پین کردن برنامه در اندروید چیست و چگونه آن را تنظیم می کنید؟

جالب به نظر می رسد، اما چرا باید از چنین ویژگی استفاده کنید؟

برنامه مورد نظر برای پین شدن را از نمای کلی پیدا کنید.

اسکرین شات توسط Jack Wallen/ZDNET

ورودی منوی پین در کشویی نمای کلی یافت می شود.

اسکرین شات توسط Jack Wallen/ZDNET

یک ویژگی وجود دارد که اندروید برای مدتی از آن برخوردار است و احتمالاً هرگز در مورد آن نشنیده اید، چه رسد به استفاده از آن. این ویژگی پین کردن برنامه نامیده می شود و در واقع گاهی اوقات می تواند مفید باشد.

اگرچه عمل برداشتن سنجاق تقریباً آنطور که باید یکپارچه نیست، خود این ویژگی می تواند بسیار مفید باشد. من در چند مورد از آن استفاده کردم و همیشه خوشحال بودم که در دسترس بود. بنابراین، اگر زمانی در موقعیتی قرار گرفتید که برنامه اندروید شما باید همیشه در صفحه اصلی باقی بماند، پین کردن برنامه ویژگی مورد نیاز شماست.


منبع: https://www.zdnet.com/article/what-is-app-pinning-on-android-and-how-do-you-set-it-up/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: بهترین گوشی های اندروید

نحوه برداشتن پین برنامه ها در اندروید

اجازه دهید یک سناریوی کاملاً واضح ارائه کنم.

منوی نمای کلی که یک گزینه پین ​​را نشان می دهد.

زن با تلفن پیامک می دهد.

اووه کریچی/گتی ایماژ

برای پین کردن برنامه به صفحه اصلی خود، روی ورودی پین ضربه بزنید. پس از پین شدن، برنامه کل صفحه نمایش را در اختیار می گیرد و تا زمانی که پین ​​آن را بردارید تکان نمی خورد.

پس از باز کردن قفل تلفن Android خود، برنامه ای را که می خواهید به صفحه اصلی پین کنید باز کنید.

تنها چیزی که نیاز دارید یک گوشی اندرویدی است. از آنجایی که این ویژگی مدتی است وجود داشته است، نسخه اندرویدی که استفاده می کنید به احتمال زیاد از برنامه های پین شده پشتیبانی می کند.

همچنین: بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه در تلفن های هوشمند

اول از همه، پین کردن اپلیکیشن دقیقا چیست؟ یک برنامه پین ​​شده کل صفحه اصلی شما را در اختیار می گیرد و در حالی که پین ​​است، نمی توانید به برنامه های دیگر دسترسی داشته باشید.

در حالی که هنوز در نمای کلی هستید، باید یک نماد برای برنامه در بالای پیش نمایش آن ببینید. روی آن نماد ضربه بزنید تا منوی کشویی نمایان شود.

همچنین: چگونه برنامه هایی را کنترل کنیم که اعلان ها را به اندروید شما ارسال می کنند

اینجاست که کمی ناخوشایند می شود. مراحل برداشتن پین یک برنامه به سرعت و به وضوح هنگام پین کردن یک برنامه بیان می شود. اندروید به شما می گوید که انگشت خود را به سمت بالا بکشید و نگه دارید. چیزی که به شما نمی گوید این است که کجا بکشید و چه مدت نگه دارید. همچنین به شما نمی گوید (حداقل با پیکسل 7 پرو) که حرکت برای برداشتن پین برنامه، گوشی را نیز قفل می کند. تنها پس از باز کردن قفل Pixel 7 Pro است که پین ​​برنامه برداشته می شود.

حالت نمای کلی اندروید که چندین برنامه را نشان می دهد.

با باز بودن برنامه، انگشت خود را از پایین نمایشگر به بالا بکشید تا نمای کلی باز شود، جایی که می‌توانید از بین برنامه‌های باز شده فعلی خود، انگشت خود را با انگشت خود بکشید و انتخاب کنید.

بله، نتیجه عجیبی است اما هر بار کار می کند.

به عنوان مثال، برنامه خاصی دارید که اغلب از آن استفاده می کنید. اما در حالی که تلفن خود را به اطراف حمل می کنید، گاهی اوقات متوجه می شوید که به طور تصادفی برنامه را حذف می کنید، Notification Shade خود را پایین می آورید یا برنامه دیگری را به جای آن باز می کنید. اگر موقعیتی به نظر می رسد که ممکن است در آن قرار بگیرید، پین کردن برنامه این مشکل را حل می کند. هنگامی که آن برنامه را پین کردید، مهم نیست که چگونه دستگاه خود را نگه دارید. تا زمانی که پین ​​برنامه را بردارید، به جایی نمی رسد.

به تنظیمات امنیتی تلفن Android خود بروید، تنظیمات پیشرفته را انتخاب کنید، پین کردن برنامه را انتخاب کنید و «استفاده از پین کردن برنامه» را روشن کنید. انتخاب کنید که آیا می‌خواهید قبل از برداشتن پین، یک الگوی باز کردن قفل بخواهد یا خیر.

اگر به نظر چیزی است که ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید، در اینجا نحوه تنظیم و استفاده از آن آورده شده است.

پین کردن برنامه در اندروید چیست و چگونه آن را تنظیم می کنید؟

الزامات