آموزش تخصصی سیستم دوربین مدار بسته AHD و IP مقدماتی و پیشرفته معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی

بعد از انتخاب محل نصب دوربین و DVR/NVR، باید محل مورد نظر برای نصب آن ها با دریل سوراخ کاری شده و نصب شوند. اتصالات دوربین های تحت شبکه IP بی سیم می توانند یک راه حل بسیار عملی در مناطقی باشد که اجرای کابل بسیار دشوار یا گران است. همچنین بی ‌سیم ها را می توان در ساختمان‌هایی که کابل کشی عملی نیست یا کلا مثل ساختمان های تاریخی غیرممکن می باشد، استفاده کرد. دوربین‌های مداربسته، تصاویر این دختر را تا زیر پل معالی‌آباد شیراز ثبت کرده، ولی پس از آن درست وقتی که او به زیر پل می‌رود تا سوار تاکسی شود، هیچ دوربینی آن اطراف نبوده تا او را نشان دهد. دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید و بهترین نرم‌ افزارهای اندروید با لینک مستقیم، رایگان، با نصب خودکار دیتا، تست شده و امن، با ترافیک نیم‌بها را به آسانی از مایکت انجام دهید.

  • پس از نصب دوربین، حالا نوبت آن است که تنظیمات آن را انجام دهید.
  • کابل کشی دوربین های مدار بسته یکی از مهم ترین فعالیت های نصب دوربین است.
  • زیرا یک دوربین پیچیده مانند بزرگنمایی با شیب پهن به وات بیشتری نیاز دارد که یک پلاگین معمولی تأمین می کند.
  • در ادامه بایستی در تنظیمات مودم و دوربین مدار بسته تغییراتی را اعمال کنید.
  • هنگامی که دوربین ها به سوئیچ POE متصل می شوند، سوئیچ را به روتر یا سوئیچ معمولی متصل می کنید که NVR شما نیز به آن متصل است.

در پی نحوه ی اتصال دوربین های مداربسته به کامپیوتر به منظور کانفیگ و پیکر بندی دوربین مداربسته تحت شبکه و یا مشاهده ی زنده ی تصاویر از طریق وب و نرم افزار مخصوص دوربین ها آموزش داده شد . آموزش نصب دوربین مداربسته و سیستم هوشمند ساختمان فروش و نصب دوربین مداربسته خرید آنلاین دوربین مداربسته لیست قیمت خرید و فروش دوربین مداربسته انو… دفتر فنی مهندسی ناجی امنیت ارائه کننده انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی در نظر داردکه به خدمات خود نیز قسمت آموزش و arya-cctv.ir نصب دوربین مداربسته..و.. این نکته بسیار مهم است که قبل از نصب دوربین مدار بسته، یک بررسی کلی انجام دهید تا محل مناسب نصب دوربین مداربسته را در جاییکه نه تنها دید خوبی داشته باشد بلکه از دیگر جهات نیز مناسب باشد، انتخاب کنید. در این مقاله سعی داریم با ذکر این چالش‌ها، نکات و روش نصب صحیح دوربین مداربسته را در فضای خارجی بیان کنیم. نکات و اصول بسیار مهمی برای نصب دوربین مداربسته وجود دارد که بی‌توجهی به آن‌ها می‌تواند کیفیت عملکرد آن را کاهش دهد.

با این وجود در صورتیکه مقیم تهران نیستید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم. شما می توانید برای کسب مهارت بیشتر در دوره آموزش سیستمهای حفاظتی شرکت کنید. بهتر است کارآموز اطلاعات مقدماتی در مورد برق ساختمان و ایمنی های مربوط به آن بداند. اما به صورت کلی سرفصل های این دوره از پایه تا مقدماتی طراحی شده اند. یعنی شما بدون داشتن دانش اولیه هم می توانید در این دوره شرکت کنید.

دانلود کتاب pdf ( پی دی اف ) تا 95% تخفیف در ایران پیپر

یعنی در این لیست مشخص کنید که در کدام مکان ها، به نظارت و کنترل نیاز دارید و در هر یک، تا چه اندازه شفافیت اهمیت دارد و چه کیفیتی مناسب است. این که هر گوشه از مکان مورد نظر را به دوربین مدار بسته مجهز کنید، هم از نظر قیمت و هزینه خیلی گران می شود و هم ضرورتی ندارد؛ در نتیجه، تنها در آن نقاطی دوربین مدار بسته نصب کنید که پر اهمیت تر باشند و به نظارت و کنترل بیشتری احتیاج دارند. پس از انجام اولویت بندی، تمامی نقاط مشخص شده را از لحاظ کیفیت بررسی کنید تا دوربین ها بیشترین میدان دید را داشته باشند و مانعی در جلوی آن قرار نداشته باشد.

طریقه نصب دوربین مدار بسته به موبایل

دوربین‌های امنیتی که در پکیج های “شامل همه چیز”، عرضه می‌شوند، قلاب‌های سوارکردن و پیچ‌ها را فراهم می‌کنند. برای این که نصب دوربین ویدیوی امنیتی‌تان برای اولین بار آسان‌تر شود، بهترین استفاده را از قالب سوراخِ سوارکردن ببرید. شرکت فاواتک اماده ارائه پکیج‌های حرفه‌ای، امن و کامل، بسته به نوع نیاز کارفرمایان است. این شرکت با توجه به طیف گسترده‌ای از توانمندی‌ها خواست مشتریان را بررسی و ضمن ارائه مشاوره، راهکارهای متناسب با نیاز آنان را معرفی می‌نماید.

دریچه دیافراگم خودکار با تنظیم نور دریافتی توسط حسگر از تاثیر تغییرات روشنایی صحنه بر کیفیت تصویر جلوگیری می کند. برای داشتن وضوح تصویر بسیار بالا از حسگرهای مگاپیکسلی استفاده می شود. این حسگرها حاوی یک یا چندین میلیون پیکسل هستند و به کاربران اجازه می دهند تا جزئیات بیشتری از صحنه نمایش را مشاهده کنند.