بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه اپل واچ 2022: 90 دلار تخفیف اپل واچ سری 8، 100 دلار تخفیف برای سری 7

در اینجا برخی دیگر از معاملات جمعه سیاه اپل واچ وجود دارد که در حال حاضر در آمازون اتفاق می افتد:

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 اپل واچ در Walmart

بلک فرایدی یکی از بهترین زمان‌های سال برای چانه‌زنی در زمینه فناوری است.

نسل اول اپل واچ شیک SE نیز در Walmart به فروش می رسد. این جی پی اس و مدل 44 میلی متری سلولی در رنگ طلایی و با حلقه اسپرت آلو عرضه می شود. اپل واچ SE 95 دلار تخفیف دارد.

  • قیمت فعلی: 149 دلار
  • قیمت اصلی: 199 دلار

روزی که پس از روز شکرگزاری برگزار می شود، شروع فصل خرید در ایالات متحده است. با این حال، در سال های اخیر، جمعه سیاه در کنار دوشنبه سایبری به کل هفته تمدید شده است.

جمعه سیاه هر سال در آخرین جمعه ماه نوامبر برگزار می شود. در سال 2022، جمعه سیاه در 25 نوامبر آغاز می شود.

این رویداد خرید که قرار است در روز جمعه، 25 نوامبر راه اندازی شود، همیشه شامل مجموعه ای از معاملات الکترونیکی از جمله لپ تاپ، رایانه های شخصی رومیزی، تلفن های هوشمند، لوازم خانگی و دستگاه های اینترنت اشیا (IoT) می شود.

در Best Buy، می توانید از تخفیف 130 دلاری در مدل Apple Watch SE بهره مند شوید. این دستگاه 44 میلی‌متری نسل اول با GPS و اتصال سلولی در رنگ خاکستری فضایی و باند ورزشی Midnight ارائه می‌شود.

  • قیمت فعلی: 199 دلار
  • قیمت اصلی: 249 دلار

محصولات اپل واچ به اندازه بسیاری از ساعت‌های هوشمند دیگر در فروش ظاهر نمی‌شوند، اما زمانی که ظاهر می‌شوند، سعی می‌کنیم بهترین تخفیف‌های موجود را متناسب با بودجه‌های مختلف پیدا کنیم – و این ممکن است شامل مدل‌های تجدید شده باشد.

در زیر 10 بهترین پیشنهاد اولیه اپل واچ که می‌توانیم پیدا کنیم، آورده شده است. در پایین صفحه، سایر معاملات جالب اپل واچ را خواهید دید که در آمازون، Best Buy، و Walmart مشاهده کردیم.

  • قیمت فعلی: 489 دلار
  • قیمت اصلی: 579 دلار (529 دلار در آمازون)

اگر ترجیح می دهید، آمازون تخفیف کوچکی نیز برای اپل واچ سری 8 ارائه می دهد. قیمت یکسان است و در زمان نوشتن، رنگ ها و گزینه های سفارشی بیشتری در دسترس هستند.

  • قیمت فعلی: 329 دلار
  • قیمت اصلی: 429 دلار

در نهایت، ما یک تخفیف 50 دلاری برای Apple Watch SE پیدا کردیم. این مدل که در Walmart موجود است، یک دستگاه 40 میلی متری با اتصال GPS و سه گزینه رنگی است. شما می توانید یک مدل 44 میلی متری را با قیمت 229 دلار انتخاب کنید.

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 اپل واچ در آمازون

در اینجا برخی دیگر از معاملات جمعه سیاه اپل واچ وجود دارد که در حال حاضر در Walmart اتفاق می افتد:

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 اپل واچ در بهترین خرید

در سال 2022، دوشنبه سایبری در روز دوشنبه، 28 نوامبر برگزار می شود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/early-apple-watch-black-friday-deals-2022/#ftag=RSSbaffb68

یکی دیگر از معاملات Apple Watch Series 7 که قبل از شروع جمعه سیاه مشاهده کرده بودیم، در Target است. ساعت هوشمند 41 میلی‌متری مجهز به GPS و اتصال سلولی است، در رنگ‌های Midnight یا Starlight موجود است و با 150 دلار تخفیف بر اساس قیمت معمولی Target در دسترس است.

  • قیمت فعلی: 209 دلار
  • قیمت اصلی: 359 دلار

اگر از رفتن به یک نسل خوشحال هستید، اپل واچ سری 6 در فروش ترخیص کالا در Best Buy گنجانده شده است. این مدل 40 میلی‌متری به رنگ قرمز عرضه می‌شود و هم GPS و هم اتصال سلولی دارد. با توجه به تخفیف 200 دلاری آن، این معامله قبل از جمعه سیاه مطمئناً ارزش بررسی دارد.

  • قیمت فعلی: 309 دلار
  • قیمت اصلی: 511 دلار

با وجود خرده‌فروشان زیادی که از جمعه سیاه استفاده می‌کنند، جابه‌جایی از فروشگاهی به فروشگاه دیگر و یافتن بهترین پیشنهاد برای محصولی که می‌خواهید دشوار است.

نسل قبلی اپل واچ سری 7 نیز پیش از رویداد فروش جمعه سیاه به فروش می رسد. این ساعت که در Walmart موجود است، دارای GPS و اتصال سلولی، بند 41 میلی متری و طیف رنگی است.

  • قیمت فعلی: 299 دلار
  • قیمت اصلی: 499 دلار

وقتی صحبت از اپل به میان می‌آید، معمولاً این اتفاق می‌افتد که معاملات کم هستند. با این حال، اگر مایل به بازدید از خرده‌فروش‌های مختلف از جمله آمازون، والمارت، و Best Buy هستید، همچنان می‌توانید چند جواهر از جمله مدل‌های اپل واچ را که در فروش هستند پیدا کنید.

اپل واچ سری 8، آخرین مدل پرچمدار اپل، پیش از جمعه سیاه به فروش می رسد. شما می توانید 90 دلار (39 دلار اگر قیمت آمازون را در نظر بگیرید) در مدل Midnight، با GPS و اتصال سلولی (45 میلی متر)، در Walmart صرفه جویی کنید. این ساعت دارای یک بند ورزشی است، اما البته، در صورت تمایل می توانید آن را تغییر دهید.

  • قیمت فعلی: 489 دلار
  • قیمت اصلی: 529 دلار

در اینجا برخی دیگر از معاملات جمعه سیاه اپل واچ وجود دارد که هم اکنون در Best Buy انجام می شود:

ما وب را برای یافتن بهترین معاملاتی که می‌توانیم در مورد محصولات اپل واچ پیدا کنیم جستجو کرده‌ایم و همچنان مراقب ردیاب‌های قیمت، فروش قدیمی، و اینکه آیا خرده‌فروشانی از جمله Amazon، Best Buy، و Walmart با یکدیگر در قیمت رقابت می‌کنند یا خیر، ادامه خواهیم داد. قطره می کند.

برای خرید جایگزینی مقرون به صرفه و خرید و فروش قبل از جمعه سیاه، در Walmart، می توانید اپل واچ سری 3 را با تخفیف 50 دلاری خریداری کنید و هزینه را به 149 دلار کاهش دهید. این مدل 38 میلی‌متری با اتصال GPS، در رنگ خاکستری فضایی، و با یک نوار ورزشی سیاه یا سفید ارائه می‌شود.

  • قیمت فعلی: 349 دلار
  • قیمت اصلی: 499 دلار

دوشنبه سایبری پس از روز شکرگزاری و جمعه سیاه رخ می دهد. در حالی که در ابتدا با عنصر تجارت الکترونیک خرید آنلاین مرتبط بود، اکنون، بسیاری از خرده فروشان ایالات متحده از این روز برای ترویج فروش فناوری از جمله لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند، تبلت و لوازم الکترونیکی خانگی استفاده می‌کنند.

در زیر بهترین پیشنهادات ساعت اپل جمعه سیاه را به صورت آنلاین بررسی کنید.

به طور کلی بهترین پیشنهادهای جمعه سیاه اولیه 2022 اپل واچ

اپل واچ دیگری از سری 6 نیز تخفیف قابل توجهی در والمارت دارد. این دستگاه 44 متری یک ساعت هوشمند سری نایک با GPS و اتصال سلولی و رنگ‌بندی خاکستری فضایی است.