فروش آمازون Kindle: بسته‌های Paperwhite فقط ۱۱۷ دلار هستند

فروش فعلی Kindle، که انحصاری برای اعضای Prime است (اگرچه چیزی مانع از ثبت نام برای یک دوره آزمایشی 30 روزه نمی شود)، هفت روز طول خواهد کشید. سایر بسته های کیندل نیز ارائه می شوند.

در میان معاملات یکی برای یک است کیندل Paperwhite Essentials Bundleاز جمله یک کتابخوان الکترونیکی 8 گیگابایتی Kindle Paperwhite 6.8 اینچی (پشتیبانی از آگهی)، یک روکش پارچه ای و یک آداپتور برق. در حالی که کیت با هم معمولاً 189 دلار برای شما هزینه دارد، اکنون می توانید بسته را با قیمت 117 دلار خریداری کنید که 38 درصد صرفه جویی می کند. یا 72 دلار

اگر مایلید تا 12 اکتبر صبر کنید، آمازون آن را منتشر خواهد کرد کاغذ سفید 2022 مدل، بدون تبلیغات، 119 دلار.

وقتی تبلت ها شروع به محبوب شدن کردند، از تبلت قدیمی سامسونگ به عنوان کتابخوان الکترونیکی استفاده می کردم. با این حال، من سال‌ها است که از نوعی کیندل استفاده می‌کنم، و در حالی که مدل فعلی من یک محصول قدیمی است، باتری آن همچنان قوی است. فراتر از عمر باتری که می تواند روزها شما را دوام بیاورد، یکی از مزایای کیندل پاپروایت صفحه نمایش آن است که برای کاهش فشار چشم ساخته شده است.

این معامله اولیه قبل از فروش اولیه دسترسی زودهنگام آمازون که بین 11 و 12 اکتبر برگزار می شود، انجام می شود که شامل صدها هزار معامله در زمینه فناوری، لوازم خانگی، لوازم خانگی و موارد دیگر خواهد بود. همچنین تخفیف‌های زیادی در آمازون و دستگاه‌های دارای الکسا از جمله Fire TV وجود خواهد داشت.


منبع: https://www.zdnet.com/article/amazon-kindle-sale-paperwhite-bundles-sales/#ftag=RSSbaffb68نمای نزدیک مردی با لباس بافتنی که از آمازون کیندل پاپروایت برای خواندن کتاب استفاده می کند.

آمازون

پیش از فروش اولیه دسترسی زودهنگام آمازون، این غول تجارت الکترونیک تبلیغاتی یک هفته ای را در دستگاه ها و بسته های کیندل راه اندازی کرده است.