چگونه دستگاه Echo خود را از حساب آمازون خود جدا کنید (بنابراین هدیه دادن یا فروش آن ایمن است)

همچنین: فراموش کردم که ساعت های دیجیتال چقدر می توانند مفید باشند

در این فرم به پایین اسکرول کنید تا فیلد Registered To را پیدا کنید، که احتمالاً نام شما را نشان می دهد. روی دکمه Deregister در سمت راست کلیک کنید.

و شما می روید. شما تمام شده اید.

چند هفته پیش، من به شما نشان دادم که چگونه Echo Dot اداری نسل دوم خود را با یک واحد نسل پنجم برای اضافه کردن یک ساعت دیجیتال و یک سنسور دما جایگزین کردم. علیرغم اینکه اضافه کردن ساعت دیجیتال چقدر پیش پا افتاده به نظر می رسد، در واقع برای من چیز بزرگی بود، زیرا سال هاست که از تلفن، رایانه و الکسا برای اعلام زمان استفاده می کنم. فکر نمی کنم از سال 2014 در خانه ساعت داشته باشم.

اگر مانند من می خواهید با خیال راحت از شر یک دستگاه الکسا خلاص شوید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه الکسا خود را از ثبت نام خارج کنید. هنگامی که این کار را انجام دهید، دیگر در خطر دیدن a نخواهید بود مداد تراش بینی (شما نمی توانید این موارد را درست کنید) در صفحه سفارشات آمازون خود.

چگونه دستگاه الکسا خود را لغو ثبت کنیم

اما اکنون یک Echo Dot اضافی دارم که خانه ندارد. میخوام بفروشمش یا به یکی از دوستان بدم. البته مشکل این است که Dot عمیقاً به حساب آمازون من گره خورده است. آخرین چیزی که می خواهم این است که یک غریبه (یا حتی یک دوست پیچیده) سفارش دهد زیر شلواری فوری (فقط آب اضافه کنید) دمپایی صورت ماهی، جوراب دخترانه طلایی، یا الف نگه دارنده دستمال کاغذی باسن گربه روی سکه من

image-2018-09-20-at-3-59-16-pm.jpg

جیسون سیپریانی/ZDNet

برای لغو ثبت نام یک دستگاه الکسا، باید آن را روشن کرده و از طریق Wi-Fi قابل دسترسی باشد. بنابراین تا زمانی که مراحل لغو ثبت را انجام نداده اید، آن را از برق جدا نکنید یا از شبکه خود حذف نکنید.

می توانید به روز رسانی های روزانه پروژه من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. حتما من را در توییتر دنبال کنید @DavidGewirtz، در فیس بوک در Facebook.com/DavidGewirtz، در اینستاگرام در Instagram.com/DavidGewirtzو در یوتیوب در YouTube.com/DavidGewirtzTV.




منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/how-to-unlink-your-echo-device-from-your-amazon-account-so-its-safe-to-give-away-or-sell/#ftag=RSSbaffb68

یافته‌های عجیب‌تر آمازون یا دستگاه‌های Echo مورد علاقه ما را اینجا ببینید.


img-7126

اگر چندین دستگاه اکو دارید، برای اینکه مطمئن شوید دستگاهی را که فکر می‌کنید در حال حذف آن هستید، حذف می‌کنید، از دستگاهی که می‌خواهید حذف کنید بپرسید: «الکسا، نام دستگاهت چیست؟» بدیهی است، اگر کلمه بیداری خود را تغییر داده اید، از آن کلمه به جای “الکسا” استفاده کنید. پس از اینکه دقیقاً مشخص کردید واحد مورد نظر چه نامی دارد، اپلیکیشن الکسا را ​​روی گوشی خود راه اندازی کنید.

در نهایت، با ضربه زدن روی دکمه دیگر Deregister، پاپ آپ را تأیید کنید.

روی تب دستگاه ها در پایین برنامه الکسا کلیک کنید. دستگاه را پیدا کنید و سپس روی نماد چرخ دنده در سمت راست بالا ضربه بزنید.