چگونه پیام های اسپم را در آیفون خود در 60 ثانیه متوقف کنیم؟

در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

آیا تعداد زیادی پیامک اسپم دریافت می کنید؟ چقدر آزاردهنده است که یک اعلان در آیفون شما قطع شود، فقط به این دلیل که یک پیام ناخواسته دیگر باشد؟ در اینجا یک راز وجود دارد: می‌توانید با استفاده از یک ویژگی از قبل در iOS، این موارد را متوقف کنید. فقط کمی پنهان است.

به خاطر داشته باشید که اگر شخصی از شماره‌ای که در مخاطبین شما ذخیره نشده است با شما تماس بگیرد، ممکن است باعث شود تماس‌های مهم را از دست بدهید.

چگونه می توانم اسپم را در تقویم آیفون خود متوقف کنم؟

هنگامی که این کار را انجام می دهید، تماس گیرندگان ناشناس مستقیماً به پست صوتی می روند و این گزینه را خواهند داشت که برای شما پیام بگذارند. شما فقط تماس‌های دریافتی را از افراد موجود در فهرست مخاطبین و تماس‌های خروجی اخیر دریافت خواهید کرد.

برخی از شرکت‌های تلفن شروع به علامت‌گذاری تماس دریافتی به‌عنوان «تماس‌گیرنده هرزنامه» یا «احتمال کلاهبرداری» کردند، که رد کردن تماس‌ها و مسدود کردن شماره‌ها را برای کاربران آسان‌تر می‌کرد. افرادی که تماس‌های دریافتی از شماره‌های ناشناس را مسدود می‌کنند، کلاهبرداران را وادار کرده است که به راه‌های دیگری روی بیاورند، و به همین دلیل است که پیام‌های متنی هرزنامه در این آدرس هستند. اوج تمام دوران.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-stop-spam-messages-on-your-iphone-fast/#ftag=RSSbaffb68

این نیاز به دقت بیشتر در موارد خاص احتمالاً به همین دلیل است که این ویژگی به طور پیش فرض خاموش است. برای کاربران جدید iOS با برنامه مخاطبین خالی، همه پیام‌ها لزوماً از مخاطبینی هستند که در دفترچه آدرس نیستند. با این حال، این یک مزیت بزرگ است که ارزش کمی تلاش بیشتر برای اضافه کردن مخاطبینی که می‌خواهید بتوانید از آنها اعلان‌های متنی دریافت کنید را دارد.

سوالات متداول

چگونه تماس های اسپم را در آیفون متوقف کنم؟

اسکرین شات از پیام ها با فیلترهای قابل اجرا

این جادو است. آن را روشن کنید. برای یافتن این مورد باید تقریباً سه صفحه را اسکرول کنید، اما ارزشش را دارد.

همچنین: نحوه ضبط تماس تلفنی در آیفون

چگونه پیام های اسپم را در آیفون متوقف کنیم

این گزینه به طور پیش‌فرض خاموش است، بنابراین برای فعال کردن آن باید آن را در موقعیت «روشن» قرار دهید.

تماس‌های هرزنامه ورودی یک مزاحم هستند، اگر با این مشکل مواجه هستید، می‌توانید شماره‌های خاصی را از طریق برنامه تلفن خود مسدود کنید، می‌توانید شماره خود را به ثبت ملی تماس نگیرید اضافه کنید یا می‌توانید تمام تماس‌های شماره‌های ناشناس را مسدود کنید. برای انجام دومی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به تنظیمات آیفون خود بروید
  2. تلفن را انتخاب کنید
  3. سکوت تماس گیرندگان ناشناس را پیدا کنید
عکس صفحه تنظیمات پیام‌ها با فیلتر کردن فرستنده‌های ناشناس برجسته و روشن شده است

اکنون، اگر وارد برنامه پیام‌های خود شوید، برگه‌هایی را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. در سمت چپ “Contacts & SMS” قرار دارد که حاوی پیام هایی از مخاطبین شناخته شده در دفترچه آدرس شما خواهد بود. در سمت راست، تب جدید “فرستنده ناشناس” وجود دارد.

روی Messages ضربه بزنید تا به تنظیمات برنامه Messages خود دسترسی پیدا کنید.

ماریا دیاز / ZDNET

صندوق ورودی پیام اکنون به‌طور پیش‌فرض پیام‌های افراد موجود در لیست مخاطبین شما را نشان می‌دهد.

ماریا دیاز / ZDNET

همچنین: نحوه پیکربندی اندروید برای رسیدگی به تماس های اسپم دریافتی

وقتی پیامی از فرستنده ای دریافت می کنید که در دفترچه آدرس شما نیست، اعلانی دریافت نمی کنید. در عوض، در تب “فرستنده ناشناس” رها می شود. برای پیدا کردن آن، پیام‌های خود را باز کنید و باید «فیلترها» را در گوشه سمت چپ بالای صفحه‌نمایش ببینید. وقتی وارد فیلترها می شوید، می توانید بر اساس فرستنده های شناخته شده و ناشناخته و همچنین پیام های خوانده نشده فیلتر کنید.

به انتهای تنظیمات پیام‌ها بروید تا «فرستنده‌های ناشناس را فیلتر کنید».

ماریا دیاز / ZDNET

آن تماس‌های «گارانتی تمدید شده خودرو» را که چند سال پیش واقعاً محبوب شدند، به خاطر دارید؟ خب، این مزاحمت باعث شد سازمان‌های دولتی مانند کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) و شرکت های تلفن همراه سرکوب و اقداماتی را برای متوقف کردن آنها انجام می دهند.

هشدار: هنگامی که «فیلتر فرستنده‌های ناشناس» فعال شد، افزودن همه فرستنده‌های قانونی به دفترچه آدرس خود بسیار مهم می‌شود. هر پیامی از شماره ای که در لیست مخاطبین شما نیست به برگه فرستنده ناشناس می رود. اگر از کسی که می‌شناسید منتظر پیامی هستید، حتماً آن را در دفترچه آدرس خود وارد کنید. در غیر این صورت، باید این لیست را اسکن کنید تا ببینید آیا چیز جدیدی وجود دارد که باید به آن توجه کنید.

مرد جوانی که در خانه نشسته است، احساس افسردگی می کند و سعی می کند به اخبار بدی که در حال خواندن آنلاین با استفاده از تلفن هوشمند می اندیشد فکر کند.

تصویر: ایوان پانتیک از طریق گتی ایماژ

برنامه‌هایی که در تلفن خود دانلود می‌کنید برای دسترسی به چیزهای مختلف مانند دوربین، میکروفون، مخاطبین یا تقویم شما درخواست مجوز می‌کنند. فکر می‌کنید برخی از برنامه‌ها برای دسترسی به تقویم شما کاری ندارند و حق با شماست، به خصوص آنهایی که متعاقباً رویدادهای ناخواسته را به آن اضافه می‌کنند. اگر با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید، این مراحل را دنبال کنید:

  1. تقویم آیفون خود را باز کنید
  2. روی Calendars در پایین صفحه ضربه بزنید
  3. روی دکمه اطلاعات در کنار نام تقویم ضربه بزنید
  4. حذف تقویم را انتخاب کنید

چرا من این همه پیامک اسپم دریافت می کنم؟

هشدار مرتبط: کارگران گیگ از خدماتی مانند Door Dash، Uber Eats، و InstaCart اغلب از شماره‌های پیام متنی سفارشی چرخشی برای ارتباط با مشتریان در طول فرآیند خرید یا تحویل استفاده می‌کنند. اگر منتظر تحویل یکی از این خدمات هستید، حتماً در پنجره تحویل، برگه فرستنده ناشناس خود را بررسی کنید.

برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید و به پایین و پایین بروید تا پیدا کنید پیام ها. روی آن ضربه بزنید.

اسکرین شات با پیام‌هایی که در برنامه تنظیمات برجسته شده است