خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت با بالاترین کیفیت | arya-cctv

ما در ادامه راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کنیم تا از میان برند ها و انواع مختلف دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید. این شرکت به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان دوربین مداربسته که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC استفاده می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه با همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند. به طور خلاصه، تکنولوژی Starlight در دوربین های دوربین مدار بسته دوربین را قادر می سازد تا یک تصویر رنگی را در شرایط کم نور در اختیار شما قرار دهد. حتی با نور محیطی بسیار کم (مانند نور از ستارگان) هنوز دوربین کامپوزیت Starlight قادر به تولید یک تصویر رنگی کامل است. در دنیای امروز، کاربرد دوربین های مداربسته بسیار افزایش پیدا کرده است. اکثر افراد با هدف نظارت و افزایش امنیت، در ساختمان تجاری و یا مسکونی خود، دوربین مداربسته نصب می کنند.

  • اما در بازار ایران هم با همین کلمۀ انگلیسی یعنی دام شناخته میشود.از آنجایی که بیشتر بر روی سقف نصب می‌شوند گاهی دوربین سقفی هم نامیده میشوند.
  • این برند در تولید محصولاتش به استانداردهای بین المللی توجه دارد و توانسته است محصولاتی را تولید کند که متناسب با نیازهای کاربران هستند.
  • برای خرید پک آماده دوربین نیز به صفحه پکیج دوربین مداربسته مراجعه کنید.
  • همانطور که میدانید امروزه، آپارتمان ها در معرض دستبرد بسیاری از سارقان قرار دارند و برای اینکه امنیت ساختمان ها تامین گردد می توان دوربین مدار بسته را در ساختمان نصب کرد.
  • حتی اگر سالمند دارید سیستم های نظارتی می توانند شما را از نگرانی دور کنند.
  • ولی در ادامه توضیحی مختصر از سه مدل نصب دوربین ارائه می دهیم تا با آن کمی آشنا شوید.

در دراز مدت، این هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری، مسئولانه و اخلاقی استفاده می شود. ۳-نرم افزار های مخرب میتوانند به راحتی در طراحی این سیستم p-2-p انتقال یابند. در آخر، تکنولوژی DNR ، تمایز میان حرکت درست و نویز تصویر را برای شما آسان تر کرده و به DVR این امکان را می دهد که در تشخیص حرکت-مخصوصا مجله خبری دوربین مداربسته آریا در شرایط نور کم ، موثر تر عمل کند. توجه نمایید اگر نویز از نوع مغناطیسی ، که معمولا خود را به صورت موج هایی در تصویر نشان می دهد باشد ، تکنولوژی DNR تاثیری در حذف و کاهش آن نخواهد داشت. ایراد این قابلیت داشتن تصاویری تار و بلور شده از اجسام خواهد بود که در حین کاهش نویز تصویر صورت می گیرد.

DH-HAC-B1A21P

ضمن اینکه توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه dvr و nvr تعداد دوربین اهمیت دارد. می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد. شما با خرید دوربین ip می توانید با خیال راحت سفر کرده و تصاویر منزل خود را از طریق گوشی هوشمندتان دریافت کنید. انواع دوربین مداربسته بر اساس قابلیت هایی که دارند در کاربری ها و سطوح مختلف جامعه مورد استفاده قرار می گیرند.

کاور لنز دوربین دام

برای انتقال تصویر به روش p2p هر شرکت تولید کننده دستگاههای dvr و nvr با استفاده از یک کد یونیک و یک سرور واسط امکان دسترسی را به سیستم به شما می دهد. یا ساده‌تر بگویم شما با ثبت نام در سرور مربوط و ثبت شماره سریال دستگاه dvr بدون نیاز به آی پی استاتیک و یا ایجاد تغییرات در مودم خود با اتصال کابل شبکه به dvr یا متصل کردن سیم کارت به دستگاه خود امکان ارتباط و انتقال تصویر را دارید. UPS دوربین مداربستهکوچک معمولاً درون خود، یک باتری دارند که هنگام وجود برق در حالت عادی آن را شارژ می‌کنند. یکی از عواملی که در تصاویر ارائه شده توسط دوربین های مداربسته اهمیت ویژه ای دارد توانایی و نحوه ارائه رنگ ها و کیفیت آنهاست. هرچه رنگ ها زنده تر و واقعی تر به نظر برسند نشان دهنده کیفیت بالای دوربین شماست. در این راستا تولیدکنندگان دوربین های مداربسته دست به ابداع فناوری هایی برای تنظیم نور سفید در تصاویر زده اند که AWB یکی از آنهاست و در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

در دوربین های ahd علاوه بر افزایش وضوح تصاویر ما شاهد افزایش برد انتقال تصویر از طریق کابل کواکسیال بدون افت کیفیت هستیم. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد. عنکبوت ها و دیگر حشرات به طور معمول به سمت گرمای LED های IR جذب می شوند و هرچه این نور گرمتر باشن این حشرات بیشتر جذب می شوند. این حشرات بر اثر تمایل به گرما بر روی لنز دوربین نشسته و باعث کاهش کیفیت تصویر می شوند. اما این مسئله کمتر در دوربین های EXIR دیده می شود زیرا ال ای دی های آن به صورت جداگانه از لنز قرار گرفته اند.

http://66toolkit.ir