چگونه به طور خودکار برنامه های ویندوز خود را به روز نگه دارید


زنی که روی لپ تاپ کار می کند

iStockphoto/Getty Images

تلاش برای به روز نگه داشتن تمام برنامه های موجود در رایانه شخصی ویندوزی کاری طاقت فرسا است.

به طور معمول، شما باید هر برنامه را یکی یکی باز کرده و بررسی کنید تا ببینید آیا یک آپدیت مهم یا حیاتی در انتظار نصب است یا خیر.

خوب، به جای بررسی دستی هر برنامه، یک راه ساده تر وجود دارد، یعنی استفاده از یک به روز رسانی نرم افزار.

بهترین به روز رسانی نرم افزار تمام برنامه های ویندوز شما را برای به روز رسانی بررسی می کند و سپس آنها را برای شما نصب می کند.

ابزارهایی مانند Patch My PC Home Updater، Adlice Software’s Ucheck و IObit Software Updater به طور خودکار برنامه ها را در رایانه شما به روز می کنند. در اینجا نحوه کار آنها آمده است.

همچنین: بله، همچنان می‌توانید به‌روزرسانی رایگان ویندوز 10 را دریافت کنید. در اینجا چگونگی آن است

چگونه به طور خودکار برنامه های ویندوز خود را به روز نگه دارید

رایگان برای کاربران خانگی، Patch My PC Home Updater بیش از 300 برنامه مختلف را پشتیبانی می کند و راهی برای به روز نگه داشتن آنها از طریق اسکن های دستی یا برنامه ریزی شده و نصب خودکار ارائه می دهد. Patch My PC یک برنامه قابل حمل است، بنابراین نیازی به نصب نیست.

پس از راه اندازی، نرم افزار به طور خودکار رایانه شما را برای برنامه های پشتیبانی شده اسکن می کند. سپس صفحه اصلی فهرستی از برنامه‌ها را نشان می‌دهد که براساس وضعیت کدگذاری شده‌اند. برنامه های سبز نصب شده اند اما نیازی به به روز رسانی ندارند. برنامه های قرمز نصب شده اند و باید به روز شوند. برنامه های مشکی نصب نمی شوند. صفحه نمایش همچنین به شما می گوید که چه تعداد از برنامه ها باید به روز شوند و چه تعداد از آنها در حال حاضر به روز هستند. برای اینکه ببینید آیا یک برنامه خاص پشتیبانی می‌شود یا خیر، فهرست سمت چپ را مرور کنید یا برنامه را با نام جستجو کنید

برنامه ها برای وضعیت به روز رسانی در صفحه اصلی کد رنگی دارند.

به‌روزرسانی‌های My PC Home Updater را برای نصب وصله کنید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی

روی دکمه برای کلیک کنید اسکن مجدد برنامه های نصب شده اگر می خواهید اسکن را به روز کنید. برای تنظیم برنامه، گزینه ها را انتخاب کنید. می‌توانید به آن بگویید دانلود کند، اما هیچ به‌روزرسانی را نصب نکند، کد رنگی را تغییر دهد، برنامه‌ها را به‌طور خودکار با راه‌اندازی Patch My PC به‌روزرسانی کند، و قبل از هر به‌روزرسانی، یک نقطه بازیابی ایجاد کنید. این برنامه همچنین سوئیچ های خط فرمان خاصی را می پذیرد، که می توانید با کلیک کردن روی دکمه برای مشاهده آنها گزینه های خط فرمان.

گزینه‌هایی برای پیکربندی به‌روزرسانی‌ها با Patch My PC Home Updater

گزینه های My PC Home Updater را وصله کنید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی

Patch My PC حتی با پاک کننده مخصوص به خود ارائه می شود، بنابراین می توانید هر برنامه ای را که دیگر نیاز ندارید یا نمی خواهید حذف کنید. انتخاب کنید برنامه ریز و می توانید اسکن را در فواصل زمانی مختلف برنامه ریزی کنید، مانند یک بار در روز، هر پنج روز یک بار، یک بار در هفته یا یک بار در ماه.

زمان‌بندی در ویژگی زمان‌بندی Patch My PC Home Updater.

Patch My PC Home Updater Scheduler.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی

همچنین: چگونه یک کامپیوتر ویندوز 11 را به ویندوز 10 “دانگرید” کنیم

برای اعمال آخرین به‌روزرسانی‌ها، روی دکمه در پایین صفحه کلیک کنید به روز رسانی X را انجام دهید. این برنامه هر برنامه را با یک نشانگر لیست می کند که آیا با موفقیت به روز شده است یا خیر. به طور کلی، Patch My PC یک ابزار آسان و موثر است. با این حال، برخی از برنامه های محبوب وجود دارند که این برنامه از آنها پشتیبانی نمی کند، مانند Zoom و Microsoft Teams.

نتایج X Updates را برای وضعیت به‌روزرسانی برنامه انجام دهید.

وصله نتایج My PC Home Updater.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی

UCheck نرم افزار Adlice

نسخه رایگان Adlice Software’s UCheck برنامه هایی را که نیاز به به روز رسانی دارند اسکن می کند و به شما امکان می دهد آن به روز رسانی ها را نصب کنید. با 13 دلار در سال، نسخه Premium به شما امکان می دهد اسکن ها را برنامه ریزی کنید و برنامه های جدید را نصب کنید. با 32 دلار در سال، نسخه Technician دارای پیکربندی و مجوز قابل حمل، نرم افزار قابل اسکریپت و استفاده نامحدود در رایانه است.

مانند Patch My PC Home Updater، UCheck از مجموعه‌ای از برنامه‌های سالم پشتیبانی می‌کند، اما همیشه برنامه‌های خاصی در لیست وجود ندارند. یک پیوند مفید به شما امکان می دهد برنامه ای را پیشنهاد دهید که احساس می کنید باید پشتیبانی شود. پس از راه اندازی UCheck، روی دکمه Scan کلیک کنید. در پاسخ، این برنامه به شما نشان می دهد که چه تعداد برنامه نیاز به به روز رسانی دارند و چه تعداد برنامه روی رایانه شخصی شما نصب شده است.

UCheck گزینه اسکن برای به روز رسانی

فهرست UCheck نرم افزار Adlice از برنامه هایی که باید به روز شوند.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی

بر روی لینک کلیک کنید به روز رسانی در انتظار. در صفحه نمایش به‌روزرسانی‌های موجود، می‌توانید همه برنامه‌های فهرست شده یا فقط برنامه‌های خاص را انتخاب کنید. کلیک کنید بر روی به روز رسانی انتخاب شد دکمه برای به روز رسانی تمام برنامه های انتخاب شده یا روی دکمه Action برای یک برنامه خاص کلیک کنید تا آخرین به روز رسانی را دانلود کنید.

یک گزینه به روز رسانی را در UCheck Adlice Software دانلود کنید

UCheck نرم افزار Adlice یک به روز رسانی را دانلود کنید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی

سپس برنامه رفرش می شود تا به روز رسانی های نصب شده نمایش داده شود. به روز رسانی به رنگ بنفش به این معنی است که دانلود شده است اما هنوز نصب نشده است. به روز رسانی به رنگ سبز به این معنی است که دانلود و نصب شده است.

همچنین: این لپ تاپ های ارزان قیمت ویندوزی همگی زیر 400 دلار هستند

به روز رسانی های انتخاب شده برای UCheck نرم افزار Adlice

نتایج UCheck Adlice Software.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی

در نهایت روی نماد for کلیک کنید تاریخچه و تنظیمات برای بررسی تنظیمات مختلف برای بهینه سازی و مشاهده گزارش های اسکن گذشته. برخی از ویژگی ها و تنظیمات در نسخه رایگان در دسترس نیستند. اما اگر تنها چیزی که نیاز دارید یک به‌روز‌کننده نرم‌افزار خوب است، پس رایگان باید این کار را انجام دهد.

بخش تاریخچه و تنظیمات UCheck نرم افزار Adlice

تاریخچه UCheck نرم افزار Adlice.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی

به روز رسانی نرم افزار IObit

به روز رسانی نرم افزار IObit یکی دیگر از به روز رسانی های توانمند است که طیف گسترده ای از برنامه ها را پشتیبانی می کند. اشکال اصلی این است که طعم رایگان شما را به دو به روز رسانی در روز محدود می کند. برای انعطاف پذیری بیشتر، باید 13 دلار برای نسخه حرفه ای هزینه کنید. فقط در هنگام نصب مراقب باشید زیرا IObit سعی می کند برنامه های دیگری مانند VPN و مدیر رمز عبور را به رایانه شخصی شما اضافه کند. اگر به این وسایل اضافی نیاز ندارید فقط بگویید نه.

هنگامی که برنامه راه اندازی و اجرا می شود، به طور خودکار برنامه های نصب شده شما را اسکن می کند تا ببیند که کدام یک نیاز به به روز رسانی دارند، همانطور که در بخش قدیمی ذکر شده است. می‌توانید فقط برنامه‌هایی را که می‌خواهید به‌روزرسانی کنید بررسی کنید یا همه آنها را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید اکنون به روز رسانی کنید دکمه.

برنامه های قدیمی برای به روز رسانی برای IObit Software Updater

برنامه های IObit Software Updater برای به روز رسانی.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی

از آنجایی که نسخه رایگان شما را به دو به‌روزرسانی در روز محدود می‌کند، برای به‌روزرسانی برنامه‌های باقی‌مانده باید فردا دوباره بازگردید. در غیر این صورت، نسخه پولی به شما امکان می‌دهد هر تعداد که می‌خواهید به‌روزرسانی کنید و همچنین عملکرد به‌روزرسانی خودکار را ارائه می‌کند که فرآیند را خودکار می‌کند. به طور کلی، این برنامه به خوبی کار می کرد، اگرچه من به یک مشکل برخورد کردم که در آن نتوانست OBS Studio را بدون هیچ توضیحی در مورد مشکل به روز رسانی کند.

همچنین: بهترین لپ تاپ های ویندوزی

اعلان به روز رسانی یک برنامه برای IObit Software Updater ناموفق بود

نتایج به روز رسانی نرم افزار IObit.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی

فراتر از Patch My PC Home Updater، UCheck و IObit Software Updater، برخی از برنامه ها شامل یک به روز رسانی نرم افزار به عنوان بخشی از بسته کلی خود هستند. به عنوان مثال، Glary Utilities و Norton 360 هر دو دارای به روز رسانی های نرم افزاری هستند که به طور موثر کار می کنند. اما از هر برنامه‌ای که استفاده می‌کنید، فکر می‌کنم یک به‌روزرسانی‌کننده نرم‌افزار پیدا خواهید کرد که در زمان و تلاش شما صرفه‌جویی خواهد کرد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-automatically-keep-your-windows-applications-updated/#ftag=RSSbaffb68