بهترین معاملات تلفن‌های هوشمند در اوایل جمعه سیاه: صدها دستگاه‌های پرچمدار را صرفه‌جویی کنید

برای شفافیت، این تلفن توسط آمازون گواهی “Renewed Premium” را دریافت کرده است، به این معنی که به طور کامل بازرسی شده است و به همان اندازه جدید به نظر می رسد. به غیر از این، می‌توانید همان تجربه iOS 16 را انتظار داشته باشید که در آیفون 14 پرو گران‌تر و صفحه‌نمایش ناچ سنتی‌تر به دست می‌آید.

  • قیمت فعلی: 649 دلار
  • قیمت اصلی: 799 دلار

دوشنبه سایبری همیشه دوشنبه بعد از جمعه سیاه است. امسال روز دوشنبه 28 نوامبر 2022 خواهد بود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/early-black-friday-smartphone-deals-2022/#ftag=RSSbaffb68

در رقابت برای بهترین گوشی هوشمند سال، سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا با صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED فوق العاده، فیلمبرداری تا 8K، پشتیبانی از قلم S و باتری سخاوتمندانه 5000 میلی آمپر ساعتی، ثابت کرده است که بهترین گوشی غول کره ای است. گوشی کامل هنوز در اوایل جمعه سیاه، آمازون و Best Buy با تخفیف 300 دلاری، گلکسی را در کنار Pixel 7 Pro که به تازگی منتشر شده گوگل با قیمت 899 دلار قرار داده است.

کل shebang در حال حاضر تنها با قیمت 349 دلار به فروش می رسد که 100 دلار از قیمت معمولی آن کمتر است.

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 تلفن های هوشمند

اگر در تمام این ماه‌ها از ارتقای گوشی هوشمند خود دست کشیده‌اید، شما را سرزنش نمی‌کنم. به عنوان مثال، دریافت دامنه ای از آنچه هر سازنده با آخرین گوشی های خود ارائه می دهد، همیشه مفید است. و ثانیا، تخفیف ها و فروش ها با وضعیت فعلی اقتصاد بیش از هر زمان دیگری قابل توجه است.

با در نظر گرفتن همه موارد، از نظر فنی با این معامله 250 دلار صرفه جویی می کنید زیرا OnePlus 10 Pro در اولین عرضه در اوایل امسال با قیمت 899 دلار فروخته می شد.

  • قیمت فعلی: 299 دلار
  • قیمت اصلی: 449 دلار

در زیر، بهترین انتخاب‌های من برای معاملات اولیه گوشی‌های هوشمند جمعه سیاه، از جمله گوگل، اپل، سامسونگ و موارد دیگر را خواهید دید.

  • قیمت فعلی: 899 دلار
  • قیمت اصلی: 1199 دلار

من شما را به چالش می کشم تا یک گوشی هوشمند همه کاره تر با آن قیمت پیدا کنید.

  • قیمت فعلی: 849 دلار
  • قیمت اصلی: 999 دلار

Pixel 6a همچنین یکی از جمع و جورترین گوشی های موجود در بازار امروز با 6.1 اینچ است. من می گویم که هزینه کمتر به قیمت نمایشگر با نرخ تازه سازی کندتر 60 هرتزی تمام می شود، اما مگر اینکه یک گیمر باشید یا تمام روز را در فید اجتماعی صرف کنید، نباید تأثیر قابل توجهی روی تجربه شما بگذارد.

  • قیمت فعلی: 349 دلار
  • قیمت اصلی: 449 دلار

OnePlus 10 Pro یکی از گوشی‌های هوشمند بهتری است که امسال مورد توجه همه قرار گرفت، عمدتاً به این دلیل که در ژانویه در CES معرفی شد. این گوشی به‌عنوان پرچم‌دار گوشی هوشمند OnePlus، عملکرد دوتایی مورد انتظار نمایشگر فوق‌العاده صاف و حتی شارژ سریع‌تر را دارد. نه، به طور جدی، این گوشی دارای یک آجر شارژ 65 واتی است که می تواند در عرض نیم ساعت از 0٪ تا 100٪ آن را تغذیه کند.

وقتی نوبت به یافتن بهترین معامله می رسد، بخشی از معادله به دنبال گوشی های هوشمندی است که کاربران واقعاً از استفاده از آنها لذت ببرند. با آزمایش بیشتر گوشی‌هایی که در تمام طول سال وارد بازار آزاد می‌شوند، تیم متخصصان ZDNET می‌توانند بهترین توصیه‌ها را در مورد اینکه چه چیزی بخریم و از چه چیزهایی اجتناب کنیم، ارائه دهند.

در اینجا برخی دیگر از معاملات تلفن های هوشمند جمعه سیاه وجود دارد که در حال حاضر اتفاق می افتد:

من در ماه سپتامبر آیفون 14 پرو را در کنار همکار جیسون هینر در ZDNET بررسی کردم، و در حالی که آخرین گوشی اپل با ویژگی‌های بهبود یافته دوربین و جاه‌طلبانه‌ترین ویژگی نمایشگرش تا به حال، یعنی جزیره دینامیک، خیره شده بود، در مقایسه با آیفون 13 پرو ظاهری به نظر نمی‌رسید. از سال قبل با این اوصاف، اگر امیدوار بودید که در جمعه سیاه یک آیفون با قیمت کمتری بخرید، این تخفیف 150 دلاری در آیفون 13 پرو عالی قطعا ارزش دیدن را دارد.

با این حال، با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند چقدر برای زندگی روزمره ما ضروری هستند، وقتی بالاخره زمان خرید یک گوشی جدید فرا می‌رسد، شما به دستگاهی می‌خواهید که به اندازه کافی قادر و قابل اعتماد باشد تا سال‌ها در مسیر شما دوام بیاورد. در حالی که جمعه سیاه رسماً چند هفته دیگر آغاز می شود، لازم نیست تا روز بعد از روز شکرگزاری منتظر بمانید تا از پس انداز گوشی های هوشمند لذت ببرید. من کاتالوگ های دیجیتال محبوب ترین خرده فروشان را جست و جو کرده ام تا بهترین معاملات موبایل را در زیر جمع آوری کنم. ادامه دهید و شروع به ذخیره کنید.

به‌طور کلی بهترین معاملات گوشی‌های هوشمند در اوایل جمعه سیاه 2022

خراب کردن یک تلفن 5G “ارزان” آسان است، اما سامسونگ تقریباً همه چیز را با Galaxy A53 5G درست کرده است. به طوری که در حال حاضر در صدر بهترین رتبه بندی گوشی های ارزان قیمت 5G ZDNET قرار دارد. استدلال در واقع بسیار ساده است. گلکسی A53 5G دارای صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی Super AMOLED است که می تواند تا 120 هرتز افزایش یابد، که این ویژگی به تنهایی نزدیک ترین رقبای خود، آیفون SE اپل (نسل دوم) و پیکسل 6a گوگل را شرمنده می کند. سپس یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که دستگاه را تغذیه می کند، و یک دوربین چهارگانه در عقب برای انعطاف پذیری هنگام عکسبرداری و فیلمبرداری.

سری گوشی‌های هوشمند پیکسل A گوگل به دلیل ارائه مهارت عکاسی محاسباتی این شرکت در بسته‌ای که قیمتی بیش از 500 دلار ندارد، بدنام است. در اینجا یک معامله حتی شیرین تر وجود دارد: جدیدترین Pixel 6a با تنها 299 دلار. این پایین‌ترین قیمتی است که من روی گوشی مجهز به تنسور دیده‌ام، و وقتی پنج تا شش سال پشتیبانی نرم‌افزاری و امنیتی را در نظر بگیرید که در مسیر دریافت آن قرار دارد، واقعاً در حال حاضر هیچ معامله‌ای بهتر از گوشی‌های هوشمند بدون قرارداد وجود ندارد. این.

جمعه سیاه همیشه روز بعد از روز شکرگزاری است. امسال جمعه سیاه در 25 نوامبر 2022 خواهد بود.

بخش دوم معادله، تعیین واقعی بودن یا نبودن معامله است. در برخی موارد، خرده‌فروشان با آگاهی کامل از تخفیف آن برای هفته‌ها و ماه‌ها قبل، یک محصول را علامت‌گذاری می‌کنند. در موارد دیگر، مانند موارد ذکر شده در بالا، شما در حال صرفه جویی در هزینه محصولات هستید که قبلاً هرگز انجام نشده بود.