ادوبی فتوشاپ جدید یک تولید کننده تصویر درون برنامه ای، ارتقاهای اصلی Generative Fill دریافت می کند

ادوبی فتوشاپ جدید یک تولید کننده تصویر درون برنامه ای، ارتقاهای اصلی Generative Fill دریافت می کند

فوق واقع بینانه-کوردیسپس-قارچ-در-مردم-خوب-خروجی-2

قارچ کوردیسپس فوق واقعی در خروجی سریع مردمک با استفاده از مدل Firefly Image 3.

Adobe

هنگامی که Adobe در ماه مه گذشته از Generative Fill برای فتوشاپ رونمایی کرد، اینترنت به دلیل توانایی آن برای بالا بردن سطح ویرایش عکس به اوج خود رسید. با آخرین به‌روزرسانی فتوشاپ Adobe، این برنامه نه تنها یک تولیدکننده متن به تصویر درون برنامه‌ای جدید دریافت می‌کند، بلکه به‌روزرسانی‌های Generative Fill را نیز دریافت می‌کند.

روز سه‌شنبه در ادوبی مکس لندن، این شرکت از نسخه بتا فتوشاپ جدید خود رونمایی کرد که دارای به‌روزرسانی‌های قابل توجهی از جمله یک تولیدکننده تصویر درون‌برنامه‌ای با مدل کاملاً جدید تصویر Firefly، یک Generative Fill پیشرفته‌تر و سایر ویژگی‌ها و ابزارهای جدید است. برای بهینه سازی ویرایش عکس

همچنین: بهترین تولیدکنندگان تصویر هوش مصنوعی در سال 2024: تست شده و بررسی شده است

اشلی استیل، معاون بخش Creative Product Group در ادوبی، گفت: «این به‌روزرسانی عظیم جدید فتوشاپ، خلاقیت را به سطوح بی‌سابقه‌ای می‌برد – چه حرفه‌ای باشید و چه تازه وارد فتوشاپ باشید».

فتوشاپ ارتقا یافته افزودن یا تغییر عناصر به پروژه های خود را برای کاربران آسان تر می کند. ابزارهای جدید شامل ویژگی Generate Image است که به کاربران امکان می‌دهد بدون خروج از برنامه، تصاویر را از پیام‌های متنی تولید کنند.

Adobe

به روز رسانی Generative Fill کاربران را قادر می سازد تا تصاویر مرجع را آپلود کنند تا عناصر جدیدی را برای پروژه خود تولید کنند که به بهترین نحو با سبک تصویر مرجع مطابقت دارد، همانطور که در زیر مشاهده می شود.

Adobe

به طور مشابه، ویژگی Generate Similiar به کاربران امکان می دهد تصاویر را وارد کرده و تغییراتی را ایجاد کنند که می توانند به پروژه های خود اضافه کنند، همانطور که در ویدیوی زیر نشان داده شده است.

Adobe

ویژگی جدید Generate Background به کاربران این امکان را می‌دهد که با یک پیام متنی ساده، پس‌زمینه تصویر را جایگزین یا ایجاد کنند، همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌شود. در نهایت، با توجه به انتشار، کاربران می‌توانند با افزایش جزئیات، وضوح و وضوح تصویر را بهبود بخشند.

ایجاد-پس زمینه-کمپین-عطر

Adobe

تمام قابلیت‌های تولید فوق توسط Firefly Image 3 Foundation، نسخه جدید و بهبود یافته Firefly که Adobe به اشتراک می‌گذارد، می‌تواند نمایش‌هایی با کیفیت بهتر، دقت سریع‌تر، نمایش متن واضح و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر ارائه دهد.

همچنین: گوگل دو منبع رایگان جدید را منتشر می کند تا به شما کمک کند تا درخواست های هوش مصنوعی خود را بهینه کنید

ویژگی‌های ویروسی Generative Fill و Generative Expand نیز با Firefly Image 3 سوپرشارژ شده‌اند تا نتایج بهتری را ایجاد کنند.

مدل جدید Firefly Image 3 به صورت بتا از طریق برنامه وب Firefly در وب سایت Firefly قابل دسترسی است، جایی که کاربران همچنین می توانند به ویژگی های جدید Generative Expand و Generative Fill دسترسی داشته باشند.

Adobe تکرار می‌کند که Adobe Firefly برای استفاده تجاری طراحی شده است و بر روی محتوای دارای مجوز آموزش دیده است که حق نسخه‌برداری و سایر دارایی‌های معنوی را نقض نمی‌کند.

این شرکت همچنین خاطرنشان می‌کند که از یک رویکرد بازبینی مداوم برای مسدود کردن و حذف محتوایی استفاده می‌کند که خط‌مشی‌های Adobe را نقض می‌کند، که احتمالاً نشانه‌ای از جنجالی است که اخیراً در مورد محتوای مورد استفاده برای آموزش مدل تصویر خود با آن مواجه شده است.

علاوه بر ویژگی‌های جدید Firefly، فتوشاپ ابزارهای جدید و مفید دیگری مانند Adjustment Brush را نیز دریافت کرد. که به کاربران این امکان را می دهد تا “تنظیمات غیر مخرب” را در قسمت هایی از تصاویر خود اعمال کنند. مرورگر فونت بهبود یافته، که به کاربران امکان دسترسی بلادرنگ به کتابخانه فونت Adobe را بدون ترک فتوشاپ می دهد. و Adjustment Presets که به کاربران اجازه می دهد با یک کلیک فیلتر اعمال کنند.



منبع: https://www.zdnet.com/article/the-new-and-improved-adobe-photoshop-gets-an-in-app-image-generator-major-generative-fill-upgrades/#ftag=RSSbaffb68