قیمت دوربین مدار بسته نصب دوربین مدار بسته نصاب دوربین مداربسته

فناوری حرارتی این دوربین می‌تواند در مسافت‌های طولانی تا 300 متر دور‌تر را ببیند. این دوربین مدار بسته با قابلیت بزرگنمایی و کوچک نمایی بدون از بین بردن تمرکز به شما امکان می‌دهند فاصله کانونی و زاویه را تنظیم کرده و بزرگنمایی را کم یا زیاد کنید. این دوربین‌ها تصاویر را از طریق اینترنت به اشتراک می‌گذارند، بنابراین تصاویر دوربین‌های مدار بسته به راحتی قابل دسترسی هستند. این دوربین‌ها برای اهداف داخلی و تجاری بسیار ایده آل هستند، و شما می‌توانید از راه دور خانه یا اداره را کنترل و نظارت کنید.

  • زمانی از این بستر استفاده می کنیم که محیط ما یک محیط کوچک و indor (داخلی) باشد.
  • این برند در حوزه تولیدات خود توانسته سهم قابل توجهی در بازار را به خود اختصاص دهد.
  • لذا پیشنهاد کیانام ارتباط این است که اگر نمی‌دانید چه دوربینی برای شما مناسب است حتما با کارشناسان ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.
  • نظارت بر نحوه کارکرد پرسنل , تشخیص خاطی در وقایع پیش آمده , کنترل موجودی انبار و ورود و خروج کالا , کنترل و نظارت بر بخش های اداری و مالی از مهمترین اهداف نصب دوربین مداربسته در محیط های صنعتی و تولیدی است.
  • منبع تغذیه‌ی دوربین و NVR را راه اندازی کنید و تصاویر را بدون نیاز به کابل و یا هر رابط دیگری دریافت کنید.

در فرایند انتخاب محصول و خدمات مورد نیاز انسان همیشه چندین عامل مهم وجود دارند که تعیین کننده و تاثیر گذار بر تصمیم نهایی هستند. نرخ، کیفیت، سرعت در ارائه خدمات و برخورد و پاسخگویی مناسب و… مسلما از مهمترین عوامل برای تصمیم گیری و اقدام به تهیه برای مشتریان است. شما همراهان الرت ایران می توایند بعد از بررسی و انتخاب محصول مورد نظر آن را به سبد خود افزوده و پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز ارسال ، پرداخت خود را از طریق درگاه پرداخت وبسایت انجام دهید . بزرگنمایی یا Zoom این امکان را به دوربین می دهد تا بر روی شخص یا جسم بزرگنمایی کند و اپراتور بتواند شخص و یا آن جسم را از نزدیک ببیند.

دستگاه داهوا NVR1108HS-W-S2

ذخیره سازی محلی روی هارد دیسک انجام می شود، درست مانند رایانه یا لپ تاپ. تفاوت هارد دیسک سیستم دوربین با لپ تاپ شما در این است که دوربین هارد دیسک شما ظرفیت بالاتری دارد و می تواند به طور مداوم برای مدت زمان طولانی تری کار کند. مشکلات سازگاری حتی در خانواده دوربین های مداربسته HDSVI نیز مشاهده می شود. به عنوان مثال دوربین های 720P با دوربین های 1080P سازگار نبوده و در اصل دو نسل مختلف می باشند. حال حاظر تصاویر دوربین های دیجیتال تا نهایت کیفیت ۴یا۸ مگاپیکسل نمایش و ذخیره سازی می شوند.

اطلاعات کامل درباره دوربین مداربسته

این تکنولوژی قابل استفاده در انواع دوربین آنالوگ و تحت شبکه می باشد. این نوع از دوربین مدار بسته در تکنولوژی های متفاوت HDTVI، HDCVI، AHD در بازار وجود دارند. کارفرما می تواند به منظور نظارت بر ایمنی و عملکرد صحیح کارکنان دوربین مدار بسته را در محیط کار نصب کند.

آنالوگ

از اینکه تا اینجای مقاله همراه بودید متشکریم🌹 درصورتی که در مورد هر یک از نکات نصب arya-cctv.ir که گفته شد سوال یا ابهامی دارید در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. این نوع دورین های مداربسته یعنی دوربین دام امکان زوم و چرخش را برای اپراتور ها فراهم میسازند. و قابل ذکر است که برخی از نوع دوربین ها امکان چرخش و زوم خودکار را در فاصله های زمانی تعیین شده دارند. این دوربین ها قابلیت این را دارند که فضاهای گسترده ای را تحت پوشش قرار دهند و به علت داشتن سنسور های نوری و چراغ های مورد نظر برای دید در شب ، حتی در نور کم نیز کارایی دارند. اکثر این نوع از دوربین های مداربسته ، لنز هایی با فاصله کانونی 3.6 یا 4 میلیمتر دارند.