مایکروسافت شروع به عرضه «Outlook Lite» می کند که برای دستگاه های اندرویدی پایین رده بهینه شده است

مقامات گفتند که مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای افزودن پشتیبانی از حساب های شخص ثالث و چندین حساب در آینده است.

برنامه Lite شامل دسترسی به ایمیل ها، تقویم و مخاطبین است و حجم دانلود آن حدود 5 مگابایت است. این بهینه‌سازی شده است تا در همه دستگاه‌های Android – از جمله دستگاه‌هایی که تنها 1 گیگابایت رم دارند – اجرا شود و از باتری کمتری نسبت به Outlook معمولی استفاده کند. Outlook Lite در حال حاضر از حساب‌های Outlook.com، Hotmail، Live، MSN، Microsoft 365 و Microsoft Exchange Online پشتیبانی می‌کند.

برخی از ناظران شرکت گفتند که مایکروسافت قبلاً یک برنامه Outlook Lite در بازار تعدادی از کشورها داشت. من از مایکروسافت پرسیده ام که آیا برنامه ای که این هفته عرضه می شود به روز رسانی چیزی است که قبلاً در دسترس بوده است. تا اینجا خبری از بازگشت نیست


منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-starts-rolling-out-outlook-lite-optimized-for-low-end-android-devices/#ftag=RSSbaffb68

مقامات این هفته تکرار کردند: “Outlook Lite ویژگی های اصلی Microsoft Outlook را در یک برنامه با اندازه کوچکتر با عملکرد سریع برای دستگاه های سبک وزن در هر شبکه، از جمله 2G و 3G ارائه می دهد.”

Outlook Lite از نمایه کاری Android و مدیریت برنامه های تلفن همراه (MAM) برای حساب های کاری پشتیبانی نمی کند. در نتیجه، مایکروسافت به کاربران تجاری که به این ویژگی‌ها نیاز دارند، توصیه می‌کند به جای نسخه Lite از کلاینت تلفن همراه Outlook موجود برای Android استفاده کنند.

در اوایل ماه جولای، مقامات مایکروسافت گفتند که در حال آماده سازی یک برنامه کوچکتر و سریعتر “Outlook Lite” برای دستگاه های اندرویدی پایین رده هستند. در 1 آگوست، مایکروسافت شروع به عرضه Outlook Lite کرد در تعدادی از کشورها برنامه به صورت موجود است دانلود رایگان از فروشگاه Google Play.

از اول اوت، این برنامه فقط در آرژانتین، برزیل، شیلی، کلمبیا، اکوادور، هند، مکزیک، پرو، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، تایوان، تایلند، ترکیه و ونزوئلا در دسترس است. مقامات گفتند که در آینده حمایت از سایر کشورها را در نظر خواهند گرفت.

چشم انداز

اعتبار: مایکروسافت