خرید دوربین مداربسته الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن

زوم دوربین مدار بسته اسپید دام یکی دیگر از قابلیت های آن است و این دوربین مداربسته می تواند در یک ثانیه 360 درجه بچرخد، که این یکی از قابلیت های منحصر به فرد آن است. یکی دیگر از کاربرد های نصب دوربین مداربسته دام برای نظارت بر محل کار است . قیمت دوربین مدار بسته با توجه به کیفیت تصاویر آن، که در انواع دوربین متفاوت است، تغییر می کند. کارشناسان دوربین مال با ارائه لیست قیمت دوربین مداربسته شما را در خرید دوربین مدار بسته دام راهنمایی می کنند. در یک سیستم دوربین مداربسته تحت شبکه، دستگاه رکوردر دوربین های تحت شبکه NVR نام دارد.

این لنز دارای فاصله کانونی های ثابت ۲، ۴، ۶، ۸ و ۱۲ میلی متر می باشد و امکان زوم و بزرگنمایی را ندارد. منظور از کیفیت خروجی تصویر رزولوشن تصویر و همچنین شفافیت تصویر می باشد. برای تغذیه دوربین های ip هم می توان از سوئیچ های POE استفاده نمود و هم از آداپتور های ۱۲ ولت DC برای تغذیه هر دوربین ip استفاده کرد. همکاران گرامی جهت خرید کالا و خدمات بصورت برخط (تلفنی) اقدام فرمائید.

  • استفاده از یک سیستم دوربین مدار بسته در حفظ امنیت اموال و دارایی‌ های ما بسیار ضرورت دارد.
  • دوربین MD81S-6 با بدنه پلاستیکی مرغوب و کیفیت جنس و تصویر بالا – دوربین مینی دی وی وای فای MD81S-..
  • یکی از معایب دیگری که می‌توان از این دوربین‌ها نام برد عدم وجود امنیت اطلاعات می‌باشد.
  • برای خرید دوربین مداربسته بولت می توانید با کارشناسان دوربین مال تماس بگیرید.
  • از این رو در انتخاب دوربین مداربسته بالاترین کیفیت را با توجه به بودجه و هدف خود انتخاب نمایید .
  • به همین دلیل است که شرکت های جهان تمام تلاش خود را بر ارتباطات بیسیم متمرکز می کنند.

این دوربین ها قالبا دارای دید در شب هستند و قابلیت تصویر برداری در فواصل دور را هم دارند. این دوربین ها قابلیت چرخش ندارند و فقط میتوانند از یک نقطه ثابت فیلم میگیرند. تلفن یکی از ضروری ترین لوازم برای محیط های اداری و تجاری محسوب می شود. انواع تلفن سانترال با قابلیت اتصال چندین خط از بهترین نمونه های این محصول در بازار می باشد.

دوربین داهوا HFW 1200 SP

بنابراین پخش و توزیع همکار دوربین IP با کیفیت و ارزان و قیمت مناسب توسط گروه فنی نعیم پردازش قابل انجام است که شامل پخش عمده برندهای معتبر دوربین مدار بسته به همکار می باشد. در ادامه یادآور می شویم که جهت دریافت لیست قیمت همکار دوربین مداربسته از طریق گزینه های بالای صفحه به محل مورد نظر هدایت شده و درخواست خود را از طریق فرم مربوطه تکمیل فرمایید. دوربین مدار بسته تصاویر را به کمک دستگاه های DVR – NVR – XVR ثبت و ضبط می کند و در صوروت لزوم می توان از این اطلاعات استفاده کرد. دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارند و براساس تکنولوژی ساخت، برند سازنده، نوع کیس و بدنه، لنز دوربین، نوع دید در شب، کیفیت تصاویر و قابلیت هایی که دارند، به چند دسته تقسیم بندی می شوند. محصولات شرکت های سازنده‌ی متفاوت طبیعتا با یکدیگر تفاوت های زیادی در عملکرد دارند و با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهند، قیمت دوربین مداربسته نیز متغیر خواهد بود. برای اینکه بتوانید یک خرید دوربین مداربسته هوشمندانه داشته باشید بهتر است در ابتدا نیاز و اولویت خود را از خرید دوربین مدار بسته مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت بتوانید مناسب ترین محصول را برای رفع نیاز خود انتخاب و تهیه کنید.

یکی از مهمترین موارد و پارامتر های در خرید دوربین مدار بسته میزان توانایی دوربین در هنگام قرار گیری در محیط های تاریک است (دید در شب, مادون قرمز ) . سطوح روشنایی با واحد لوکس اندازه گیری می شوند، هر چه این عدد برای دوربین مداربسته پایین تر باشد نور کمتری برای بازسازی تصویر احتیاج دارد . دوربین های مجهز به مادون قرمز در تاریکی مطلق می توانند تصاویر شفافی از محیط ارائه کنند. برخی از سازندگان دوربین مداربسته از جمله داهوا , مکسرون , تیاندی , هایک ویژن و . اقدام به ارائه تکنولوژی جدید جهت دید در شب بصورت رنگی نموده اند .دوربین های مداربسته ی که از این تکنولوژی بهره می برند را اصطلاحا استارلایت می نامند. این تکنولوژی جدید با نام انگلیسی High Definition Composite Video Interface شناخته شده است که نوع جدیدی از دوربین های مداربسته می باشد.

دوربین‌های پی تی زد، دوربین‌هایی هستند که قابلیت حرکت 360 درجه و زوم و فوکوس توسط اپراتور را دارند. این دوربین‌ها به بینندگان اجازه آزادی بیشتر و کنترل در مشاهده تصاویر را می‌دهد. از اوایل دهه نود میلادی دوربین های آنالوگ کم کم کنار گذاشته شده و جای خود را به دوربین های دیجیتال داده اند. و ما در این مقاله سعی کردیم به شما اطلاعات مفیدی از دوربین های آنالوگ، مدل های آن، مزایا و معایب آن و اینکه کجا و چطور باید از آن ها استفاده کنید، بدهیم.

سیستم های نظارت تصویری ارائه شده در این بخش شامل محصولات زیر می‌باشند:

اما با پیدایش دوربین های دیجیتال و به کارگیری اینترنت اشیا به همراه سیستم بیسیم، امکان ثبت تصاویر با کیفیت بالاتر و سریع تر فراهم شده است. دوربین های مداربسته داهوا با قیمت و انواع مدل های مختلف، ساخت کشور چین هستند که از سال 2001 این شرکت در زمینه نظارت تصویری شروع به فعالیت کرد.خرید دوربین دوربینهای مداربسته داهوا در انواع دید در شب، تحت شبکه و.. خرید دوربین مداربسته در بازار انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خودشان را دارند. افراد و شرکت‌های مختلف با توجه به بودجه‌ ای که برای خرید دوربین مداربسته تعیین کرده اند، می‌توانند یکی از آنها را انتخاب و خریداری نمایند. هر کدام از این نوع از دوربین‌های مداربسته دارای امکانات و قابلیت‌های مختلف هستند که این امکانات و قابلیت‌ها در تعیین نوع و قیمت آنها تاثیر گذار است.

دوربین مداربسته Bullet

دلیل این امر این است که وقتی دوربین اقدام به عکسبرداری میکند و اگر چراغ اتومبیل روشن باشد نور مازاد تصویر باعث میشود تصویر مخدوش شده و پلاک ماشین ناخوانا باشد و چیزی مشخص نشود. این مشکل زمانی ایجاد می شود اریا سی سی تی وی که یک منبع نور قوی (مانند نور خورشید) در یک محیط نسبتا تاریک وجود دارد. از نظر قیمت می توان گفت AHD از ارزان قیمت های بازار است و دوربین های fULL HD 1080P در بازار ایران بین 20 تا 50 دلار فروحته می شوند.

فیلتر قطع مادون‌قرمز در روز، برای تصاویر واضح در شرایط نور فعال می‌شود. همان‌طور که از نام آن پیداست، این دوربین‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عملکرد مطلوبی در شرایط تاریک داشته باشند. آن‌قدر قابل مشاهده است که به‌عنوان یک عامل بازدارنده برای جنایتکاران عمل می‌کند. این یک فضای عدم اطمینان برای دزدان یا خرابکاران احتمالی ایجاد می‌کند، که از همه جهات نزدیک می‌شوند. در نوع دوم که مخصوص دوربین های صنعتی می‌باشد، خود دوربین داخل کیس یا کاور قرار میگیرد. دوربین MD80 اصلی (دوربین Mini DV MD80 با بدنه فلزی و سنسور حساس به صدا) – دوربین مینی دی وی MD80 ..