این سرمایه گذاری 4.4 میلیارد دلاری، تولید باتری خودروهای الکتریکی را به ایالات متحده خواهد آورد

دیدن: هوندا قصد دارد تا سال 2030 30 خودروی برقی شامل دو خودروی اسپورت را روانه بازار کند

LG Energy Solution (LGES) و شرکت هوندا موتور. اعلام کرد روز دوشنبه که آنها توافق کردند که یک شرکت سرمایه گذاری مشترک برای تولید باتری های لیتیوم یونی در ایالات متحده ایجاد کنند.

مکان این نیروگاه هنوز مشخص نشده است، اما ساخت و ساز در اوایل سال 2023 آغاز می شود که امکان تولید انبوه سلول های باتری لیتیوم یون پیشرفته را تا پایان سال 2025 فراهم می کند.

با وجود اینکه ایالات متحده تنها 10 درصد از بازار جهانی خودروهای الکتریکی را تشکیل می دهد، بازار ایالات متحده در نیمه اول سال 2022 شاهد رشد 62 درصدی سال به سال بود. گزارش کانالیز.

LGES و هوندا در مجموع 4.4 میلیارد دلار برای تأسیس این سرمایه گذاری مشترک سرمایه گذاری خواهند کرد. این کارخانه باتری هایی از نوع کیسه ای تولید خواهد کرد که به طور انحصاری برای تاسیسات هوندا در آمریکای شمالی عرضه می شود.

LGES و هوندا تصمیم گرفتند کارخانه را در ایالات متحده بسازند تا به بازار سریع در حال رشد خودروهای برقی آمریکای شمالی نزدیک شوند.

دیدن: تقاضای چین برای خودروهای الکتریکی دو برابر می شود و این کشور را به بزرگترین و سریع ترین بازار در حال رشد خودروهای برقی تبدیل می کند

این کارخانه امیدوار است ظرفیت تولید سالانه 40 گیگاوات ساعت داشته باشد که ظرفیتی باورنکردنی است. طبق وب سایت تسلا، در اواسط سال 2018، تسلا Gigafactory I در Sparks، NV به نرخ سالانه تقریباً 20 گیگاوات ساعت رسید و آن را به بالاترین حجم باتری در جهان تبدیل کرد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/this-4-4-billion-investment-will-bring-electric-vehicle-battery-production-to-the-us/#ftag=RSSbaffb68

یونگسو کوون، مدیرعامل LGES گفت: سرمایه‌گذاری مشترک ما با هوندا، که شهرت برند قابل‌توجهی دارد، نقطه عطف دیگری در استراتژی میان‌مدت تا بلندمدت ما برای ترویج برق‌رسانی در بازار در حال رشد آمریکای شمالی است.

لوگو و علامت شرکت هوندا موتور.  هوندا در میان قابل اعتمادترین خودروهای جهان تولید می کند

جاناتان وایس / گتی ایماژ
توشیهیرو میبه، مدیرعامل هوندا در بیانیه‌ای گفت: «همراستا با تعهد دیرینه ما برای ساخت محصولات نزدیک به مشتری، هوندا متعهد به خرید محلی باتری‌های برقی الکتریکی است که جزء حیاتی خودروهای الکتریکی است.