هر دوی آنها از Apple AirTag برای ردیابی دارایی های خود استفاده کردند. فقط یکی خوب شد

دو داستان اخیر نشان می دهد که چگونه، حتی برای ساده ترین کاربردها، AirTags – به خودی خود – لزوماً مشکل را حل نمی کند.

به نظر می رسد دزدها از دزدیدن دوچرخه توسط مالک قانونی که آنها دزدیده بودند خوشحال نبودند. اندکی پس از اینکه هربرت دوباره مالکیتش را به دست آورد، دزدان او را پیدا کردند، به او حمله کردند و او را با بینی شکسته رها کردند.

همچنین: این وسیله جانبی به شما امکان می دهد یک AirTag را به کنترل از راه دور Apple TV خود اضافه کنید

این یک چیز است که بدانید دارایی شما کجاست. این موضوع دیگری است که فکر کنید می توانید فوراً آنها را پس بگیرید، به خصوص اگر به سرقت رفته باشند.

اما AirTag به خودی خود راه حلی کامل برای هر اتفاق ناگواری نیست.

لطفا در برابر این اصرار مقاومت کنید.

خوب، به عنوان نیویورک دیلی نیوز شرح داده شده هربرت سعی کرد دوچرخه اش را پس بگیرد. او آن را دریافت کرد. ساعت دو بعد از ظهر بود.

قطب شمال جدید

سیب

در موقعیت آنتونس، صبر و پشتکار نتیجه خواهد داد. همانطور که برای والری مک‌نولتی، همسر ارتش، که به جابجایی‌هایش اعتماد نداشت و از AirTag برای ردیابی چمدان‌هایش استفاده کرد – و در نتیجه دروغ‌های آنها – همانطور که در نقاط مختلف آمریکا ظاهر شد، بخش‌هایی متفاوت از آنچه قبلا بود. گفت.

ناگهان به یاد آورد که آی پدش را داخل کیفش گذاشته است. به لطف برنامه Find My خود، او متوجه شد که کیسه کجاست و گفت که حتی باید یکی از کارکنان خطوط هوایی امریکن ایرلاینز را به آنجا برساند تا بتواند ادعای خود را ثابت کند.

اما اگر از AirTag برای یافتن اموال دزدیده شده خود استفاده می کنید، اولین قدم این است که با پلیس تماس بگیرید. به طور غریزی، بسیاری از مردم این را می دانند. با این حال، به همان اندازه به طور غریزی، بسیاری از مردم تمایل دارند که دارایی خود را بدون در نظر گرفتن عواقب بالقوه بلافاصله پس بگیرند.

ممکن است فکر کنید یک پایان خوش است، به خصوص که در رسانه های اجتماعی مورد تحسین قرار گرفت. چه کسی بیش از 67000 لایک نمی خواهد؟ با این حال، این داستانی است که در حال حاضر در بسیاری از نقاط آمریکای شمالی و در واقع در جهان تکرار می شود.

استیون هربرت موتورسیکلتش را در نیویورک دزدیدند. او آنقدر عاقل بود که AirTag را به آن وصل کند.

همانطور که خود هربرت مشاهده کرد: “من قطعاً با هاله ای از راحتی در اطراف محله قدم زدم، و دیگر این کار را نمی کنم و قطعا احساس امنیت نمی کنم. نمی توانم وانمود کنم که در یک شهر امن زندگی می کنیم.”

ممکن است اولی احساس آشنایی داشته باشد. از آنجایی که خطوط هوایی و فرودگاه‌ها طوری رفتار می‌کنند که انگار از برنامه‌ریزی، کارکنان، مدیریت و حتی صداقت اولیه فارغ هستند، مسافران بیشتر و بیشتری به قرار دادن AirTag در چمدان خود متوسل می‌شوند.

یک روز، خطوط هوایی به اندازه مشتریان خود مبتکر خواهند بود. یک روز


منبع: https://www.zdnet.com/article/they-both-used-apple-airtags-to-track-their-possessions-only-one-turned-out-well/#ftag=RSSbaffb68

در واقع، خود هربرت پیشنهاد داد: “من خیلی در مورد آن فکر می کنم؛ اگر او اسلحه داشت، ممکن بود مرده باشم. به این فکر می کنم که چقدر احمق بودم که با کسی روبرو شدم و شاید زندگی من به شکلی بسیار جدی تر ویران شد.”

AirTag های اپل زندگی کوتاه و بحث برانگیزی داشته اند.

برای هر استفاده خوب، به نظر می رسد یکی از آنها بسیار بدتر است — برای مثال تعقیب مردم.

هرچند می‌خواهم با روحیه مثبت پایان دهم. فناوری گاهی اوقات می تواند راه حل های شگفت انگیزی را برای موارد گم شده ارائه دهد. چرا، مسافر امریکن ایرلاینز می‌گوید شرکت هواپیمایی به او گفته بود که نمی‌دانست چمدانش کجاست.

شما باید تصمیم بگیرید که او چقدر عاقل بود و سپس به مکان – یک اغذیه فروشی بروکلین – رفت تا آن را بازیابی کند. چه چیزی ممکن است در اغذیه فروشی های بروکلین اشتباه شود؟

آخرین داستان جذاب جنی آنتونز است. او در یک پست TikTok، شرح داده شده چگونه چمدان قرمز دوست پسرش در تورنتو جا مانده است. آنها از AirTag برای ردیابی نحوه رفت و آمد آن به بسیاری از مناطق بسیار دیدنی پرتغال استفاده کردند.

فناوری فقط می‌تواند شما را تا آنجا پیش ببرد، هر چند اثربخشی آن جذاب باشد.

منطق قابل درک است: شرکت هواپیمایی احتمالاً نمی داند چمدان کجاست، اما صاحبان آن خواهند دانست.

به نظر می رسید که چمدان چندین روز را در ساحل، یک روز را در خانه یک غریبه و گاهی اوقات در انباری قبل از آن، پنج روز بعد، در یک فرودگاه واقعی سپری می کرد.