بررسی Nothing Ear Stick: Earbuds، اما آن را مد کنید


طرفداران

  • مفهوم طراحی یک رویکرد سرگرم کننده و هوشمند برای هدفون است
  • جوانه ها سبک هستند
  • 99 دلار قیمت منصفانه ای برای منحصر به فرد بودن آنها است
  • حالت تاخیر کم برای گیمرهای موبایلی که Nothing Phone 1 دارند عالی است

منفی

  • نشتی صدا واقعی است
  • هدفون‌های بدون بالشتک حالتی «نیمه خالی یا نیمه پر لیوان» هستند
  • کیفیت میکروفون کمتر از حد متوسط ​​است
  • بدون حذف نویز فعال (ANC)

یادت باشد Nothing Ear 1 earbuds? آنها اولین محصول شرکت فناوری بریتانیا در سال 2021 بودند که نشان داد چگونه رویکرد طراحی مینیمالیستی و شفاف Nothing خود را در صنعت متمایز می کند.

هیچ چیز نمی گوید که جدیدترین هدفون های آن، Ear Stick، جانشین Ear 1 نیستند، اما در عوض، لوازم جانبی جداگانه ای را به شکلی متفاوت ارائه می دهند. با این حال، آنچه باقی می ماند، طرز فکر این شرکت برای مد است. اولین حضور به عنوان بخشی از طراح باند SS23 چت لو در هفته مد لندن، Nothing’s Ear Stick که از یک لوازم آرایشی کلاسیک – رژ لب الهام گرفته شده است – چیزی بیش از یک ابزار فناوری هستند، بلکه یک بیانیه مد هستند.

در حالی که به نظر می‌رسد طراحی قاب بارزترین جذابیت هدفون‌ها باشد، هیچ چیز این وعده را نمی‌دهد که خود هدفون‌ها برای راحتی و سایر جنبه‌های صوتی ایده‌آل هستند – به استثنای حذف نویز فعال (ANC). در حالی که محصول جدید سرگرم کننده است، به نظر می رسد یک مفهوم بد بو دیگری است که هیچ چیز به دیوار پرتاب نمی کند، اما آیا می چسبد؟ ادامه مطلب

مشخصات فنی

ابعاد

هدفون: 29.8 mm x 18.8 mm; 4.4 گرم

قاب: 87.1 mm x 29.8 mm; 46.3 گرم

نوع هدفون

تناسب نیمه داخل گوش، قفل باس، کنترل های EQ سفارشی، فناوری صدای واضح

نوع مورد

شکل استوانه‌ای با پورت شارژ USB-C با باز شدن چرخشی

میکروفون ها

3 میکروفون با کیفیت بالا در هر جوانه

رانندگان

درایور دینامیک سفارشی 12.6 میلی متر

باتری

هدفون: حداکثر 7 ساعت زمان گوش دادن. 2 ساعت با 10 دقیقه شارژ

مورد: تا 29 ساعت زمان گوش دادن. 12 ساعت زمان مکالمه

قابلیت اتصال

بلوتوث 5.2

سازگاری

اندروید 5.1 و بالاتر؛ iOS 11 و بالاتر

برنامه

برنامه Nothing X برای دستگاه های iOS و Android

ماندگاری

IP54 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب

قیمت

99 دلار دلار آمریکا

هیچ چیز برای شیک های فنی مناسب نیست

بسیاری استدلال می کنند که هدفون های بی سیم به اندازه رژ لب اصلی هستند. از این نظر، بازی Nothing با هدفون و رژ لب در اینجا جذاب است. با این حال، صادقانه بگویم، محفظه شارژ شفاف و استوانه‌ای، با لهجه قرمز در بالا، بیشتر شبیه به استنشاقی ProAir RespiClick من است تا مثلاً رژلب Revlon. اما بر خلاف دستگاه تنفسی من، رویه قرمز Ear Stick دارای یک درگاه شارژ USB-C است که در قسمت بالایی آن تعبیه شده است.

بیشتر: بهترین هدفون های بی سیم موجود در بازار

اما مانند دستگاه استنشاقی من، جعبه دمدمی آن به اندازه کافی جمع و جور است که بتوانم آن را در کیف کار یا جیب پشتی خود بیندازم. در حالی که می‌توانید Ear Stick را در جیب جلویی خود بکشید، نه راحت‌ترین و نه جذاب‌ترین ظاهر است – مخصوصاً اگر «لوک» خود را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار دهید.

دستگاه تنفسی

همانطور که زمان بیشتری را با Ear Stick سپری می کردم، نمی توانستم به شباهت آن با دستگاه تنفسی خود فکر نکنم.

کریستینا داربی/ZDNET

با طراحی شفاف جوانه ها — به هر حال ، آنها تقریباً مشابه Ear 1 به نظر می رسند — و لهجه های مارک قرمز و ماتریس نقطه ای ، Ear Stick شبیه به شاخه ای از کاتالوگ فعلی Nothing نیست. ، اما یک پیچ و تاب وجود دارد – به معنای واقعی کلمه.

به جای اینکه مثل یک درب باز شود یا بیرون بیاید، قاب شارژ باز می‌شود تا هدفون‌های هدفون ظاهر شود، شبیه به روشی که رژ لب را بیرون می‌چرخانید. این کیس دارای پیچش 360 درجه است و روکشی ضخیم‌تر با بافت توپ گلف در پشت پلت فرم هدفون دارد. هنگامی که جوانه‌ها در داخل آن قرار می‌گیرند، این قاب Ear Stick چسبندگی بیشتری به آن می‌دهد. اگر بگویم مکانیسم کلیک کردن کیس یکی از رضایت‌بخش‌ترین جنبه‌های زمان آزمایش من نبوده است، دروغ می‌گویم.

همچنین: این هدفون های 149 دلاری بزرگترین مشکل من را با AirPods حل کردند

برای کسانی که بررسی‌های قبلی هدفون‌های من را خوانده‌اند، می‌دانند که من با کیس‌های شارژی که هدفون‌ها را ایمن و ایمن نگه نمی‌دارند، مشکل دارم. من خوشحالم که به همه خوانندگان همکارم گزارش دهم که این مورد – حتی با پیچ و خم هایش – که قاب Ear Stick ضد ریزش هدفون است.

استیک گوش کنار رژ لب

Ear Stick به گونه ای طراحی شده است که شبیه یک جزء لوازم آرایشی – رژ لب است.

ژوئن Wan/ZDNET

آنچه قدیمی است جدید است

هیچ چیز ادعا نمی کند که هدفون های تخت و بدون بالشتک، تناسب ارگونومیک و راحت تری را ایجاد می کنند. پسندیدن مدل اصلی AirPods اپل، Ear Stick فاقد بالشتک سیلیکونی است که من معمولاً در سایر محصولات موجود در بازار می بینم. جوانه ها روی قسمت بیرونی مجرای گوش من همسطح می نشینند، اما از نظر تناسب تقریباً به اندازه آن است.

همچنین: چگونه AirPods خود را تمیز و ضدعفونی کنیم

هیچ چیزی نمی گوید که این طراحی کمک می کند که هدفون ها حتی پس از استفاده در طول روز در گوش شما بی توجه باشند. در حالی که وزن سبک را در دو ساعت اول گوش دادن قابل قبول می دانستم، هر چیزی بعد از آن جوانه های بزرگتر را آشکارتر می کرد. به خاطر داشته باشید که Ear Stick فقط در یک اندازه عرضه می‌شود – بدون نوک یا بالشتک اضافی – بنابراین اگر احساس می‌کنید خیلی بزرگ هستند و دردهای جزئی را تجربه می‌کنید، من از چیزی شخصی‌سازی‌تر استفاده می‌کنم.

همکار ZDNET من، امری رایت، احساسات مشابهی را به اشتراک گذاشت و گفت که ترجیح می‌دهد با او امن بازی کند.ایرپادهای قدیمیاز اینکه سعی کنید جوانه‌های پهن‌تر را در گوش او قرار دهید.

هدفون، اما آن را مد کنید

همانطور که کفش‌های کتانی گوچی را روی تردمیل نمی‌پوشید زیرا این کفش‌ها هستند از نظر فنی کفش های تنیس، من این هدفون ها را به عنوان یک همراه ورزشی انتخاب نمی کنم. Ear Stick زمانی که نشسته اید و در حال استراحت هستید بهترین عملکرد را دارد. هر چیزی بیشتر و آنها اراده افتادن — من سعی کردم

کیف گوش و گوش گیر

جوانه های واقعی خود با اکثر جوانه های موجود در بازار متفاوت به نظر می رسند، با سطح بزرگتری برای جا دادن.

کریستینا داربی/ZDNET

آیا کیفیت صدا به فرود می چسبد؟

همانطور که Ear Stick مرسوم است، از اینکه آنها یکی از ویژگی های مورد نیاز بازار را پشتیبانی نمی کنند شگفت زده شدم: حذف نویز فعال (ANC). در ابتدا، من در مورد نداشتن ANC شک داشتم، زیرا می ترسیدم که عدم کنترل نویز بر کامل بودن پخش تأثیر بگذارد. من متعجب و خوشحال شدم که اشتباه کردم. حتی در لحظات تریبل بالاتر، صدای “قلع” قاطعانه ای وجود نداشت. متأسفانه، حتی اگر از EQ سفارشی در برنامه Nothing X استفاده کنید، جوانه‌ها بیس‌ترین نیستند.

همچنین: بهترین هدفون های حذف نویز

قفل باس یک نیم تنه است

به جای ANC چیزی است که Nothing آن را Bass Lock می نامد، یک ویژگی دیجیتالی که از نظر تئوری باید یک مهر و موم صوتی بر نویزهای خارجی ایجاد کند. با این حال، حتی در حجم‌های بالاتر، می‌توانستم مکالمات اطرافم را به همان اندازه صدا به وضوح بشنوم. اگر شما فردی هستید که ANC را سرگردان می‌داند و می‌خواهید جوانه‌هایی با صدای شفاف داشته باشید، اینها نیز ممکن است گزینه مناسبی باشند.

نشتی صدا یکی دیگر از مشکلات Ear Stick است. با عدم حذف غیرفعال نویز – معمولاً از نوک گوش‌های بالشتکی و مهر و موم محکم‌تر – همکار من، سابرینا اورتیز، توانست آهنگ‌هایی را که در طول آزمایش گوش می‌دادم حدس بزند. گفته می‌شود، اگر قصد سفر با این هدفون را دارید، انتظار داشته باشید که محیط اطراف را بشنوید و احتمالاً چهره‌های قضاوت همسایگان را ببینید.

نگه داشتن چوب گوش Nothing با جعبه شارژ

Ear Stick دارای طراحی بدنه هدفون با طراوت است.

ژوئن Wan/ZDNET

هیچ چیز مانند ویژگی های انحصاری اکوسیستم را نمی گوید

ژوئن وان ZDNET، که Nothing Phone 1 را در اوایل سال جاری بررسی کرد، همچنین زمانی را با Ear Stick گذراند تا ویژگی‌های انحصاری محصول Nothing را درک کند. قابل توجه ترین حالت تاخیر کم Ear Stick است که تاخیر انتقال صدا را کاهش می دهد و برای بازی های موبایل ایده آل است. با توجه به آنچه که او دیده (و شنیده است)، این ویژگی مطمئناً به تولید صدای بازی ها کمک می کند تا آنچه روی صفحه می بینید تقریباً بلافاصله شنیده شود. ویژگی‌های مشابه با تأخیر کم با هدفون‌های بازی محور در دسترس هستند، اما اگر چیزی کمی معمول‌تر می‌خواهید، Ear Stick این کار را به خوبی انجام می‌دهد.

Nothing Phone 1 همچنین به شما یک جابجایی سریع برای دسترسی به تنظیمات اصلی Ear Stick بدون نیاز به دانلود برنامه Nothing’s X ارائه می‌کند، اما تا آنجا که ویژگی‌های انحصاری وجود دارد.

Nothing Ear Stick with Nothing Phone 1

Ear Stick کاملاً با زیبایی Nothing Phone 1 مطابقت دارد.

ژوئن Wan/ZDNET

کیفیت میکروفون

من از هدفون بیشتر به عنوان دوتایی میکروفون/ بلندگو برای برقراری تماس در حین قدم زدن در شهر نیویورک استفاده می‌کنم. بنابراین، من ناامید شدم که صدای واضح و فناوری فیلتر کردن Nothing مطابق با زبان بازاریابی نیست. بیشتر تماس‌های تلفنی‌ام را صرف فریاد زدن به بلندگوی تلفنم برای مادرم می‌کردم که به من بگوید که شبیه زمزمه است. بنابراین، اگر به‌دنبال هدفون‌های مخصوص لباس‌های خیابانی هستید، این هدفون‌ها ظاهری دارند، اما فیلتر صوتی مناسبی ندارند.

بیشتر: AirPods Pro 2 دو ارتقاء بزرگ ارائه می دهد اما یک مشکل اصلی همچنان ادامه دارد

کنترل‌های اشاره‌ای که به تماس‌ها پایان نمی‌دهند

اگر شما هم مثل من از حساس بودن کنترل‌های اشاره‌ای روی هدفون ناامید هستید، به‌ویژه زمانی که باعث می‌شود تماس‌هایتان را زودتر قطع کنید یا آهنگ مورد علاقه‌تان را نادیده بگیرید، در اینجا چند خبر خوب وجود دارد: کنترل‌های حرکتی The Ear Stick به یک دستگاه بسیار محکم نیاز دارد. فشار دادن عمدی برای مکث، پخش یا قطع تماس. درست مانند نسل دوم AirPods Pro، Nothing روشی بدون تلفن را نیز برای کم و زیاد کردن صدا با کشیدن انگشت روی پایه هدفون در نظر گرفته است.

بیرون ریختن چوب گوش از کیسه لوازم آرایشی

کیف کاملاً با کیف لوازم آرایشی من ترکیب می شود.

کریستینا داربی/ZDNET

من تحت تاثیر عملی بودن کنترل های حرکتی هستم، اما باید طلایی های درونی ام را کانالیزه کنم و بگویم که جوانه ها کمی هستند هم کنترل کردن سخت است من متوجه شدم که واقعاً باید در مکان درستی فشار دهم تا یک عملکرد اتفاق بیفتد – مخصوصاً هنگام کنترل صدا. اما، هی، من آن را بر روی تغییر تصادفی می گیرم.

مرور: آیا هدفون های خواب واقعاً کار می کنند؟ جدیدترین های موجود در بازار را تست کردم

خط پایین

اگر چیزی در مورد جدیدترین هدفون های Nothing وجود دارد، ظاهر آن است. اینها منحصر به فرد طراحی شده اند، از خود جوانه ها گرفته تا محفظه ای که از آنها محافظت می کند. گفته می شود، برای چنین زیبایی شناسی، صدا را به خطر خواهید انداخت. برای 99 دلار، Ear Stick صدای نسبتاً واضحی را ارائه می دهد، اما از پیشرو بودن در بازار فاصله زیادی دارد – نه به دلیل فقدان ANC و مشکلات نشت صدا. اگر می‌خواهید یک مجموعه هدست‌های عجیب و غریب را شروع کنید یا به آن‌ها اضافه کنید یا به دوست شیک پوش یا یکی از اعضای خانواده خود هدیه دهید، هیچ چیز نمی‌تواند در فصل تعطیلات به شما کمک کند. اما اگر بیشتر به دنبال کردن روندهای صوتی علاقه مند هستید، به جای دیگری نگاه کنید.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

علاوه بر Nothing Ear Stick، در اینجا سه ​​هدفون بی‌سیم دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید:


منبع: https://www.zdnet.com/article/nothing-ear-stick-review-earbuds-but-make-it-fashion/#ftag=RSSbaffb68