یکی از استخدام‌کننده‌ها یک سوال بی‌حرمتی پرسید و طوری رفتار کرد که انگار عادی بود

اگر استخدام‌کننده موافقت می‌کرد و محل اقامتشان شیک بود، می‌توان گفت که او باید با ارسال چند ایمیل و این‌قدر فضول‌بودن، زندگی خوبی داشته باشد.

در طول همه‌گیری، بسیاری از شرکت‌ها متوجه شدند – برخی برای اولین بار – که به جای کارمندان، افراد را استخدام می‌کنند.

هی، من جلوی برج ایفل هستم. چقدر باحاله؟

با این حال، این استخدام کننده به وضوح فکر می کرد که در موقعیت قدرتمندی قرار دارد.

اتاق مرتب است. یعنی چیزی؟

کریس ماتیشچیک

لطفا به استخدام کنندگان سخت نگیرید.

البته، u/nuestl می‌توانست همان‌طور که بسیاری انجام می‌دهند و یک تصویر پس‌زمینه درج کند.

شما یک نفر را استخدام می کنید، نه یک اتاق.

آنها مانند دندانپزشکان هستند که فقط سعی می کنند سوراخ های شرکت هایی را که آنها را ایجاد کرده اند پر کنند. خوب، و حفره هایی را که با دور کردن افراد از شغلشان ایجاد کرده اند، با وعده شادی بیشتر و بی نهایت سود پر کنید.

zooms-seo-seo-secret-her-day-i-join-customer-meetings.jpg

u/neustl مشاهده کرد که “اتاق در حالتی نبود که من راحت نشان دهم.” چرا باید باشد؟ بسیاری از مردم با کار در اتاق خواب یا آشپزخانه خود از همه گیری و فراتر از آن عبور کرده اند. چه کار کسی است که فکر کند سزاوار بازرسی از محیط اطرافش است؟

برخی ممکن است وسوسه شده باشند که به استخدام کننده پاسخ دهند: “مال خودت را به من نشان بده، من هم مال خود را به تو نشان خواهم داد.”

با این حال، در قلب، بداخلاقی محض استخدام کننده چیزی در مورد او به شما می گوید. و شاید حتی چیزی در مورد شرکتی که او را برای یافتن کارمندان استخدام کرده است.

با این حال، همان‌طور که بسیاری از شرکت‌ها از مدل کار از راه دور به‌عنوان بهانه‌ای برای نظارت بیشتر به جای مدیریت زیرکانه استفاده کرده‌اند، به‌نظر می‌رسد که استخدام‌کننده‌های گاه به گاه به آن ملحق شده‌اند.

از سوی دیگر، اگر استخدام‌کننده بی‌اعتنایی کرد – یا حتی جالب‌تر از آن، تصمیم گرفت فاش کند که در آن کار نکرده است. خلاصه معماری شرایط — حتی ممکن است کسی وسوسه شود که بگوید: “آره، بهترین سوال شما نبود، این بود؟”

همچنین: یک تجارت سعی کرد از افزایش قیمت 50 درصدی به عنوان ابزار استخدام استفاده کند. خوب پیش نرفت

استخدام کننده عزیز، اگر من برای کاری با شما مصاحبه می کردم، آیا دوست دارید که به خانه شما بیایم و مناظر و بوهای آن را ببینم؟ من شک دارم که نه. پس چرا سعی می کنید کسی را گول بزنید تا وضعیت زندگی او را به شما نشان دهد؟

با این حال، من مطمئن هستم که مدیران عامل آنها دفاتر خانه دوست داشتنی دارند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/a-recruiter-asked-a-disgracefully-rude-question-and-acted-as-if-it-was-normal/#ftag=RSSbaffb68

u/neustl گفت: از او پرسیدم چرا. “و او گفت که نقشی که نیاز به سازماندهی و مدیریت زمان زیادی دارد و “شما می توانید از ظاهر اتاقش چیزهای زیادی در مورد یک شخص بگویید.”

تقصیر آنها نیست.

همانطور که در Reddit توسط u/neustl توضیح داده شده است، این مصاحبه مبتنی بر زوم مسیر دشواری را در پیش گرفت. u/nuestl گفت: “من برای یکی از آن نقش‌ها در “محیط پرسرعت” مصاحبه می‌کنم https://www.zdnet.com/article/a-recruiter-asked-a-disgracefully-rude-question-and -انگار-عادی- عمل کرد/.”

آیا او در نظر نگرفت که شاید برخی از افراد عمداً اتاق‌های مرتبی را در تماس‌های زوم نشان می‌دهند تا احساس کارآمدی را ایجاد کنند؟

همچنین: کارشناسان واقعی می گویند به همین دلیل است که مردم ترک می کنند. مردم واقعی می گویند این مزخرف است

عفو؟

با این حال، قهرمان امروز ما احساس می کرد که مصاحبه به خوبی پیش می رود. تا اینکه، یعنی “کارگزین کننده از من خواست اتاقی را که در آن بودم به او نشان دهم.”

برخی به خاطر آن رنج کشیده اند.

من به ندرت آگهی های شغلی برای کار در “محیط لاک پشتی” دیده ام. بنابراین، نمی دانم که چرا شرکت ها نیاز به ادعای سرعت را احساس می کنند. آیا برای کنار گذاشتن نامزدهای خاص است؟ یا ممکن است به این دلیل باشد که استخدام‌کنندگان به آن‌ها می‌گویند که این یک راه فوق‌العاده برای هیجان‌انگیزتر کردن یک شغل از آنچه هست است؟

من با داستان استخدام کننده ای که کمی فضول شد به این آشفتگی متاثر شدم.

آه، پس افراد مرتب سازمان یافته ترین و بهترین در مدیریت زمان خود هستند؟ آیا استخدام‌کننده هرگز در نظر نگرفته است که وقتی هشت ساعت در روز در تماس‌های زوم هستید، چقدر زمان می‌برد تا اتاقتان را مرتب نگه دارد؟