برای اشتراک در بازی‌های فکری LogicLike و پازل‌های چالش برانگیز، در این روز کارگر، 20% صرفه‌جویی کنید.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

توجه ویژه ای به انیمیشن ها و سایر عناصر طراحی اپلیکیشن شده است، بنابراین کودکان آن را هیجان انگیز می دانند. فعالیت ها باعث ایجاد کنجکاوی و میل به یادگیری در مورد چیزهای جدید می شود. LogicLike به توسعه تفکر انتقادی و مهارت های غیر استاندارد و حل مسئله کمک می کند، به علاوه توانایی استدلال، تأمل و درک چیزها.

بازی‌ها برای ارائه مهارت‌های ارزشمندی انتخاب شده‌اند که کاربران را درگیر خود نگه می‌دارد. بازی های کودکان به گونه ای واضح، ساده و مهمتر از همه کاربردی طراحی شده بودند. دوره های گام به گام تضمین می کند که مهارت ها به طور مساوی توسعه می یابند. هر کار دارای نکات و تصاویر هیجان انگیز است کودکان را درگیر و با انگیزه نگه دارید.

یادگیری چیزهای جدید همیشه راحت تر است، صرف نظر از اینکه چه سنی سرگرم کننده است. و اکنون، شما می توانید یادگیری را برای فرزندان خود سرگرم کننده کنید با اشتراک مادام العمر LogicLike.

علاوه بر یادگیری مبتنی بر بازی، اشتراک شما شامل بیش از 4500 کار سرگرمی آموزشی، بیش از 30 موضوع، رتبه‌بندی جهانی، کارت‌های قهرمان و ردیاب پیشرفت است. دسته‌ها شامل کلاس‌های K، 1-2، و 3-4، و همچنین بازی‌های فکری، کشورها و پایتخت‌ها، با ژانرهای مختلف از ریاضی شدید تا دنیای فانتزی و دنیای طبیعی است. جای تعجب نیست که LogicLike امتیاز 4.8 از 5 را در اپ استور دارد.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

و در این روز کارگر، با بسته‌بندی دو مورد از ما، می‌توانید 20% اضافی صرفه‌جویی کنید مجموعه «تو باندل، راه تو». با استفاده از کد YOURWAY20 در هنگام تسویه حساب، مجموعاً 49 دلار یا بیشتر است. یا می توانید سه یا چند مورد را انتخاب کنید و از کد YOURWAY30 برای دریافت 30 درصد تخفیف استفاده کنید.

این مجموعه ای از فعالیت های مغز، از جمله معماها و معماها است که می توان به راحتی با استفاده از هر مرورگر یا با برنامه های iOS و Android به صورت آنلاین به آنها دسترسی داشت. این فعالیت‌ها نه تنها به تقویت یادگیری کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند مهارت‌های حل مسئله را هم در کودکان و هم در بزرگسالان تقویت کنند.

از همین امروز شروع به یادگیری چیزهای جدید و تفریح ​​کنید. یک اشتراک مادام العمر دریافت کنید منطقی مانند بازی های فکری و پازل های حیله گر، که کاربران جدید می توانند آن را فقط با 49 دلار خریداری کنند – 79٪ کمتر از قیمت اشتراک معمولی 240 دلار – یا حتی کمتر با معامله “Your Bundle, Your Way”. فقط مطمئن شوید که سریع عمل کنید زیرا فروش در ساعت 11:59 شب 5 سپتامبر به پایان می رسد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/this-labor-day-save-20-when-bundling-these-kid-friendly-brain-games-with-another-deal/#ftag=RSSbaffb68