قیمت دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی هوبانو خرید دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته دام دارای تنوع کیفی بسیاری به بازار عرضه می شوند. از بزرگترین مزایای دوربین های مداربسته دیجیتال یا AHD می توان به قیمت مناسب آن ها اشاره نمود. در نقل و انتقالات عمومی از دوربین های مداربسته برای جلوگیری از حوادثی که ممکن است در اثر از خارج از دید بودن محل بوجود بیاید استفاده می شود. بطور مثال در متروها از دوربین های مداربسته برای کنترل درب های ورود و خروج مسافران به منظور اطمینان از اینکه مسافر از در عبور کرده است و یا موارد مشابه آن در اتوبوس ها و یا قطارهای داخل شهری استفاده می شود. سعی داریم شما را با اجزا، کاربرد و تجهیزات دوربین مداربسته به زبان ساده آشنا سازیم. اولین دسته بندی در دوربین های مدار بسته بر اساس نوع تکنولوژی آن ها است که انواع مختلفی دارند و ساختار و کاربرد آن ها با یکدیگر متفاوت است.

  • همچنین معمولا توسط سیستم‌ های سطح بالاتر برای مشاهده اینترنت از راه دور استفاده می‌ شود ( زیرا پخش ویدئو D1 برای دوربین‌ های متعدد از پهنای باند زیادی استفاده می‌ کند ).
  • دوربین مداربسته تحت شبکه دارای کیفیت تصویر بسیار بالاتری نسبت به دوربین مداربسته انالوگ می‌باشند.
  • با وجود تعداد بی‌شماری از سیستم‌های دوربین مداربسته در بازاردر کنار دوربین مداربسته آنالوگ، تصمیم‌گیری در مورد این‌که کدام راهکار برای امن سازی سیستم نظارتی بهتر است، تقریباً غیرممکن است.
  • دوربین بیبی کم یا پرستار کودک برای مکان هایی مانند اتاق خواب یا دفتر کار که به تعداد دوربین کمی نیاز دارند مناسب است.

البته ، وضوح بالاتر ، کیفیت بهتر خواهد بود ، با این حال ، این بدان معنی است که برای ضبط فیلم روزانه به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید. اگر یک DVR با فضای داخلی بزرگ در ترابایت دارید ، خرید یک دوربین با وضوح بالا ممکن است ایده بدی نباشد. اما دوربین هایی که فضای ذخیره سازی داخلی دارند به راحتی پر می شوند. خرید دوربین مدار بسته IP به نسبت دوربین آنالوگ به صرفه است زیرا قابلیت ذخیره سازی اطلاعاتی علاوه بر تصویر دارد و مانند رایانه عمل می کند. هدف هایک ویژن از راه‌اندازی برند‌های لوک این است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشورهای مختلف جهان رقابت کند. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت‌هایی که دارد قیمت بسیار پایین‌تری دارد و می‌توان گفت قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته متعلق به برند متوسط هایلوک است.

دسترسی به قیمت انواع دوربین مدار بسته و لیست قیمت دوربین مداربسته خانگی و صنعتی

بسته به نوع ساخت و مدل دوربین مداربسته دام، کیفیت و وضوح تصویر نیز متفاوت است. اما بطور کلی وضوح تصویری که این نوع از دوربین ها ارائه می دهند، بالاست. طبیعی است که هر چه رزولوشن دوربین بالاتر باشد، کیفیت تصاویر نیز بالاتر است و دوربین های دام 5 مگاپیکسل امکان ضبط جزییات را با وضوح بسیار بالا برای شما فراهم می کنند.

دوربین مدار بسته چشم ماهی یا (fish eye)

وقتی سیستم های امنیتی چیزی را می ‌بیند، یک ضبط کننده تصاویر می‌ گوید شما می ‌توانید به عقب برگردید و بعدا آن را مشاهده کنید. شما می ‌توانید دوربین امنیتی خود را تنظیم کنید تا هر چیزی را که می بینند ثبت کنید، اما فضای ذخیره زیادی نیاز دارد. به همین دلیل، ممکن است بخواهید arya-cctv.ir خود را فقط در زمان‌ های خاصی از روز یا زمانی که حرکت را تشخیص می ‌دهند ثبت کنید.

بهترین مارک دوربین مداربسته چیست ؟

دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالادر اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد . دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 از سنسور ۴٫۱Megapixel CMOS بهره می برد.دوربین مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 جهت نصب در فضای بیرونی ساختمان طراحی شده و در برابر نفوذ آب و سرما و گرما مقاوم می باشد. همچنین شما میتوانید قبل از ثبت سفارشتان در محل دفتر شرکت نمونه کیفیت تمامی دوربین مدار بسته های شرکت را مشاهده نموده و از کیفیت محصولات اطمینان حاصل نمایید. ۱- دارای ۱۷ سال سابقه در صنعت دوربین مدار بسته و سیستم های حفاظتی، امنیتی . از کاربرد های مهم آن در هنگام تصادفات برای مشخص شدن مقصر حادثه و یا ثبت تصاویر در هنگام طبیعت گردی است .