چگونه صدای Pixel 7 خود را به طور چشمگیری بهبود بخشید تا لذت بیشتری از موسیقی ببرید

صفحه تنظیمات صدای تطبیقی.

همچنین: بهترین هدفونی که در حال حاضر می توانید بخرید

همچنین: بهترین گوشی های پیکسل

از داخل برنامه تنظیمات، صدا و لرزش را پیدا کنید. روی آن ورودی ضربه بزنید. در صفحه ایجاد شده، Adaptive Sound را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

روی نوار لغزنده ON/OFF ضربه بزنید تا در موقعیت روشن قرار گیرد و صدای تطبیقی ​​فعال شود. می توانید برنامه تنظیمات را ببندید.

البته، اندروید 13 یک ترفند کوچک در آستین خود دارد تا صدا را کمی تقویت کند. این ترفند صدای تطبیقی ​​نام دارد.

فعال کردن صدای تطبیقی ​​در اندروید 13.

تصویر: جک والن

این امر مخصوصاً زمانی صادق است که روش گوش دادن مورد علاقه شما وینیل باشد و خود را یک صدا دوست بدانید.

Notification Shade خود را دو بار پایین بکشید و روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید تا به برنامه تنظیمات اندروید دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید با کشیدن انگشت از پایین نمایشگر به بالا، از داخل App Drawer به این برنامه دسترسی داشته باشید.

همچنین: بهترین خدمات پخش موسیقی

نکته ای که باید در نظر داشت این است که تغییرات ایجاد شده توسط Adaptive Sound ممکن است در سطوح بالاتر دسیبل کمتر قابل توجه باشد. این همه در مورد برابری و اینکه چگونه تغییرات ظریف می تواند تفاوت بزرگی در صدایی که می شنوید ایجاد کند.

شروع به پخش موسیقی کنید و از محیطی به محیط دیگر حرکت کنید تا ببینید این تغییر چگونه بر صدایی که می شنوید تأثیر می گذارد. اگر موسیقی به اندازه من برای شما مهم است، خوشحال خواهید شد که این ویژگی را فعال کرده اید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-dramatically-improve-the-sound-from-your-pixel-7-for-even-better-musical-enjoyment/#ftag=RSSbaffb68

در این مرحله، احتمالاً به این فکر می کنید که “دست نگه دارید. تلفن من از میکروفون خود برای گوش دادن به صدای محیط اتاق استفاده می کند. آیا این یک مشکل حریم خصوصی نیست؟” با توجه به وضعیت جهان و اینکه چگونه به نظر می رسد همه چیز برای جمع آوری هر چه بیشتر اطلاعات در مورد شما رقابت می کند، این یک نگرانی قابل درک است. با این حال، گوگل به وضوح اعلام کرده است که تمام پردازش های Adaptive Sound به صورت محلی انجام می شود، بنابراین نیازی به نگرانی نیست که گوگل به شما گوش می دهد. از طرف دیگر اندروید گوش می دهد اما این کار را برای کمک به بهبود تجربه شما انجام می دهد.

من عاشق موسیقی هستم. در واقع، این یک موقعیت نادر است که هنگام کار، ورزش، و به طور کلی همیشه نوعی از موسیقی در حال پخش است، به چیزی گوش نمی‌دهم. نکته اینجاست که گوشی ها هرگز بهترین صدا را ندارند. مهم نیست که یک شرکت چقدر به پردازنده‌ها و بلندگوهای صوتی داخلی خود افتخار می‌کند، همه تلفن‌ها شبیه تلفن‌ها هستند.

زنی با هدفون در حال گوش دادن به موسیقی روی پس زمینه قرمز

iStockphoto/Getty Images
منوی صدا و لرزش در اندروید 13.

صدای تطبیقی ​​از میکروفون‌ها و حسگرهای دستگاه شما برای یادگیری نوع محیطی که در آن هستید استفاده می‌کند، بنابراین می‌تواند صدا را متناسب با آن تنظیم کند. تنظیمات از طریق EQ خودکار انجام می شود و تفاوت قابل توجهی در صدایی که می شنوید ایجاد می کند.

با این اوصاف، چگونه می توان صدای تطبیقی ​​را فعال کرد؟ این کاملا آسان است. بگذار نشانت دهم.

چگونه صدای Pixel 7 خود را به طور چشمگیری بهبود بخشید تا لذت بیشتری از موسیقی ببرید

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که موسیقی را از دستگاه اندرویدی خود به گونه ای تجربه کنید که به طور خودکار با محیط شما سازگار شود تا صدایی که می شنوید به طور چشمگیری بهبود یابد. این ویژگی را امتحان کنید.

مطمئناً، تغییراتی در آن تم وجود دارد و برخی از دستگاه‌ها بهتر از بقیه صدا می‌کنند. اما این دستگاه‌های کوچک با بلندگوهای کوچک هستند و نمی‌توانند با وفاداری یک استریوی اختصاصی مطابقت داشته باشند.

دسترسی به تنظیمات Adaptive Sound در اندروید.

تصویر: جک والن