با 150 دلار به تمرینات تناسب اندام و برنامه ریزی رژیم غذایی جیلیان مایکلز مادام العمر دسترسی داشته باشید

شروع به سفارشی کردن برنامه های غذایی و تناسب اندام خود کنید برنامه تناسب اندام توسط جیلیان مایکلز. مشتریان جدید می توانند اشتراک مادام العمر را با فقط 149.99 دلار، 66 درصد تخفیف از قیمت خرده فروشی 449 دلار دریافت کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-lifetime-access-to-jillian-michaels-fitness-training-and-diet-planning-for-150/#ftag=RSSbaffb68

می خواهید در بیرون تمرین کنید؟ تابش خیره کننده خورشید احتمالاً دیدن چیزها را سخت می کند، بنابراین برنامه تناسب اندام روال های فقط صوتی را ارائه می دهد که می توانید همراه با استفاده از بلندگو یا هدفون دنبال کنید. بنابراین به طور طبیعی، می‌توانید در حین تمرین به آهنگ‌های خود گوش دهید و این برنامه دارای عملکرد Beat Sync جالبی است که سرعت موسیقی شما را متناسب با سرعت تمرین شما تنظیم می‌کند.

فیلم های آموزشی تمام سطوح تجربه را از ابتدا تا پیشرفته پوشش می دهند. به علاوه، طیف گسترده ای از انواع تمرین، از HIIT گرفته تا روتین های هدفمند و غیره را خواهید یافت. بهتر از همه، می‌توانید برنامه را طوری سفارشی کنید که فقط روتین‌هایی را که ترجیح می‌دهید نمایش دهد. همچنین می‌توانید تمرین‌ها را فیلتر کنید تا فقط تمرین‌هایی را ببینید که از تجهیزاتی که در خانه دارید استفاده می‌کنند. برنامه تناسب اندام همچنین به شما امکان می دهد ترتیب تمرین خود را تغییر دهید. و نه تنها می توانید شدت هر تمرین، بلکه زمان انتقال بین آنها را نیز تنظیم کنید.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

برنامه تناسب اندام جیلیان مایکلز برای اندروید و iOS در دسترس است و کاربران در هر دو پلتفرم آن را بسیار دوست دارند. امتیاز 4.5 از 5 در Google Play و حتی چشمگیرتر از 4.7 از 5 در فروشگاه App است.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce
شما همیشه بیشترین زمان را با تمریناتی که بیشتر دوست دارید ادامه خواهید داد. بنابراین برنامه تناسب اندام شما باید طیف گسترده ای از روتین ها را برای جلوگیری از خستگی ارائه دهد. این نباید مشکلی با The Fitness App که ارائه می دهد باشد بیش از 800 فیلم تمرینی.

البته، تندرستی فقط مربوط به ورزش بدنی نیست. جیلیان همچنین اهمیت توجه به رژیم غذایی و سلامت روان شما را کاملاً درک می کند. به همین دلیل است که برنامه شامل برنامه‌ریز غذای پیشرفته (AMP) و مدیتیشن‌های صوتی است.

اگرچه هنوز تابستان است و هوا گرم است، اما دیری نمی گذرد که احساس می کنید تعطیلات به سرعت به سراغ شما می آید. و معمولا با غذای بیشتر و ورزش کمتر از حد معمول وارد می شوند. بنابراین اگر می خواهید کمی جلوتر از منحنی باشید، می توانید دریافت کنید آموزش تخصصی رژیم غذایی و تناسب اندام از برنامه تناسب اندام توسط جیلیان مایکلز. اشتراک مادام العمر با 149.99 دلار یا 66 درصد تخفیف برای کاربران جدید در دسترس است.