قوانین اندروید چیست و چگونه می توان یک قانون مزاحم نشوید؟

همچنین: نحوه تنظیم برنامه زمان خواب در دستگاه اندرویدی خود

قوانین اندروید چیست و چگونه می توان یک قانون مزاحم نشوید؟

الزامات

هشدار تخلیه باتری قوانین Android.

همچنین: چگونه برنامه هایی را کنترل کنیم که اعلان ها را به اندروید شما ارسال می کنند

و این تمام چیزی است که باید یک قانون اندروید اضافه کنید تا زندگی شما کمی راحت تر شود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/what-are-android-rules-and-how-do-you-create-a-do-not-disturb-rule/#ftag=RSSbaffb68

قوانین. همه ما آنها را می شناسیم. برخی از آنها پیروی می کنند، برخی آنها را می شکنند و برخی آنها را می سازند. اما وقتی صحبت از گوشی می شود، قوانین چیست؟ من در مورد این صحبت نمی‌کنم که آیا باید از آنها در صف بانک استفاده کنید یا خیر یا مشکلی ندارد که آن یکی از آشنایان مزاحم را که همچنان گوشی شما را با مزخرفات منفجر می‌کند مسدود کنید.

در پنجره قوانین، روی افزودن قانون ضربه بزنید. در صفحه نمایش داده شده، روی Add Wi-Fi Network یا Location ضربه بزنید و یک شبکه بی سیم را انتخاب کنید یا یک آدرس برای مکان تایپ کنید.

برای مثال، ممکن است تلفن کاری داشته باشید که از آن استفاده می‌کنید و می‌خواهید هنگامی که از یک روز طولانی تماس‌های تلفنی به خانه می‌آیید، به‌طور خودکار به «مزاحم نشوید» تغییر کند. به نظر خوب می رسد که هرگز به یاد داشته باشید که تلفن را هنگام رسیدن به خانه بی صدا کنید.

صفحه پیکربندی قانون اندروید.

شخصی که از گوشی اندرویدی استفاده می کند.

MS_studio/Shutterstock

همچنین: پین کردن اپلیکیشن چیست و چگونه آن را تنظیم می کنید؟

برای اینکه این ویژگی کار کند، باید به برنامه اجازه دهید در پس زمینه اجرا شود. همانطور که اخطار می گوید، این ممکن است باعث تخلیه اضافی باتری شما شود، اما من متوجه تخلیه آن اینقدر نشده ام. برای فعال کردن این مورد، روی Next ضربه بزنید و سپس هنگامی که از شما خواسته شد، روی Allow ضربه بزنید.

ایجاد یک قانون جدید اندروید

تصویر: جک والن

پس از مراقبت از آن، می توانید از برنامه تنظیمات خارج شوید و اطمینان داشته باشید که هر زمان که به خانه رسیدید، دستگاه در حالت مزاحم نشوید قرار می گیرد.

تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید یک دستگاه اندرویدی است که حداقل نسخه 10 سیستم عامل را اجرا می کند. همین… بیایید قوانینی را تعیین کنیم.

برنامه تنظیمات را از قسمت Notification Shade یا App Drawer باز کنید و روی System > Rules ضربه بزنید تا صفحه قوانین باز شود.

من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک قانون Android ایجاد کنید که دقیقاً همان کاری را که در بالا توضیح دادم انجام دهد — به محض اینکه به خانه رسیدید دستگاه خود را به Do Not Disturb تغییر دهید.

هشدار را با دقت بخوانید.

تصویر: جک والن

صفحه قوانین اندروید.

ابتدا باید برنامه را فعال کنید تا در پس زمینه اجرا شود.

تصویر: جک والن

حتی بهتر از آن، هنگامی که خانه را ترک می کنید، دستگاه اندرویدی شما به طور خودکار تا زمانی که به خانه بازگردید، شما را آزار می دهد. این یک ویژگی مفید است. و از آنجایی که از اندروید 10 وجود دارد، احتمال اینکه در دسترس شما باشد بسیار خوب است.

من در مورد قوانینی صحبت می‌کنم که شما ایجاد می‌کنید که برای خودکارسازی تغییراتی که در دستگاه شما اتفاق می‌افتد، بر اساس اتصال شبکه Wi-Fi یا مکان استفاده می‌کنند.

پس از مراقبت از آن، کاری را که می‌خواهید دستگاه هنگام ورود انجام دهد، انتخاب کنید. برای این مثال، Turn on Do Not Disturb را انتخاب کنید. شما می توانید به صورت اختیاری اعلان را فعال کنید، که یک اعلان به Notification Shade ارسال می کند.