خرید دوربین مداربستهلیست قیمت به روز 1401 | arya-cctv

نحوه انتقال تصویر دوربین مداربستهیکی از ویژگی های اصلی که در سال های اخیر مورد استقبال کاربران قرار گرفته انتقال تصویر دوربین مدار بسته می باشد. تصاویر دوربین مدار بسته برای اینکه در حالت کلی فضای کمتری را بر روی هارد دستگاه dvr دی وی آر اشغال نماید از یک فرمت فشرده سازی استفاده می کند. مرحله بعد باید مشخص کنید چه تعداد روز قرار است تا دستگاه دی وی آر DVR شما تصاویر دوربین مدار بسته را بر روی هارد دستگاه ذخیره نماید. شکل ظاهری دوربین مداربستهاز لحاظ ظاهری و ساختار فیزیکی می توان دوربین های امنیتی را به دو دسته کلی دوربین مدار بسته دامو دوربین مداربسته بالت تقسیم بندی کرد. شما با خرید دوربین مداربسته به صورت نسبی و نا خودآگاه یک امنیت نسبی را با توجه به نقش بازدارندگی دوربین های امنیتی و نظارتی دارد ایجاد می کنید.

  • دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و…
  • اما دوربین های آنالوگ دوربین هایی هستند که برای ارسال تصاویر نیازمند کابل و سیم هستند.
  • اگر برایتان مهم است که دوربین قابلیت دید در شب را داشته باشد، باید در زمان خرید ویژگی های آن را به دقت بررسی نمایید.
  • در لیست قیمتداهوا انواع دوربین ها و دستگاه های ضبط تصاویر با قابلیت های متنوع و ویژگی های مختلف وجود دارند که هر کس می تواند بسته به نیاز خود و همچنین متناسب با بودجه خرید خود، محصولات مورد نظر را خریداری کند.

این سری محصولات دوربین نظازتی برای ارائه یک تصویر کلی مناسب می باشد که معمولا در وسط اتاق و به صورت سقفی نصب می شوند. معمولا جنس بدنه دوربین به دو دسته کلی پلاستیک و فلز دسته بندی می شوند. شما به عنوان یک کاربر می توانید تمام محیط حساس و نیمه حساس را با یک یا چند دوربین نظارتی پایش و کنترل نمایید که علاوه بر کاهش هزینه ها باعث دقت بسیار بالا در حفاظت و تامین امنیت محیط های حساس می شود. این ویژگی در برخی از دوربین های دام وجود دارد و باعث می شود که بتوانید آنها را در فضای باز نیز نصب کنید. پس هنگام خرید به این نکته توجه کنید که اگر می خواهید دوربین ها را در موقعیتی نصب کنید که در معرض رطوبت یا گردوغبار هستند، حتما از استاندارد های IP66 یا IP67 برخوردار باشند. دوربین امنیتی کمک زیادی به کنترل نامحسوس و نظارت بر موارد حساس می کند.

دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل z325

تارتن دژ با جمعی از جوانان متخصص و حرفه ای در نمایندگی تیاندی تلاش دارد تا بیش از گذشته رضایت مشتریان محصولات تحت شبکه را جلب نماید. هدف اصلی برند تیاندی پوشش تمام نیازهای امنیتی در حوزه دوربین مداربسته است. اکثر دوربین های مداربسته تیاندی پروژه محور بوده و کاربران براساس ابعاد و کاربری پروژه های خود از کوچک تا متوسط و بزرگ از آن ها استفاده کنند. دوربین های بولت معمولا ضد آب و مقاوم در برابر شرایط محیطی نامساعد هستند به همین دلیل بیشترین کاربرد آنها در محیط های خارجی است. این دوربین ها استوانه ای شکل هستند و می توانند روی سقف یا دیوار نصب شده و از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دوربین های دام برخوردار می باشند.

نکات مهمی که در خرید دوربین مداربسته باید به ان توجه کرد:

این دوربین ها را می توان هم در جهت افقی و هم در جهت عمودی به صورت دستی و یا اتوماتیک به حرکت در آورد. در واقع تنظیم کردن آن در هر دو جهت باعثِ نظارت بیشتری بر روی مکان ها می شود. بنابراین دوربین مدار بسته متحرک، به همراه این ویژگی و ‌قابلیت ها دارای قیمت بالاتری نسبت به دوربین های مداربسته ثابت است. این دوربین به نام دوربین های IP و یا دوربین اینترنتی نیز در بازار معروف است.

دوربین مدار بسته تحت شبکه به شما این امکان را می دهد که از طریق اینترنت، به صورت آنلاین تصاویر را دریافت و مشاهده و یا ارسال کنید. به عنوان مثال اگر شما می خواهید محل کار و یا منزل خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید، این دوربین پیشنهاد بسیار خوبی است. برای دسترسی سریع مشتریان، لیست مجله خبری دوربین مداربسته آریا و دستگاه ضبط در یک فایل تنظیم شده است. در این مطلب می خواهیم به بحث در مورد دوربین مدار بسته مخفی بپردازیم و انواع گوناگون آنرا به صورت گذرا معرفی نماییم. دوربین مدار بسته مخفی از نقطه نظر ساختار کلی به 2 نوع دوربین تکی و دوربین به همراه DVR ویا NVR تقسیم می شود. این سیستم را می توان با استفاده از برنامه های دوربین امنیتی سازگار به آیفون، اندروید، رایانه شخصی یا لپ تاپ شما متصل کرد.

http://66toolkit.ir