یکی دیگر از مزایای کار از راه دور: روابط بهتر

نظرسنجی نشان داد در میان بزرگسالان شاغل با تجربه کار از راه دور، سه چهارم آن را ترجیح می دهند. نیمی از بزرگسالان شاغل به طور کلی گزینه های کار مجازی یا ترکیبی را ترجیح می دهند.

دانش‌آموزانی که از راه دور یاد می‌گیرند احساس مشابهی در مورد کار از خانه دارند: 70 درصد از پاسخ‌دهندگان دانشجو گفتند که گزینه‌های مجازی یا ترکیبی را برای حضور در مدرسه در آینده ترجیح می‌دهند. از هر 10 یادگیرنده از راه دور، شش نفر گزارش کردند که روابط خانوادگی، روابط حرفه ای و رفاه جسمی و روانی آنها بهبود یافته یا ثابت مانده است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/another-remote-work-perk-better-relationships/#ftag=RSSbaffb68هنوز چالش‌هایی مانند فرسودگی، سرویس اینترنت ناپایدار، ساعات طولانی‌تر و مسئولیت‌های خانگی در طول ساعات کاری برای کار وجود داشت. شایان ذکر است که تمام 17 چالش شناسایی شده در این نظرسنجی درصد کمتری از مردم آن را به عنوان یک چالش از سال 2021 گزارش کرده اند.

screen-shot-2022-08-05-at-4-25-38-pm.png

Deloitte 2022 اتصال و روندهای تلفن همراه، ویرایش سوم

مرکز فناوری، رسانه و مخابرات دیلویت یک نظر سنجی از 2005 مصرف‌کننده آمریکایی برای درک بهتر نحوه تعامل مردم با فناوری پس از همه‌گیری.

پاسخ دهندگان مزایای اصلی کار از خانه را ذکر کردند: کمبود رفت و آمد، افزایش راحتی کار در خانه، کاهش شانس ابتلا به بیماری هایی مانند COVID-19، تمرکز بهتر و افزایش ارتباط با خانواده.

دیدن: ارائه‌گرایی دیجیتالی در حال ایجاد آینده‌ای برای کاری است که هیچ‌کس نمی‌خواهد | ZDNet

screen-shot-2022-08-05-at-2-44-36-pm.png

Deloitte 2022 اتصال و روندهای تلفن همراه، ویرایش سوم

کار از خانه همچنین سلامت و روابط افراد را بهبود می بخشد. هشت نفر از هر 10 کارگر دورکاری گفتند که روابط خانوادگی، روابط حرفه ای و رفاه جسمی و روانی آنها بهبود یافته یا ثابت مانده است. حدود نیمی از پاسخ دهندگان شاهد بهبود قابل توجهی در هر یک از این زمینه ها بودند، در حالی که 35٪ از پاسخ دهندگان گزارش دادند که روابط آنها ثابت مانده است و کمتر از 15٪ کاهش قابل توجهی را مشاهده کردند.

وقتی همه‌گیری برای اولین بار شروع شد، دانش‌آموزان و کارمندان مجبور شدند خود را با روشی کاملاً جدید برای انجام کارها وفق دهند. در حالی که همه در خانه بودند، داستان‌های زیادی در مورد اینکه اعضای خانواده با یکدیگر وارد شدند، وجود داشت. با این حال، به نظر می رسد که کار از خانه باعث بدتر شدن روابط خانوادگی نشده است – طبق یک نظرسنجی جدید، در واقع ممکن است باعث بهبود آنها شود.

اگرچه اکثر پاسخ دهندگان گزارش دادند که بهبود قابل توجهی در روابط خود با مدیران/سرپرسان و همکاران مشاهده نکردند، اکثر آنها نیز کاهشی را مشاهده نکردند.