بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه AirPods 2022: 80 دلار تخفیف برای AirPods، 100 دلار تخفیف AirPods Max

اولین نسل حرفه ای از هدفون های بی سیم واقعی اپل در حال حاضر کلاسیک هستند. با حذف نویز فعال (ANC) و نکات سیلیکونی راحت که می‌توانید آن را به گونه‌ای تنظیم کنید که بهتر با گوش‌هایتان سازگاری داشته باشد، می‌توانید در هر کجا و هر زمان قفل کنید. کار کردن یکپارچه با سایر محصولات اپل مانند رایانه‌های مک و آیفون، افزودنی عالی برای اکوسیستم اپل شما هستند.

  • قیمت فعلی: 99 دلار
  • قیمت اصلی: 129 دلار

به نظر می‌رسد نه تنها AirPods Max در پاییز امسال یک بیانیه لباس خیابانی است، بلکه به ویژگی حذف نویز فعال (ANC) مجهز است. با یک میکروفون داخلی، می‌توانید با وجود اینکه آن‌ها جوانه‌های معمولی شما نیستند، با هندزفری تماس برقرار کنید. Max Max همچنین دارای حداکثر 20 ساعت باتری است، بنابراین می توانید با یک بار شارژ از آنها از محل کار تا ورزش و در هر نقطه ای بین آنها استفاده کنید.

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 AirPods و Beats در آمازون

قیمت اصلی: 249 دلار

جمعه سیاه پس از پنج شنبه شکرگزاری است. امسال، جمعه 25 نوامبر خواهد بود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/early-airpods-black-friday-deals-2022/#ftag=RSSbaffb68

در زیر یافته‌های ما برای بزرگترین معاملات جمعه سیاه اولیه در AirPods آمده است.

  • در اینجا چند معامله دیگر AirPods و Apple Beats در اوایل جمعه سیاه وجود دارد که هم اکنون در Best Buy انجام می شود:

    به نظر می‌رسد که تارگت در مورد نسل دوم AirPods نیز روحیه صرفه‌جویی در تعطیلات را پیدا می‌کند. آیا قبلاً اشاره کردم که جدا از صدای عالی و میکروفون داخلی، کیس شارژ بیش از 24 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد؟ با استفاده تمام روز، با اینها هر پولی را در قبال خود دریافت خواهید کرد!

    • قیمت فعلی: 449 دلار
    • قیمت اصلی: 549 دلار

    قیمت فعلی: 169 دلار

  • ما به دنبال این معاملات رفتیم که انگار برای خودمان خرید می کنیم. با استفاده از کدهای تخفیف و برنامه‌های افزودنی و جستجو در وب‌سایت‌های خرده‌فروشان، اینها بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه بودند که می‌توانستیم برای محصولاتی که همه از آن لذت می‌بریم پیدا کنیم.

نسل دوم هدفون های بی سیم واقعی اپل یک محصول آزمایش شده و واقعی است. با دسترسی سریع به سیری، به‌علاوه راه‌اندازی آن با دیگر دستگاه‌های اپل شما، این هدفون‌ها افزودنی راحت و قابل اعتماد برای خانواده اپل شما هستند. با استفاده از تراشه بی‌سیم H1، صدا هم برای صدا و هم برای میکروفون هدفون شفاف و کامل است.

  • قیمت فعلی: 89 دلار
  • قیمت اصلی: 129 دلار

این روزها ایرپادها به اندازه یک لوازم جانبی یک ضرورت هستند. بین ظاهر نمادین و کیفیت صدای بی‌نظیرشان، مطمئناً در صدر لیست آرزوهای شما قرار خواهند گرفت. در حالی که آنها معمولاً گران هستند، خرده فروشان معمولاً تحت تأثیر روحیه تعطیلات قرار می گیرند و کمی تخفیف هدیه می دهند. ما جست‌وجو کرده‌ایم تا آن معاملات را پیدا کنیم تا مجبور نباشید.

بهترین معاملات ایرپادهای اوایل جمعه سیاه 2022

در حالی که فروش ایرپاد جمعه سیاه ممکن است در حال حاضر محدود باشد، معاملات هدفون های بی سیم Beats اپل در آمازون در حال انجام است.

معاملات بیشتر ایرپادهای جمعه سیاه 2022 در Walmart

من گمان می‌کنم که والمارت فروش ایرپادهای خود را پس از نزدیک‌تر شدن جمعه سیاه افزایش دهد، اما در حال حاضر آن‌ها معامله بسیار شیرینی با AirPods Proهای دست دوم دارند.

معاملات بیشتر ایرپادهای جمعه سیاه 2022 در Best Buy

این فصل برای خرید هدیه است، اما این لزوما به معنای خرج کردن بیش از حد نیست. اگر در حال حاضر در روحیه تعطیلات هستید و آماده گوش دادن به موسیقی تعطیلات هستید، اما توسط اطرافیانتان مورد قضاوت قرار نمی گیرید، نیازی نیست تا جمعه سیاه منتظر بمانید تا در ایرپادهای اپل صرفه جویی زیادی کنید.