ایلان ماسک می گوید توییتر جعل هویت را ممنوع خواهد کرد، زیرا او ویژگی های جدید را مطرح می کند

اما از زمانی که ماسک این شرکت را به دست گرفت، چندین تبلیغ کننده بزرگ به طور موقت تبلیغات در توییتر را متوقف کردند. از جمله شرکت هایی که گزارش شده تبلیغات در توییتر را متوقف کرده اند عبارتند از جنرال موتورز، جنرال میلز، فایزر، آئودی و فولکس واگن.




منبع: https://www.zdnet.com/article/elon-musk-says-twitter-will-ban-impersonators-as-he-talks-up-new-features/#ftag=RSSbaffb68elon-musk-twitter-verify

Getty/NurPhoto

مشک نوشت: “تویتر باید تا حد زیادی به دقیق ترین منبع اطلاعات در مورد جهان تبدیل شود. این ماموریت ماست.” ماسک در پاسخ به سوال جک دورسی، یکی از بنیانگذاران توییتر، «دقیق به چه کسی» پیشنهاد کرد ساعت پرنده، ویژگی توییتر که به کاربران امکان می دهد اطلاعات نادرست را گزارش کنند.

اونم همینطور گفت که جستجو در توییتر “همچنین عاشورا بسیار بهتری دریافت خواهد کرد”.

ماسک در آخر هفته همچنین قول داد که به کاربران توییتر اجازه دهد متن طولانی را به توییت ها وصل کنید. کاربران اغلب اسکرین شات هایی از متن ارسال می کنند تا بلاک را بر روی متن طولانی بپیچند.

ماسک در توییتر خود نوشت: «در آینده، هر توییتری که به جعل هویت بدون مشخص کردن «مضحک» بپردازد، برای همیشه تعلیق خواهد شد. “پیش از این، قبل از تعلیق اخطاری صادر می‌کردیم، اما اکنون که راستی‌آزمایی گسترده انجام می‌دهیم، هیچ هشداری وجود نخواهد داشت. این به وضوح به عنوان شرط ثبت‌نام در Twitter Blue مشخص می‌شود.”

ماسک می‌خواهد Vine را احیا کند، سرویس ویدئویی کوتاه توییتر که در سال 2016 بسته شد. در آخر هفته، او اشاره شد او می‌خواهد «کسب درآمد سازنده برای همه انواع محتوا» را راه‌اندازی کند. از طریق گاردینماسک با چندین کاربر یوتیوب چت کرد و ادعا کرد که توییتر می تواند سهم 55 درصدی از درآمد تبلیغاتی را که یوتیوب به هنرمندان برتر خود می دهد، شکست دهد.

اما پس از اینکه یک مدیر رسانه دیجیتال تایید شده با 2000 دنبال کننده از اظهار نظر ماسک با توجه به تیک آبی توییتر انتقاد کرد. ماسک پاسخ داد: “شما نماینده مشکل هستید: روزنامه نگارانی که فکر می کنند تنها منبع اطلاعات مشروع هستند. این دروغ بزرگ است.”

از طریق گاردیندر آخر هفته کمدین ها با تغییر نام دسته خود به ایلان ماسک یا چیزی نزدیک به آن، شوخی ماسک را شروع کردند.

پس از اخراج 3700 کارمند توییتر، یعنی حدود نیمی از نیروی کارش، جمعه گذشته، این شرکت از ده‌ها نفر از آنها خواسته است تا به کشور بازگردند و برخی ظاهراً به اشتباه اخراج شده‌اند. به گفته منابع بلومبرگ. مهندسان و توسعه دهندگان نرم افزار باقی مانده ظاهراً در حال رقابت برای ارائه ویژگی های سفارش شده توسط ماسک هستند.

کتی گریفین کمدین آمریکایی که دو میلیون دنبال کننده داشت و یک تیک آبی توییتر داشت. محرومیت کسب کرد پس از تغییر نام خود به ایلان ماسک. مشک بعدا توییت کرد که گریفین “می تواند آن را پس بگیرد” و به دنبال آن توییت دیگری: “برای 8 دلار”.

را نیویورک تایمز روز یکشنبه گزارش داد که توییتر اشتراک پولی توییتر آبی خود را تا پس از انتخابات میان دوره ای ایالات متحده به تعویق خواهد انداخت. برخی از کاربران و کارمندان توییتر این نگرانی را مطرح کردند که کاربران می توانند حساب های تایید شده برای سیاستمداران یا سایت های خبری ایجاد کنند و از آن برای ایجاد اختلاف سوء استفاده کنند.

درام حول خرید توئیتر غول رسانه‌های اجتماعی توسط ایلان ماسک همچنان ادامه دارد و ماسک در توییتر خود اعلام کرد که از این پس هر حساب توییتری که خود را جعل هویت شخصی کند بدون اینکه برچسب تقلید آمیز باشد. برای همیشه تعلیق خواهد شد.

ماسک همچنین گفت که هرگونه تغییر نام باعث از بین رفتن موقت علامت تأیید شده برای کاربر می شود.