چگونه با اشتراک گذاری محصولات مورد علاقه خود در آمازون درآمد کسب کنید

در مرورگر اینترنت خود، باز کنید این لینک به Amazon.com. برای ثبت نام در برنامه اینفلوئنسر آمازون، شما را به صفحه فرود می برد. سپس بر روی دکمه Sign up کلیک کنید.

همچنین: Amazon Prime در مقابل Amazon Business Prime: هر آنچه که باید بدانید

به عنوان یک اینفلوئنسر آمازون چقدر حقوق می گیرید؟

تبریک می گویم، شما تایید شده اید! اکنون زمان راه اندازی ویترین است. شما می خواهید لیست ایده هایی را با آیتم ها یا توصیه های آمازون مورد علاقه خود ایجاد کنید. ترجیحاً فهرست‌هایی تهیه کنید که با محتوای شما مطابقت داشته باشد تا فالوورهای شما را مورد توجه قرار دهد. به عنوان مثال، CarterPC یک تأثیرگذار است که به دلیل پوشش فناوری خود شناخته شده است، بنابراین ویترین فروشگاه او مملو از ابزارهای فناوری مورد علاقه او است.

برنامه اینفلوئنسر ویترین فروشگاه آمازون

اگر شبکه‌های اجتماعی دارید، احتمالاً کلمات “در ویترین فروشگاه آمازون من پیوند داده شده” را شنیده اید. اینفلوئنسرها بی شرمانه ویترین فروشگاه خود را می بندند زیرا هر بار که چیزی از صفحه مورد علاقه آنها خریداری می کنید، کمیسیون دریافت می کنند. خبر خوب: اکنون شما نیز می توانید آن را انجام دهید. برای باز کردن ویترین فروشگاه خود، کافی است به برنامه اینفلوئنسر آمازون مراجعه کنید.

نرخ کمیسیون بسته به کالا و دسته بندی از 4٪ تا 20٪ متغیر است. آمازون با ارسال الف در مورد نرخ ها شفاف است چارت سازمانی آنلاین که نرخ را برای هر دسته مشخص می کند.

برای تایید شدن به عنوان اینفلوئنسر آمازون به چه مدارکی نیاز دارید؟

همچنین: چگونه یک مهندس نرم افزار در آمازون شویم؟

آره! می توانید هر چند بار که بخواهید درخواست دهید. اگر رد شدید، تسلیم نشوید! می‌توانید حضور خود در رسانه‌های اجتماعی را با ارسال پست‌های بیشتر و سپس دوباره بررسی کنید. گاهی اوقات، این فقط شانس است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-make-money-on-amazon-by-sharing-your-favorite-products/#ftag=RSSbaffb68

اکنون، می‌دانم که اصطلاح «اینفلوئنسر» می‌تواند ترسناک باشد، زیرا معمولاً مترادف با شخصیت اینترنتی با میلیون‌ها فالوور است. با این حال، آمازون به سازندگان محتوا با تعداد معمولی فالوور نیز اجازه می دهد تا در آن شرکت کنند. برای مرجع، من 1.6K فالوور در اینستاگرام و 5.5K در TikTok دارم و هنوز تایید شدم. غول خرده‌فروشی آنلاین علاوه بر تعداد فالوورهای شما، به سایر معیارهای تعامل نیز توجه می‌کند. از تجربه شخصی، تا زمانی که به طور مداوم محتوا تولید می کنید، تأیید خواهید شد.

amazon.com-shipping-material-logo-flickr.jpg

برنامه اینفلوئنسر ویترین فروشگاه آمازون

آمازون می‌گوید: “ما برنامه‌هایی را از انواع اینفلوئنسرها می‌پذیریم، به شرطی که حساب YouTube، Instagram، یا فیس‌بوک داشته باشید. هنگام بررسی برنامه شما، علاوه بر سایر معیارهای تعامل، به تعداد فالوورهای شما نیز توجه می‌کنیم.” هیچ معیار دقیقی ارائه نشده است، اما به نظر نمی رسد فالوورها به اندازه ثبات پست، معیار اصلی باشند.

اگر تایید شده باشید، صفحه باید شبیه این باشد.

اسکرین شات توسط سابرینا اورتیز/ZDNET

برنامه اینفلوئنسر ویترین فروشگاه آمازون

هنگامی که حساب خود را پیوند می دهید، از شما می خواهد به چند سوال دیگر پاسخ دهید، مانند دسته های رسانه های اجتماعی، که مشخص می کند واجد شرایط هستید یا خیر. سپس لحظه ای که منتظرش بودید — *drumroll* — خواهید دید که آیا مورد تایید قرار می گیرید یا خیر. اگر تایید نشدید، ناامید نشوید. می‌توانید با پست‌های مداوم‌تر روی حضور خود در رسانه‌های اجتماعی کار کنید و در صورت تمایل هر روز درخواست دهید. اگر تأیید شدید، وقت آن است که به مرحله بعدی بروید.

تایید شدن فقط نیمی از کار است. تا زمانی که فالوورهای شما مواردی را از آن خریداری نکنند، درآمدی کسب نخواهید کرد، بنابراین حتماً آن پیوند را به اشتراک بگذارید تا شانس خرید توصیه های شما توسط افراد را بهینه کنید.

ویترین فروشگاه آمازون صفحه ای در آمازون است که محصولات مورد علاقه آمازون “اینفلوئنسرها” را به نمایش می گذارد. فالوورها می توانند به راحتی توصیه های محصول را از افرادی که به آنها اعتماد دارند پیدا کنند، در حالی که تأثیرگذاران از خرید دنبال کنندگان کمیسیون دریافت می کنند.

در اینجا صفحه فرود برای ثبت نام در برنامه اینفلوئنسر آمازون است.

اسکرین شات توسط سابرینا اورتیز/ZDNET

برنامه اینفلوئنسر ویترین فروشگاه آمازون

حساب آمازونی را که می‌خواهید پیوند دهید یا حساب جدیدی ایجاد کنید، انتخاب کنید.

اسکرین شات توسط سابرینا اورتیز/ZDNET

ویترین CarterPC ابزارهای فناوری مورد علاقه او را نمایش می دهد.

اسکرین شات توسط سابرینا اورتیز/ZDNET

سوالات متداول

ویترین فروشگاه آمازون چیست؟

همچنین: توهم شخصیت: آیا شما واقعاً در رسانه های اجتماعی وجود دارید؟

اگر درخواست من برای تبدیل شدن به اینفلوئنسر آمازون رد شد، می توانم دوباره درخواست بدهم؟

می توانید از برنامه اینفلوئنسر آمازون درآمد کسب کنید

تصویر: آمازون

پس از زدن دکمه ثبت نام، به صفحه ای هدایت می شوید که در آن می توانید حساب آمازون را که می خواهید به حساب اینفلوئنسر خود پیوند دهید، انتخاب کنید. می‌توانید از حساب آمازون موجود خود استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد به تاریخچه خرید، بررسی‌های محصول و لیست‌هایی که قبلاً در حساب خود دارید دسترسی داشته باشید. اگر ترجیح می دهید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید تا هر دو حساب را از هم جدا نگه دارید، یا اگر یکی ندارید، ادامه دهید و یک حساب جدید باز کنید.