نیازمندیهای دوربین مدار بسته و سایر سیستم های حفاتی امنیتی سراسر کشور

از دوربین های باکس به ندرت در خانه ها یا پروژه های کوچک استفاده می شود ، بیشتر در پروژه های ویژه ای که نیاز به کنترل بیشتری بر لنزها دارند استفاده می شود. آنها یک شکل جعبه دارند (به همین دلیل چنین نامی دارند) و لنزهای آنها همانطور که در تصویر نشان داده شده است از بدنه اصلی دوربین مدار بسته جدا می شوند. همیشه چک کردن زمان ورود و خروج کارکنان ایده خوبی است یا اینکه در جریان تحویل بسته یا حضور بازدید کنندگان ناشناس به ساختمان قرار بگیرید؛ با وجود دوربین مدار بسته در محل کارتان خیالتان راحت است که هیچ نکته ‌ای از شما پنهان نخواهد ماند. استفاده از دوربین های مدار بسته در فضای داخلی سازمان به همراه تدابیر امنیتی و آماری دیگر مثل سیستم های ضبط صدا و تلفن می تواند باعث جلوگیری از سرقت اطلاعات، اسناد و اموال سازمان گردد. کارفرمایان ترجیح می دهند با نصب دوربین های مدار بسته سازمان خود را تحت نظر داشته باشند.

قرار دهید و آن را به آیفون یا مانیتور تصویری خود متصل کنید، با فشردن یک کلید بر روی مانیتور خود، می توانید تصاویر دوربین را بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید. در نظر بگیرید که شما فقط می توانید تصاویر را مشاهده کنید و برای ضبط آن به دستگاه DVR یا NVR نیاز دارید، مدل های استثنا در این مورد 1910 تابا و K77-UA کالیوز می باشد. کیفیت تصاویر در این نوع دوربین مداربسته نسبت به دو مورد دیگر معرفی شده، سطح پایین تری دارد و بر اساس تی وی لاین (حداکثر تا 960) سنجیده می شود.

  • AI (هوش مصنوعی) نسل جدیدی از سیستم های امنیتی پیشرفته و کارآمد را در زمینه آموزش در اختیار می گذارد .هوش مصنوعی همچنین ارتقای سیستم دیجیتالی و هوشمند سازی مدارس و مؤسسات را جهت دانشگاه ها تسهیل می کند.
  • این گونه دوربین‌ها از نظر انتقال تصاویر به دو نوع بی سیم و با سیم و از نظر محل استفاده به محیط داخلی و محیط بیرونی دسته‌بندی می‌شود.
  • اشاره به این نکته که یک کامپیوتر را باید برای استفاده از این کارت در نظر گرفت .
  • پیچ گوشتی دوسو، پیچ گوشتی چهارسو، آلن، دریل دستی، گیره و کابل از مهم ترین ابزار های مورد استفاده در نصب دوربین های مداربسته هستند.

توجه داشته باشید که ضد آب بودن دوربین بولت به معنای امکان غوطه ور کردن آن در آب نیست. این نوع دوربین‌ها امکان قرارگیری با احتیاط را فراهم می‌کنند؛ به این معنی که می‌توانید تصاویر خوبی از سرقت و آسیب‌های جنایی را ثبت کنید. این دوربین‌های مداربسته بسیار کاربردی هستند زیرا مجرمان کمتر متوجه آنها می‌شوند.

دوربین مداربسته هایواچ HW-AHDB323

از آخرین دستاوردهای دوربین های مدار بسته در این زمینه می توان به شناسایی اتوماتیک پلاک خودروها اشاره نمود. دوربین‌های مداربسته گردان، دسته‌ای از دوربین‌ها هستند که با چرخش دوربین تصویر کاملی از مکان قرارگیری دوربین را در اختیار فرد قرار می‌دهند. دوربین های لنز وریفوکال قابلیت تنظیم لنز دارند و کاربر می تواند بر اساس نیاز خود لنز و وسعت دید آنها را از راه دور مثل از روی گوشی، و یا به صورت دستی تنظیم کند. شرکت فاواتک اماده ارائه پکیج‌های حرفه‌ای، امن و کامل، بسته به نوع نیاز کارفرمایان است. این شرکت با توجه به طیف گسترده‌ای از توانمندی‌ها خواست مشتریان را بررسی و ضمن ارائه مشاوره، راهکارهای متناسب با نیاز آنان را معرفی می‌نماید. دوربین های مدار بسته امروزی بسیار پیشرفت نموده اند، دوربین های مدار بسته امروزی علاوه بر تصاویری با وضوح بالا می توانند در تشخیص افراد و همچنین نوع خودرو و یا پلاک خودرو استفاده گردند.

دوربین تحت شبکه هایک ویژن IP DS-2CD2563G0-IS

این دوربین ها نور مادون قرمز ندارند ولی، تصاویر باکیفیت را در نور کم تهیه می کنند. البته این دوربین های قابلیت گردش ندارند و برای ثبت تصویر از یک مکان ثابت تصویربرداری می کنند. همچنین به راحتی می توان با قرار دادن دوربین های بولت در یک پوشش آنها را ضدآب کرد و به همین دلیل می توان از آنها در محیط های باز نیز استفاده نمود. دومین قدم پیدا کردن یک تعمیر کار یا متخصص مناسب است که با کمترین هزینه دوربین شما را تعمیر و نصب کند. کاربرد اصلي و عمده دوربين های مدار بسته در سيستم های حفاظتی و امنیتی است، اما کاربرد های آن به سيستم های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر می رود.

این نوع از دوربین مدار بسته در تکنولوژی های متفاوت HDTVI، HDCVI،AHD در بازار وجود دارند. بر اساس تکنولوژی دوربین های مدار بسته به سه گروه آنالوگ، تحت شبکه و HD تقسیم بندی می شوند. قبل از شروع لازم به ذکر است که در بازار دوربین مدار بسته با برند های بسیار متنوع روبرو می شوید و ممکن است برای خرید دوربین مدار بسته بدون داشتن یک مشاور و راهنمای با تجربه به مشکل بر بخورید. با اندکی دقت روی نام این سری، می‌توانید تا حد زیادی ظاهر دوربین را حدس بزنید.

نصب تجهیزات امنیتی به ابزارهای مختلف دستی نیاز دارد تا بتوان کار را سریع و ایمن انجام داد. ما لیستی از ابزارهایی را که ممکن است هنگام نصب سیستم نظارتی خود نیاز داشته باشید، گردآوری کرده ایم. بسته به محل نصب دوربین ها و نوع کابل مورد استفاده ، ممکن است به همه آنها arya-cctv.ir نیازی نداشته باشید. دوربین مدار بسته بی سیم (وایرلس) و دوربین مدار بسته سیمی هرکدام مزایا، معایب و کاربرد خود را دارند. در این مقاله از سایت هپنا این دو نوع دوربین مدار بسته را به طور کامل مقایسه کرده ایم تا شما با اطلاع از مزایا و معایب آنها تصمیم بگیرید.

دوربین مداربسته IP در تمام مراحل پردازش، ارسال و ثبت تصویر به صورت دیجیتال عمل می کند و برای کاربردهای امروزی که در آنها استفاده از فناوریهای دیجیتال مانند شبکه های وایرلس و موبایل همه گیر شده است مناسب و انعطاف پذیر است. دوربین IP، می تواند کیفیت تصویر بسیار خوبی عرضه کند (بسته به سنسور و پردازشگر و لنز استفاده شده) اما قیمت گرانی دارد. نصب سیستم های نظارت تصویری دیجیتال و مدرن به ویژه نسبت به دوربین های مدار بسته قدیمی آنالوگ بسیار آسان است. این سیستم ها به لطف دوربین های زاویه باز، برای دیدن کل منطقه به دوربین کمتری نیاز دارند.

این هزینه درصد کمی از هزینه‌ی خرید دوربین مداربسته خواهد بود و بهتر است که وسواس خاصی در آن داشته باشید. کم‌کم سرعت اینترنت از H تا 4.5G افزایش پیدا کرد و ما برای جستجو یا دانلود کردن کار به مراتب راحت تری داریم. صرف خرید و نصب دوربینی با قیمت ارزان، به احتمال بسیار بالا در آینده خیلی از نیاز‌های ما را پاسخگو نخواهد بود. همانطور که در بالا به آن اشاره کردم این نیازها زمانی که یک مشکل بزرگ جانی یا مالی برای ما رخ دهد، خودش را نشان خواهد داد.

برای مثال، اگر بخواهیم برای مکان‌های صنعتی اقدام به نصب دوربین مداربسته کنیم، باید میزان دوام و مقاومت آن در برابر آلودگی و حرارت را بدانیم. پکیج دوربین مداربسته به نوعی از محصولات نظارت تصویری گفته می شود که دارای دوربین مداربسته، دستگاه ضبط کننده و همچنین سایر اقلام مورد نیاز آن است. اقلام دیگر یک چکیج دوربین مداربسته عبارتند از هارد دیسک که معمولا از برند وسترن بنفش استفاده میشود.