بیاموزید که چگونه با این پلتفرم معاملاتی با رتبه برتر، که برای روز کارگر تخفیف داده شده است، عاقلانه سرمایه گذاری کنید

اگر سعی کرده‌اید با افزایش سرمایه‌تان یا به‌دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد بیشتر، بر بحران هزینه‌های زندگی غلبه کنید، پس می‌خواهید مطمئن باشید که همه گزینه‌های ممکن را پوشش می‌دهید. برخی ممکن است به فکر شروع یک شلوغی کوچک باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است در کلاس های آموزشی آنلاین شرکت کنند تا واجد شرایط ترفیع یا مشاغل پردرآمدتر شوند. در حالی که سرمایه گذاری نیز یک گزینه است، اغلب برای افراد غیرمتخصص بسیار استرس زا است، زیرا اشتباه کردن آسان است.

با شروع سرمایه گذاری، شما همچنین توصیه هایی را در مورد بیش از 30000 سهام داخلی و بین المللی دریافت خواهید کرد – کدام یک ارزش خرید دارند و دقیقاً چه زمانی آنها را بفروشید. علاوه بر این، Tykr از یک الگوریتم دقیق استفاده می کند تا پلتفرم را کاملا کاربر پسند کند.

Tykr حدس و گمان را از سرمایه گذاری حذف می کند. شما موثرترین راه برای مدیریت سرمایه گذاری برای کاهش ریسک و حتی شکست دادن تورم را خواهید آموخت. با امتیاز باورنکردنی 4.9 از 5 در Trustpilot و 4.5 از 5 در فروشگاه ما، می دانید که این برنامه کار می کند.

با این حال، زمانی که ترکیبی مؤثر از راهنمایی و آموزش داشته باشید، سرمایه گذاری آنقدرها هم پیچیده نیست. و اکنون، شما می توانید یک آموزش سرمایه گذاری همه در یک و پلت فرم غربالگری سهام با یک اشتراک مادام العمر Pro Plan در Tykr Stock Screener که در حال حاضر به 119 دلار یا 86 درصد تخفیف داده شده است.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

خلاصه‌ای از هر سهام را دریافت می‌کنید، با خریدهای با برچسب در فروش، فروش به‌عنوان بیش از حد قیمت و بقیه با عنوان Watch. علاوه بر این، هر کدام امتیازهایی خواهند داشت که قدرت کلی هر سهام را نشان می‌دهد، به علاوه یک درصد حاشیه ایمنی (MOS) برای افزایش پتانسیل شما برای بازدهی بالاتر. بنابراین شما می توانید سرمایه گذاری های عالی را فقط در 30 ثانیه پیدا کنید.

در این روز کارگر، یاد بگیرید که چگونه عاقلانه در بازار سهام با اشتراک مادام العمر سرمایه گذاری کنید Tykr Stock Screener فقط با 119 دلار، که 86 درصد کمتر از قیمت اشتراک 900 دلاری معمول است. یا می توانید حتی بیشتر پس انداز کنید و Tykr را با کد YOURWAY30 به قیمت 83.30 دلار خریداری کنید، زمانی که آن را با دو معامله دیگر در ما بسته بندی کنید. بسته نرم افزاری شما، راه شما مجموعه قبل از 5 سپتامبر


منبع: https://www.zdnet.com/article/learn-how-to-invest-wisely-with-this-top-rated-trading-platform-discounted-for-labor-day/#ftag=RSSbaffb68

بیشتر از این میخواهی جمع کنی؟ هنگامی که دو یا چند محصول را در مجموعه ما ترکیب می کنید که مجموعاً حداقل 49 دلار است، 20 درصد تخفیف اضافی از قیمت فروش با کد YOURWAY20 دریافت کنید، یا 30 درصد تخفیف از قیمت فروش با کد YOURWAY30 هنگامی که سه یا بیشتر را در طول دوره ما ترکیب می کنید. بسته نرم افزاری شما، راه شما فروش. این فروش در ساعت 23:59 روز 5 سپتامبر به پایان می رسد.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce