پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | arya-cctv

در سالهای اخیر مجله خبری دوربین مداربسته آریا در ایران فعالیت داشته اند، که هرکدام دارای جایگاه متفاوتی در این صنعت شده اند. برخی ازآنها در دنیا و ایران بازار قابل توجهی به خود اختصاص داده‌اند. یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین دوربین های موجود در بازار برند داهوا می باشد .این برند که در اکثر کشور های دنیا که در حوزه ی دوربین مداربسته و امنیت نقش آفرینی می کنند کاربرد فراوانی دارد. این برند با حذف دوربین‌ های آنالوگ و تمرکز بر روی دوربین‌ های تحت شبکه، دوربین‌ هایی قوی و باکیفیت ارائه کرده است. به همین دلیل دوربین های مداربسته پاناسونیک در ایران محبوبیت چندانی ندارد.

دوربین مداربسته برند یونی آرک (Uniarch)

بوش با تولید تجهیزات دوربین مداربسته به روز و با کیفیت بالا جایگاه مناسبی در میان کاربران به خود اختصاص داده است. دوربین های تولیدی این شرکت با پشتیبانی از کدینگ های پیشرفته تصویر برداری دیجیتال و همچنین آنالیز تصاویر حرفه ای این برند را انتخاب مناسبی برای کاربری های صنعتی و امنیتی تبدیل کرده است. همچنین توانایی آنالیز روی تصاویر مانند تشخیص چهره، تشخیص حرکت، تشخیص صدا و غیره را داشته که در کنار سخت افزار حرفه ای بوش به عنوان یک بسته کامل ارائه شده است.

  • انواع دوربین , دستگاه های ضبط تصاویر NVR, encoder,decoder, storage , نرم افزار و برنامه های سمت کاربر است که طیف وسیعی از مشتریان را در خرده فروشی ، ساختمان ،صنعت آموزش تجارت , نظارت شهری و غیره پوشش می‌دهد.
  • دوربین مداربسته راینهولد دارای انواع دوربین تحت شبکه راینهولد ، دوربین AHD راینهولد و همچنین دوربین های آنالوگ Rein Hold می باشند.
  • یونی ویو به دنبال تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در زمینه طراحی و ساخت دوربین های مداربسته می باشد.
  • دوربین مداربسته میکرونیکس دارای انواع دوربین تحت شبکه MICRONIX ، دوربین AHD میکرونیکس و همچنین دوربین های آنالوگ MICRONIX می باشند.

در صورت نبودباتری پشتیبانیا همانیو پی اس، دوربین های امنیتی در صورت قطع ناگهانی برق، خاموش می شوند. Videopark ارائه کالا به صورت OEM و ODM برای مشتریان خود انجام میدهد. این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری و خلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده‌است. اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.

http://66toolkit.ir

اگر چه این برند کیفیت خوبی دارد اما از نظر سهولت کار و راه اندازی توسط کارشناسان رتبه خوبی کسب نکرده است. از آنجایی که این دوربین ها قابلیت چرخش دارند می توان از آنها در مکان هایی همچون معادن، کارخانجات بزرگ، چهارراه ها و میادین اصلی استفاده نمود. سهولت در استفاده و ارایه طیف گسترده‌ای از دوربین‌های برای کاربردهای متوسط یا سطح بالا از ویژگی‌های شاخص دوربین‌های این برند هستند.

دوربین دام یونی آرک مدل IPC-D112-PF28

همچنین این شرکت استاندارد آی پی 66و آیپی 67 را که جزو اولین شرکت های دست یافته به آن بود را در دوربین های خود مورد استفاده قرار داد که به واسطه آن توانست محبوبیت زیادی را در سراسر جهان کسب نماید. برند یونی ویو همواره در سیستم های IP پیشگام بوده و اولین برندی است که برای اولین بار دوربین مداربسته IP را به جهان معرفی کرد. برند دوربین مداربسته Dahuaبه واسطه کیفیت تصویر خوبی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در بازار جهان پیدا کند.

قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته