چگونه الکسا را ​​دو زبانه کنیم

گزینه های زبان

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet

از آنجایی که بسیاری از افراد حداقل یک راه برای ارتباط با الکسا، گوگل یا سیری در خانه خود دارند، منطقی است که دستیارهای صوتی هوشمند بیشتر شبیه افرادی که از آنها استفاده می کنند، سازگار شوند.

چگونه الکسا را ​​دو زبانه کنیم

دستگاه Echo را که می خواهید زبان آن را تغییر دهید از لیست دستگاه های موجود پیدا کرده و انتخاب کنید.

الکسا حداقل تا حدودی از “اسپانیایی” درک دارد، که ترکیبی از هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی است که در آن گویندگان ممکن است کلمات را در یک عبارت در یک زبان یا زبان دیگر جایگزین کنند. در تجربه من، الکسا تمام درخواست های خانواده من را به زبان اسپانیایی درک کرده است، مانند تجربه سایر کاربران. با این حال، بدیهی است که ما همه چیز را در زیر آفتاب به زبان اسپانیایی نپرسیده ایم، اما چیزهایی که پرسیده ایم جواب داده است.

چرا نمی توانم الکسا را ​​در تنظیمات جهانی برنامه به دو زبانه تغییر دهم؟

دوباره تنظیمات را انتخاب کنید

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet

الکسا این گزینه را دارد که به زبان انگلیسی و سایر زبان ها یا ترکیبی از دو زبان گوش دهد و پاسخ دهد. این ویژگی در دسترس است نسل سوم بلندگوهای اکو، نمایش اکو نسل دوم و نسل های جدیدتر هر دو دستگاه.

برای دسترسی به تنظیمات زبان دستگاه خود، به برنامه Amazon Alexa بروید.

تمام است، الکسا باید در عرض چند دقیقه پس از تنظیم، دو زبانه شود. از آنجایی که دستیار صوتی می تواند هر دو زبان را بفهمد، بسته به اینکه از کدام زبان برای درخواست استفاده شده است، به هر زبان پاسخ می دهد.

سوالات متداول
آیا الکسا Spanglish را می‌فهمد؟

هر زمان که زبان الکسا را ​​برای یک دستگاه اکو تغییر می‌دهید، باید این کار را به طور خاص از داخل تنظیمات آن دستگاه انجام دهید، نه تنظیمات کلی که برنامه الکسا دارد. این کمی خسته کننده است، اما باعث می شود که بتوانید زبان های مختلفی را برای اکوهای مختلف در خانه خود تنظیم کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/how-to-make-alexa-bilingual/#ftag=RSSbaffb68

یادگیری نحوه دوزبانه کردن الکسا به افراد خانواده شما امکان می دهد با شما صحبت کنند دستگاه اکو به دو زبان، به طور موثر دستیار صوتی را فراگیرتر و حتی معلم خوبی برای زبان دوم می کند. Amazon Alexa و Google Assistant هر دو از تنظیمات چند زبانه پشتیبانی می‌کنند، جایی که می‌توانید دستگاه را به طور هوشمند تشخیص دهد که به چه زبانی صحبت می‌کنید و به همان زبان پاسخ دهد، ویژگی Siri هنوز از آن استفاده نکرده است.

در Echo که انتخاب کرده اید، روی نماد چرخ دنده در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید تا به تنظیمات آن دستگاه خاص دسترسی پیدا کنید.

تنظیمات را به پایین اسکرول کنید تا زبان را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.

تنظیمات دستگاه را انتخاب کنید

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet

برای دوزبانه کردن الکسا، باید به تنظیمات دستگاه در دستگاه اکو که می‌خواهید تغییر دهید، دسترسی داشته باشید. این باعث می شود که هر دستگاه اکو در خانه شما می تواند برای برقراری ارتباط به زبان دیگری تنظیم شود. شما می توانید یک Echo Show را در آشپزخانه خود تنظیم کنید، به عنوان مثال، به انگلیسی صحبت کنید، و یک Echo Dot را در دفتر خود برای صحبت به دو زبان تنظیم کنید.

همچنین: دستگاه های قدیمی خود را با کارت های هدیه آمازون معامله کنید. در اینجا چگونگی آن است

اپلیکیشن الکسا را ​​روی گوشی خود باز کنید

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet

زبان را انتخاب کنید

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet

تنظیمات زبانی را که می خواهید الکسای شما داشته باشد پیدا کنید. چه یک زبان واحد یا یک محیط دو زبانه بخواهید، فقط باید یک انتخاب داشته باشید. زبان های الکسا در گزینه های جداگانه یا به صورت مجموعه ای از دو زبان هستند. این بدان معنی است که شما می توانید انگلیسی یا انگلیسی/ایتالیایی را انتخاب کنید، اما همیشه یک انتخاب خواهد بود.

دستگاه اکو را انتخاب کنید

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet

آمازون اکو نمایش 5

(تصویر: CNET)