شبکه های اداری خانگی: روترهای مش یا وای فای سنتی بهتر هستند؟

با این حال، تعمیرات اساسی راه‌اندازی روتر موجود برای یک خانه بزرگ می‌تواند گران تمام شود، و استفاده از یک سیستم مش کامل ممکن است زیاد باشد، مگر اینکه به طور مداوم چندین کاربر و دستگاه‌های متصل داشته باشید که برای پهنای باند رقابت می‌کنند. اگر تصمیم دارید با یک روتر خانگی سنتی بمانید، اما نیاز به گسترش پوشش دارید، یک توسعه دهنده Wi-Fi می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد.

شما باید تصمیم بگیرید که آیا هزینه مالی برای کل شبکه مش ارزش آن را دارد یا خیر. در خانه‌های بزرگ‌تر با نقاط مرده، شبکه‌سازی مش می‌تواند راهی برای بهبود قدرت سیگنال وای فای و پوشش فورا فراهم کند.

شبکه‌های مش اینجا باقی می‌ماند و در زمانی که بسیاری از ما اکنون به جای دفاتر خانگی سنتی در خانه هستیم، راه‌اندازی مش می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مطمئن در آینده باشد. اگر برای سرعت به اتصال سیمی متکی هستید، برای شما مناسب نیست، اما اگر باید مطمئن شوید که مناطق مرده و افت روی روز کاری شما تأثیری نمی‌گذارد و به هزینه‌های احتمالی اهمیتی نمی‌دهید، سیستم‌های مش یک ارتقاء ارزشمند هستند. تجهیزات منزل شما


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/networking/mesh-vs-standard-wi-fi-what-is-best-for-your-home-office/#ftag=RSSbaffb68

برخی از سیستم های شبکه مش، مانند گوگل وای فای، Netgear Orbi، و آمازون یورو، راه اندازی نسبتاً ارزان هستند تا زمانی که به ماهواره های زیادی نیاز ندارید.

توسعه‌دهنده‌های دامنه Wi-Fi نیز می‌توانند به عنوان جایگزینی برای مش در نظر گرفته شوند، اگر فقط نیاز به افزایش پوشش و توان عملیاتی در برخی مناطق دارید، و احتمالاً هزینه کمتری نسبت به خرید گره‌های مش جداگانه دارند. برخی از فروشندگان همچنین مش “پیچ و مهره” مانند AiMesh ایسوس، که یک شبکه بی سیم پوششی مشبک ایجاد می کند بدون اینکه همه چیز را پاره کند و دوباره شروع به کار کند.

اگر شما تنها فردی هستید که از شبکه خود استفاده می کنید و به یک اتصال اینترنتی پایدار و قدرتمند نیاز دارید – مانند برنامه های کاری و یا بازی هایی که نیاز به منابع زیادی دارند – ممکن است یک روتر سنتی و یک کابل اترنت تمام چیزی باشد که برای اینترنت مطمئن و سریع نیاز دارید. دسترسی داشته باشید. سرعت اینترنت سیمی باید سریع‌تر از بی‌سیم باشد و سرمایه‌گذاری روی یک کابل اترنت ساده که به آسانی با 10 تا 15 دلار پیدا می‌شود، می‌تواند کافی باشد و در هزینه‌های تعمیرات اساسی صرفه‌جویی کند.