قیمت دوربین مداربسته ⭐️ خرید دوربین مدار بسته ⭐️ دیدنگار

دسته‌بندی اول بر اساس نوع سیگنال و دسته‌بندی دوم بر اساس شکل ظاهری و کاربرد. خدمات دوربین مدار بستهیکی از فعالیت‌های اصلی گروه مهندسی یکتا سرویس در بخشخدمات دوربین مدار بستهبه شمار می‌آید. تلاش ما این است تا کلیه خدمات مرتبط با پشتیبانی و نگهداری دوربین مدار بسته را در بالاترین سطح کمی و کیفی به مشتریان خود ارائه دهیم. بر اساس هزینه ای که مشتری می خواهد پرداخت کند چه نوع دوربین مداربسته ای و با چه کیفیتی می توان تهیه کرد . دوربین های مداربسته تکنولوژی های ویژه ای را می توانند داشته باشند که می تواند در انتخاب شما بسیار موثر باشد. همانطور که می دانید در ساخت بدنه ی دوربین های مداربسته که نقش محافظ دوربین را دارا می باشند، از دو نوع مواد اولیه استفاده می شود.

  • اولین نسل از سیستم های مدار بسته آنالوگ به کمک نوارهای ویدیویی یا کاست‌های ویدیویی صورت می‌پذیرفت.
  • این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند.
  • دوربین Cube با تکنولوژی تحت شبکه و HD در بازار موجود است و به راحتی می توانید آن را در فضاهای داخلی نصب کرده و علاوه بر تصویر محیط، صدا را از طریق میکروفون موجود در آن دریافت کنید.
  • ۳- در سال ۱۹۷۳ شهردار شهر نیویورک در میدان تایمز به منظور کاهش جرم و جنایت دوربین نصب نمود.
  • متأسفانه خیلی از این افراد بدون آگاهی و بدون مشورت گرفتن به سمت خرید دوربین مداربسته می‌روند که این کار پیشنهاد نمی‌شود.

هر فروشنده‌ای حتی اگر تازه‌کار نیز باشد، از محصولش دفاع کرده و ادعای گارانتی طولانی مدت را می‌دهد. اما در حال حاضر مصرف و کاربرد لنز موتورایز بیشتر از لنز وری فوکال است. در لنز موتورایز شما می‌توانید از کنار دستگاه NVR و منوهای آن، به تنظیم زاویه بپردازید. در حالی که در دوربین مداربسته لنز وری فوکال، باید در کنار خود دوربین باشید. سپس با پیچ‌هایی که روی لنز هستند، به تنظیم زوم فوکوس و تله وایدی تصویر دوربین بپردازید. تهیه شده و با تکنولوژی روز دنیا با رعایت ساختار شبکه و دیگر آیتم‌های الکترونیکی در ایران توسط تیمی با چند دهه تجربه مونتاژ می‌شوند.

قیمت نصب و راه اندازی دستگاه DVR تا 16 کانال

به دوربین‌های استوانه‌ای شکل، دوربین مداربسته بولت یا بالت گفته می‌شود. اکثر دوربین های بولت دارای بدنه‌ای از جنس فلز بوده، روی دیوار نصب شده و به دلیل شکل خاص کاور (به طور مثال داشتن سایبان) نسبت به دوربین های دام در مقابل گردوغبار و بارش باران و برف نسبتا مقاوم‌تر هستند. با توجه به موارد ذکر شده دوربین‌های مداربسته بالت برای نصب در فضای خارجی مناسب‌تر هستند. در گذشته نصب دوربین مدار بسته بیشتر شامل کارگاه ها و کارخانه های صنعتی بزرگ می شد ولی امروزه تمام ادارات، شرکت های کوچک و بزرگ و حتی ساختمان های مسکونی مجهز به دوربین مداربسته شده اند. علت این امر هم دسترسی آسان، پیشرفت قابلیت هایی همچون کنترل از راه دور و از همه مهم تر محافظت و مراقبت از اماکن می باشد.

دوربین مداربسته شبکه هایک ویژن DS-2CD2743G2-IZS گارانتی درسا

در گذشته انواع دوربین مداربسته گران قیمت برای استفاده صنعتی و حرفه ای در بازار ارائه میشد. با پیشرفت تکنولوژی و ورود تولید کنندگان چینی به بازار دوربین های مداربسته ، انواع دوربین مدار بسته ارزان قیمت برای استفاده های خانگی و صنعتی به بازار روانه شد. لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته خانگی و صنعتی در صفحات فروشگاه اینترنتی ما در دسترس عموم می‌باشند. برند هایک ویژن یکی از تولیدکننده‌های برتر دوربین های مداربسته در حوزه سیستم های امنیتی است. محصولات این شرکت شامل طیف وسیعی از دوربین های آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره سازهای تحت شبکه و …

امروزه بسیاری افراد تمایل دارند که بجز مانیتور‌های مخصوص کنترل امنیتی، خود نیز که صاحب کسب و کار و یا مسئول حفاظت امنیت آن منطقه هستند در تلفن همراه خود و یا کامپیوتر شخصی تصاویر دوربین مدار بسته را مشاهده کنند. ممکن است شما بخواهید صرفا دوربینی برای جاده کارخانه تان تهیه کنید که از رفت و امدهای شبانه آن مطلع شوید، در حالی که ترددهای طول روز برای شما اهمیتی ندارد و یا برعکس . پس می توانید قبل از خرید اریا سی سی تی وی، با توجه به نوع کاربریتان این انتخاب را انجام بدهید.