تلویزیون OLED 48 اینچی Bravia A9S سونی 300 دلار کاهش یافت

و اگر گیمر هستید، می‌توانید تا ۱۲۰ هرتز برای بازی، HDR 10 و Dolby Vision برای بازی‌های فوق‌العاده روان و عملکرد برای زمانی که به آن نیاز دارید، انتظار داشته باشید.

جدای از طراحی و تصویر، A9S OLED هم سازگاری با Amazon Alexa و هم Google Assistant را ارائه می‌کند و کنترل از راه دور می‌تواند به شما کمک کند تا با ابزار جستجو بیش از 50000 نمایش را مشاهده کنید. این یک راه عالی برای صرفه جویی در زمان و شروع سریعتر تماشای برنامه های خود است.

منتظر فیلم های فوتبالی یا شبح وار هالووین هستید تا حال و هوای پاییزی پیدا کنید؟ اکنون می توانید با سبک تماشا کنید تلویزیون اندروید هوشمند 48 اینچی سونی A9S OLED4K UHD Bravia. از همه بهتر، این هم اکنون با تخفیف 300 دلاری در Best Buy، 27٪ صرفه جویی می کند و می توانید آن را خریداری کنید. برای 799 دلار.

توصیه می کنیم این تلویزیون را بردارید امروز به قیمت 799 دلار – ما نمی دانیم که این معامله چقدر ادامه خواهد داشت. برای 300 دلار تخفیف یک تلویزیون OLED، این معامله برای تلویزیون های OLED بسیار مناسب است، اما مطمئن شوید که بهترین انتخاب های ما را برای معاملات تلویزیون های OLED بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/sony-oled-bravia-tv-deal-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68سونی - 48" تلویزیون اندروید هوشمند OLED 4K UHD سری BRAVIA A9S

پی سی ریچارد و پسر

این طراحی همچنین به شما این امکان را می دهد که تلویزیون را روی دیوار نصب کنید و از یک اثر هنری در اتاق نشیمن، اتاق خواب و موارد دیگر تقلید کنید. یک صفحه نازک یک صفحه نمایش بیشتر و حاشیه کمتری را برای تلویزیون با حاشیه کمتر ایجاد می کند.

این مدل سونی دارای کیفیت 4K UHD با وضوح 2160p برای لذت بردن از کیفیت بالای تصویر بر روی صفحه نمایش است. همچنین می توانید از پردازشگر تصویر X1 Ultimate که محتوا را تجزیه و تحلیل می کند، لذت خواهید برد تا بیشترین بهره را از تصویر خود ببرید. جدای از تصویربرداری، این مدل OLED دارای 8 میلیون پیکسل خودکار و صفحه نمایش TRILUMINOS است تا به شما کمک کند از شادابی و رنگ در تصویر تلویزیون لذت ببرید.