چرا باید واقعاً یک شبه گوشی خود را شارژ نکنید؟

و همچنان در حال شارژ شدن است، البته با سرعت کمتر. به این ترتیب در 80 درصد باقی می ماند.

بهترین راه برای شارژ آیفون برای داشتن بیشترین عمر باتری ممکن چیست؟ من این سوال را از خودم پرسیدم و تصمیم گرفتم آزمایش هایی انجام دهم تا بفهمم.

اکنون، اپل بهینه‌سازی شارژ باتری را در iOS ایجاد کرده است که به محض رسیدن باتری به ۸۰ درصد، شارژ آیفون را متوقف می‌کند و تنها ۲۰ درصد نهایی را در زمان بیدار شدن شما در صبح اضافه می‌کند. اما این به این معنی است که آیفون تمام شب به برق متصل است.

بنابراین، من به طور اساسی نحوه شارژ آیفون خود را تغییر داده ام.

با توجه به اینکه آیفون می تواند به سرعت شارژ شود، منطقی نیست که آن را به مدت هشت ساعت در روز به شارژر متصل کنیم. که تا یک سوم عمرش جواب می دهد.

یک آیفون با استفاده از یک شارژر 20 واتی می تواند در عرض 30 دقیقه از صفر به 50 درصد شارژ برسد و سپس در کمتر از دو ساعت به شارژ کامل برسد.

از آنجا که مردم همیشه می پرسند، من هنوز به جای بی سیم، با کابل شارژ می کنم و از a استفاده می کنم شارژر 20 واتی Anker Nano USB-C. برای پاوربانک های قابل حمل، من از آب نبات به اندازه استفاده کرده ام پاوربانک Anker 511 5000mAh و بزرگتر 10000 میلی آمپر ساعت Anker PowerCore 10000 Redux. هر دو پاوربانک قابل حمل، ناهموار، قابل اعتماد و فوق العاده هستند. فقط همراه داشتن کابل شارژ را فراموش نکنید!

در مورد شارژ داخل خودرو، هیچ چیز بهتر از آن نیست شارژر فوق سریع و فوق العاده قدرتمند 130W LinkOn USB-C، دارای هر دو پورت USB-C 100 وات و 30 وات است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/why-you-should-really-stop-charging-your-phone-overnight/#ftag=RSSbaffb68

گرما قاتل باتری است. در حالی که هیچ کاری نمی توانید در مورد سایش و پارگی معمولی که باتری در اثر شارژ و دشارژ شدن تجربه می کند انجام دهید، گرما چیزی است که می توانید برای آن کاری انجام دهید. وقتی آیفون شما به شارژر متصل می شود، گرم می شود — گرمتر از عدم وصل شدن آن، و حتی اگر این افزایش تنها چند درجه بالاتر از دمای اتاق باشد، انجام این کار در طول شب، هر شب، هوشمندانه به نظر نمی رسد. به من

اما چرا این کار را می کنیم؟

همچنین: استفاده از کابل USB-C اشتباه می تواند به فناوری شما آسیب برساند. در اینجا نحوه جلوگیری از آن آمده است

این سیستم به خوبی کار می کند و معتقدم استرس کمتری به باتری آیفون (زمان مشخص خواهد کرد) و همچنین شارژر وارد می کند. همچنین باعث می‌شود جایی که به شارژرهایم نیاز دارم برنامه‌ریزی کنم، بنابراین فقط به شارژر کنار تخت متکی نیستم.

توجه داشته باشید که اگر قرار است زمان زیادی را در ماشین یا بیرون از منزل بگذرانم، از شارژر ماشین یا پاوربانک نیز با خودم استفاده خواهم کرد.

و وقتی در خانه هستم، در جاده کار می کنم یا در سفر هستم، این رژیم شارژ من را ناامید نکرده است.

حرارت.

به جای اینکه در شب آن را شارژ کنم، در روز یک یا دو بار شارژ می کنم. این برنامه شارژ است که برای من کار می کند:

  • صبح بعد از بیدار شدن 30 تا 45 دقیقه روی آن می گذارم (همزمان اپل واچ را هم شارژ می کنم).
  • سپس حدود اواسط بعد از ظهر آن را به مدت 30 دقیقه دیگر شارژ می کنم تا آن را به 80 درصد برسانم، که معمولاً برای دیدن من تا صبح روز بعد کافی است.

قبل از خواب، کاری را انجام می‌دادم که میلیون‌ها نفر دیگر انجام می‌دهند: آیفونم را برای شارژ یک شبه روشن می‌کردم.

پس چرا بد است که گوشی خود را برای مدت طولانی به شارژر متصل کنید؟