. Skylight نیز به فروش می رساند تقویم 10 اینچی با قیمت 160 دلار، یک گزینه عالی برای خانواده های کوچکتر، زوج ها یا افراد، و نسخه نقره ای به قیمت 250 دلار به فروش می رسد.

بزرگترین نقطه فروش برای Skylight Calendar این است که یک روش بصری و تعاملی برای نمایش تقویم شما ایجاد می کند و به شما کمک می کند تا سازماندهی کنید، همگام سازی خودکار با تقویم تلفن خود و توانایی اضافه کردن رویدادها از هر کجا که هستید برای همه افراد خانه به دیدن.



منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/this-digital-calendar-is-the-perfect-gift-for-busy-moms-this-mothers-day/#ftag=RSSbaffb68