هدفون های لاجیتک Zone True Wireless، دستی: چشمگیر اما گران قیمت

هدفون های لاجیتک Zone True Wireless: Logi Tune

این توابع تا حدی قابل تنظیم هستند آهنگ اسکان برنامه ای که همچنین تنظیمات اکولایزر و سایر ویژگی ها از جمله توانایی فعال کردن “نور مشغول” را ارائه می دهد که می تواند اطراف لبه هر جوانه را روشن کند تا نشان دهد که در حال مکالمه هستید.

منفی

  • گران
  • رنگ صورتی برای همه نیست (مشکی نیز موجود است)

برنامه Logi Tune به شما امکان می دهد طیف وسیعی از تنظیمات را پیکربندی کنید.

تصاویر: ساندرا ووگل / ZDNet

بررسی Sony LinkBuds S: جادو در نرم افزار است

هدفون های بی سیم واقعی Logitech Zone

هدفون های Logitech Zone True Wireless یک گزینه گران قیمت هستند، اما عملکرد، سهولت استفاده و مدیریت آنها – هم از طریق برنامه و هم از طریق Logitech Sync – قابل توجه است. کنترل های روی دستگاه به راحتی کنترل می شوند و بسیار قابل تنظیم هستند و جوانه ها برای پوشیدن راحت هستند. من در مورد رنگ صورتی متقاعد نیستم، اما حداقل یک جایگزین وجود دارد.


در همین حال همگام سازی لاجیتک به کاربران شرکتی اجازه می دهد تا از راه دور Logitech Zone True Wireless Buds را مستقر و مدیریت کنند، از جمله مدیریت به روز رسانی سیستم عامل و پشتیبانی از کارگرانی که در خانه یا دفتر کار می کنند.

Apple AirPods 3 در مقابل AirPods Pro: کدام هدفون بی سیم را باید بخرید؟

مطالب اخیر و مرتبط

بررسی Google Pixel Buds Pro: AirPods Pro، اما برای اندروید

بررسی های بیشتر را بخوانید


منبع: https://www.zdnet.com/article/logitech-zone-true-wireless-earbuds-hands-on/#ftag=RSSbaffb68

هدفون‌های حذف نویز باید ترکیبی برنده از کیفیت و سازگاری صدا را ارائه دهند، و این اغلب قیمت بالایی دارد. در اینجا سه ​​مدعی اصلی وجود دارد.

کیف شارژ دارای مشخصات باریک و مناسب جیب است و ابعاد آن 25 در 39.8 میلی‌متر در 74.5 میلی‌متر و وزن آن 46 گرم است. علاوه بر کیس، کاربران ممکن است بخواهند کیسه ارائه شده را همراه داشته باشند که حاوی گوش یدکی، گیرنده بی سیم، کابل شارژ (کوتاه) و یک آداپتور USB-C به USB-A است. این تقریباً کیت کامل مورد نیاز برای استفاده موفقیت‌آمیز از جوانه‌ها است، و با توجه به قیمت فوق‌العاده، درست است که همه آن‌ها گنجانده شده است.

طرفداران

  • سبک و راحت
  • بسته نرم افزاری به خوبی مشخص شده است
  • کیفیت صدای عالی
  • حالت ANC و شفافیت

بیایید با طراحی و تناسب شروع کنیم. دو رنگ وجود دارد – مشکی و صورتی. جفت صورتی برای من فرستاده شد که رنگ آن کمرنگ و تا حدودی به نظر پزشکی است. کیف لوزی شکل یک بند کوچک دارد که هدفش از من دوری می‌کند — برای مثال نمی‌توانم کسی را ببینم که قاب را به صفحه کلیدش متصل کند.

جوانه ها تا پنج ساعت زمان مکالمه با ANC روشن یا تا شش ساعت با حذف نویز را ارائه می دهند. زمان گوش دادن تا شش ساعت با ANC روشن و تا ده ساعت با خاموش بودن کمی بهتر است. کیس شارژ دو بار شارژ کامل را تامین می کند. این کیس را می توان از طریق کابل USB-C یا بی سیم Qi شارژ کرد. زمان شارژ کابلی برای شارژ کامل هدفون 2.5 ساعت و برای شارژ کامل کیس برابر است. شارژ پنج دقیقه ای یک ساعت زمان مکالمه یا گوش دادن را فراهم می کند (اگرچه لاجیتک نمی گوید که آیا این با ANC است یا بدون آن).

بسته کامل شامل یک جفت هدفون با گوش‌گیرهای متوسط، یک کیف شارژ بی‌سیم، یک گیرنده USB-A، یک آداپتور USB-C به A، 2 مجموعه گوش‌گیر قابل تعویض (کوچک، بزرگ)، یک USB-C به A است. کابل شارژ، کیف مسافرتی پارچه ای و مدارک.

تصاویر: ساندرا ووگل / ZDNet

هدفون های Logitech Zone True Wireless: در رنگ مشکی نیز موجود است.

تصویر: ساندرا ووگل / ZDNet

من عملکرد را عالی دیدم. موسیقی بلند و واضح بود، آهنگ های باس قوی بود، و موسیقی ارکسترال تعریف خوبی در طیف صدا داشت. کلمه گفتاری واضح بود. تماس‌ها و جلسات به خوبی انجام می‌شد و دیگران صدای من را به وضوح می‌شنیدند و هیچ مشکل صوتی در انتهای من وجود نداشت. ANC موفقیت آمیز بود و صدای تایپ من تا حد زمزمه کاهش یافت. حالت شفافیت به صدای محیط بیشتری اجازه می دهد، و من متوجه شدم که این تنظیمات ترجیحی من است.

لاجیتک مجموعه ای گران قیمت اما پر از ویژگی های هدفون بی سیم را با قیمت 299 دلار / 299 پوند به بازار پرجمعیت خود اضافه کرده است. Zone True Wireless هدفون این راه حل همه کاره شامل پشتیبانی اختصاصی از تیم های مایکروسافت به همراه استقرار و مدیریت از راه دور است.

بررسی Jabra Enhance Plus: هدفون های جمع و جور برای افرادی که کم شنوایی خفیف دارند

هدفون های Logitech Zone True Wireless می توانند به طور همزمان به دو دستگاه متصل شوند، به عنوان مثال، با استفاده از گیرنده بی سیم برای لپ تاپ و بلوتوث برای تلفن، با انتقال بدون درز بین این دو. کنترل های روی دستگاه به جای لمسی، ساده و مبتنی بر دکمه هستند. جوانه سمت راست دارای یک دکمه بلند است که به راحتی با لمس آن پیدا می شود و به شما امکان می دهد تماس را رد کنید، در حالی که یک دکمه تعبیه شده در جوانه سمت چپ برای پاسخ دادن و پایان دادن به تماس ها است. دکمه تعبیه شده سمت چپ را به مدت دو ثانیه فشار دهید تا تماس را بی صدا کنید یا حالت لغو فعال نویز (ANC) یا شفافیت را تغییر دهید.

جوانه ها به طور قابل توجهی سبک هستند و وزن جفت آنها 13 گرم است. آنها به شکل لوزی دراز هستند و 15.9 میلی متر در 27.4 میلی متر در 26.3 میلی متر هستند – اما این اندازه گیری به دلیل طراحی زاویه دار جوانه ها کمی گمراه کننده است. برای مثال، 27.4 میلی‌متر ارتفاع کامل یک جوانه است، در حالی که سطح جلویی آن به 20 میلی‌متر نزدیک‌تر است. به طور خلاصه، آنها به اندازه اندازه گیری ها دست و پا گیر نیستند.

هدفون های بی سیم واقعی Logitech Zone

لاجیتک سه جفت یا گوش سیلیکونی در اندازه های مختلف ارائه می دهد. آنها از یک کاف استفاده می کنند که باعث می شود آنها نسبت به جابجایی آنها کمتر بی نظم باشند. ترکیبی پیدا کردم که راحت و بدون مشکل در گوشم جا گرفت.

5 بهترین هدفون حذف نویز: دنیا را خاموش کنید

مشخصات هدفون لاجیتک Zone True Wireless

قابلیت اتصال بلوتوث، گیرنده USB-A با آداپتور USB-C
برد بی سیم تا 30 متر / 100 فوت (خط دید)
دستگاه های جفت شده 2 اتصال فعال و حداکثر 6 اتصال ذخیره شده
زمان صحبت/گوش دادن مکالمه: حداکثر 5 ساعت (ANC روشن)، 6 ساعت (ANC خاموش) • گوش دادن: حداکثر 6 ساعت (ANC روشن)، 10 ساعت (ANC خاموش)
شارژ کردن 2.5 ساعت برای شارژ کامل هدفون • 2.5 ساعت برای شارژ کامل کیس • 5 دقیقه شارژ سریع = تا 1 ساعت زمان مکالمه یا گوش دادن • شارژ بی سیم Qi
یا کابل شارژ USB-C به A (شامل)
میکروفون آرایه میکروفون های MEMS دوگانه همه جهته با شکل دهی پرتو به همراه یک میکروفون رو به داخل
ANC (حذف نویز فعال) حالت ترکیبی ANC و شفافیت
کنترل پاسخ/پایان/رد کردن تماس، توقف/پخش موسیقی/آهنگ قبلی/آهنگ بعدی، حالت ANC/شفافیت روشن/خاموش، افزایش/کاهش صدا
هشدارهای صوتی فرمان های صوتی برای عمر باتری، بی صدا، حالت ANC/Transparency، وضعیت برق و اتصال
راحتی 3 سایز گوشواره (S، M، L)
مدیریت همگام سازی لاجیتک
گواهینامه ها تیم های مایکروسافت، Google Meet، Google Voice، Zoom
ابعاد هدفون: 15.9mm x 27.4mm x 26.3mm (0.63 in. x 1.08. x 1.04 in.) • قاب شارژ: 25mm x 39.8mm x 74.5mm (0.99 اینچ x 1.57 اینچ x 2.93 اینچ بدون زون بی سیم) گیرنده: (21.5mm x 13.6mm x 6mm (0.85in. x 0.54. x 0.24 in.)
وزن هدفون: 13 گرم (0.46 اونس) • جعبه شارژ: 46 گرم (1.62 اونس)
درون جعبه 1 جفت هدفون با گوش گیر اندازه M، کیف شارژ بی سیم، 1 گیرنده USB-A، 1 آداپتور USB-C به A، 2 سری گوشواره قابل تعویض (S, L)، 1 کابل شارژ USB-C به A، 1 پارچه کیف مسافرتی، اسناد کاربر
قیمت 299 دلار / 299 پوند

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند