دوربین مداربسته استعلام قیمت دوربین های مدار بسته الکامپ

Bnc های موجود در بازار بسته به نوع اتصال آنها با کابل و همچنین ابزار اتصال دهنده آنها در انواع مختلفی یافت میشوند. از آن جمله می توان به بی ان سی های پیچی ، بی ان سی های فنری، بی ان سی های پرسی و… بحث دوربین های تحت شبکه آی پی همسان با بحث بر سر شبکه های کامپیوتری بسیار گسترده و پیچیده است.

دوربین‌های مادون‌قرمز یکی از بهترین انواع دوربین‌ها برای نظارت هستند. دوربین‌های IR در کشورهایی مانند سنگاپور، بالاترین امتیاز را دارند و یکی از پیشرفته‌ترین انواع دوربین‌ها در این لیست هستند. 11 نوع دوربین مداربسته را به شما معرفی می‌کنیم، که قبل از خرید حتماً باید این موارد را رعایت کنید. دوربین های عکاسی و فیلمبرداری برای ثبت لحظات خاص از زندگی افراد، رویدادها و مراسم ها پا به عرصه نهادند. برای مشاهده محصولات ، دریافت راهنمایی و بررسی انواع دوربین های امنیتی به انتهای صفحه مراجعه کنید.

  • تنوع دوربین های مدار بسته اکسیس، به حدی زیاد است که می توانید به راحتی مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.
  • شرکت بیمه کارآفرین در انواع بیمه های زندگی و غیر زندگی به فعالیت مستقیم بیمه گری می پردازد و از محل سرمایه، ذخائر و اندوخته های فن…
  • اقلام دیگر یک چکیج دوربین مداربسته عبارتند از هارد دیسک که معمولا از برند وسترن بنفش استفاده میشود.
  • انواع دوربین مدار بسته خارجی اوتدور برای محیط‌های بیرونی و فضای باز.
برای یافتن بهترین نوع دوربین مدار بسته حتما در ابتدا به انتخاب شرکت و مرکز فروش محصولات امنیتی دقت نمایید. این دوربین برای سیستم امنیتی خانه، فروشگاه های کوچک و مشاغل کوچک، دوربین مناسبی است. پس اگر جای کوچکی دارید، میزان مسافت کابلکشی زیاد نیست و نیازی به تکلونوژی خاصی در دوربین های دیجیتالی دارند را، در خود نمیبینید میتوانید از دوربین های آنالوگ با خیال راحت استفاده کنید.

با این تفاوت که این مدل از انواع دوربین مدار بسته امکان ثبت تصاویر HD را از طریق کابل کواکسیال در برد ۵۰۰ متر نیز فراهم کرده است. دوربین‌های مدار بسته با لنز ثابت همانطور که از نامشان پیداست، امکان زوم روی نقاط مختلف و بزرگ سازی تصویر را ندارند. در ادارات که اکثر افراد شناخته شده هستند و نیاز نیست برای تشخیص هویت آنها زوم صورت گیرد، برای کاهش هزینه‌های خرید دوربین مدار بسته، استفاده از دوربین‌هایی با این نوع لنز پیشنهاد می‌شود. در دوربین‌های مدار بسته آنالوگ تکنولوژی HDTVI به کار رفته است و برای انتقال اطلاعات همانطور که پیشتر اشاره شد از کابل استفاده می‌شود.

نظارت نقش مهمی در جامعه امروز بازی می‌کند و با دوربین‌هایی که در اطراف ما هستند زندگی روزمره ما هر روز سطح امنیت بالاتری را تجربه می‌کند. رزولوشن و وضوح تصویر در دوربین‌های حرارتی محدود است و برای تشخیص چهره و جزئیات به مشکل بر خواهید خورد. تیم امنیتی کنترل کامل ضبط را دارند و می‌توانند نسبت به شرایط زنده اریا سی سی تی وی واکنش نشان دهند. استفاده از دوربین های مخفی کوچک تنها برای کاربردهای سرگرمی، امنیتی و نظارتی قانونی می‌باشد. بیشترین کاربرد این دوربین‌ها در بانک‌ها و ورودی خروجی پارکینگ‌ها و ساختمان‌ها می‌باشد. انواع دوربین خودرو با قابلیت نصب در انواع ماشین‌های سواری، اتوبوس، کامیون، قطار، واگن مترو و هواپیما.

برای دوربین هایی که قرار است بیرون ساختمان نصب شوند باید عوامل محیطی همچون میزان نفوذ گرد و خاک، نفوذ آب و بازه دمای کاری آن را مد نظر گرفت چرا که بسیار مهم می باشند. بدیهی است که دوربین های مدار بسته ای با کیفیت ساخت و ضریب نفوذ های بالاتر به مراتب گران تر از دوربین های مدار بسته معمولی هستند اما طول عمر بالاتر و هزینه نگهداری کمتری دارند و در ضمن ارزش خرید بیشتری نیز دارند. همچنین شما میتوانید قبل از ثبت سفارشتان در محل دفتر شرکت نمونه کیفیت تمامی دوربین مدار بسته های شرکت را مشاهده نموده و از کیفیت محصولات اطمینان حاصل نمایید. دوربین های مداربسته دام امکان حرکت دوربین را برای اپراتور فراهم می کنند. برخی از این دوربین ها نیز قابلیت زوم و چرخش خودکار را در فواصل زمانی معین دارند. این دوربین ها می توانند فضایی گسترده را تحت پوشش قرار دهند و حتی در نور کم نیز کار می کنند.

خدمات و محصولات

بعضی از مدل های دوربین خودرو سیم کارت خور و دارای سیستم عامل اندروید هستند که طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارند . همچنین پکیج های آماده ی دوربین مداربسته ، مناسب برای کاربری های مختلف گردآوری شده است که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن ها را تهیه فرمایید . در واقع دوربین دام به معنی دوربین گنبدی شکل بوده و عنوان دوربین های سقفی نیز درباره آنها بکار میرود. این دوربین ها بیشتر برای نصب بر روی سقف طراحی شده و در اشکال فانتزی و متفاوتی در بازار موجود است.

قیمت دوربین مدار بسته ارزان