ویندوز 11 به هات اسپات تلفن هوشمند مانند MacOS دسترسی فوری دارد

در حال حاضر فقط دستگاه های سامسونگ با اندروید 12 و بالاتر (One UI 4.1.1+) سازگار هستند، اما مایکروسافت به طور کلی پشتیبانی از ویژگی های Phone Link را به سایر دستگاه های اندرویدی در طول زمان گسترش می دهد.

ویندوز 11 اکنون به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به لمس تنظیمات گوشی به هات اسپات گوشی هوشمند خود متصل شوند.

اگر تلفن در محدوده باشد، در لیست شبکه های وای فای موجود رایانه ظاهر می شود. با یک کلیک هات اسپات گوشی روشن می شود و کامپیوتر به آن متصل می شود.

برای استفاده از این ویژگی، رایانه شخصی باید روی ویندوز 11، نسخه 22H2 Build 22621 یا بالاتر باشد و لینک تلفن برنامه دسکتاپ باید نسخه 1.22082.111.0 یا بالاتر باشد. این لینک به ویندوز برنامه تلفن — که در دستگاه های سامسونگ از قبل نصب شده است — باید نسخه 1.22082.142.0 یا بالاتر باشد.

لینک مایکروسافت به ویندوز

تصویر: مایکروسافت

ویژگی جدید ویندوز 11 برگی از اعلان MacOS است که اتصال نقطه اتصال به آیفون را ارائه می دهد.

Phone Link اکثر دستگاه های سامسونگ را به طور کامل پشتیبانی می کند، و این در مورد ویژگی جدید هات اسپات نیز صدق می کند.

بهبودهای برنامه تنظیمات شامل اصلاح ظاهر نمادهای برنامه UWP و سازگار کردن فونت در بخش Wi-Fi در تنظیمات سریع است. وقتی در بخش بلوتوث و دستگاه‌ها > دوربین‌ها انتخاب می‌شوند، کاربران باید ببینند که دوربین‌های شبکه اضافه می‌شوند.

ویژگی جدید از طریق برنامه Phone Link (که قبلاً تلفن شما نامیده می شد) برای اتصال رایانه های شخصی ویندوز 11 به تلفن های هوشمند ارائه می شود. وقتی در سفر هستید و نیاز دارید سریع به اتصال اینترنت تلفن هوشمند خود دسترسی داشته باشید، باید مفید باشد.

مایکروسافت همچنین بیلد 25231 پیش نمایش Windows 11 Insider را در کانال Dev منتشر کرد. این شامل چند تغییر و بهبود جزئی است. این ساخت شامل نوار وظیفه بهینه سازی شده برای تبلت و ترفندهای System Tray برای مدرن کردن تجربه است.

مایکروسافت همچنین باگی را برطرف کرد که باعث می‌شد برنامه‌هایی مانند Paint و Windows Terminal وقتی کاربران سعی می‌کردند یک راهنمای ابزار را نمایش دهند از کار بیفتند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/windows-11-gets-macos-like-instant-smartphone-hotspot-access/#ftag=RSSbaffb68“دیگر به خاطر سپردن و تایپ گذرواژه ها یا جستجوی تنظیمات هات اسپات در تلفن وجود ندارد. این راه آسان تر و سریع تر برای اتصال مکرر به هات اسپات در هنگام حرکت فراهم می کند.” مایکروسافت در یک پست وبلاگ گفت.