لیست قیمت هایک ویژن به همراه تخفیفات جشنواره 1401 نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | arya-cctv

در ضمن در نظر داشته باشید در پروژه های بسیار بزرگ که متراژ سیستم مداربسته از دستگاه ضبط کننده ویدیویی یا تصویری زیاد است باید سیستم تحت شبکه استفاده نمایید که با کاهش چشمگیر کابل کشی قیمت دوربین مدار بسته به صورت کلی کاهش پیدا می کند. اگر هدفتان گرفتن دزد باشد، وجود برخی ویژگی‌ها (یعنی قابلیت تشخیص چهره، شماره پلاک، زاویه دید گسترده، کیفیت تصویر 1080p hd، دید در شب و زوم بالا) در دوربین امنیتی مورد نظر شما ضروری است. از سوی دیگر، اگر تنها دوربینی با امنیت پایه برای نظارت بر اتفاقات منزل یا محل کارتان می‌خواهید، خرید یک دوربین ساده مانند دوربین مدار بسته ahd نیز کفایت می کند. دوربین های پلاک خوان دوربین هایی تخصصی هستند که دارای یک نرم افزار داخلی برای شناسایی و ضبط پلاک خودرو ها حتی در هنگام حرکت هستند.

  • شرکت ما در سال ۱۳۸۸ یک تیم متخصص در زمینه تجهیرات امنیتی دوربین مداربسته تکنیکس کنار هم جمع شدیم و کار واردات و پخش عمده دوربین مدار بسته و دستگاه های Dvr برند Technicsرا شروع کردیم .
  • دوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد.
  • به طور کلی، این یک گزینه امنیتی عالی برای افرادی است که می خواهند دوربینی با نصب آسان و بدون نیاز به سیم کشی داشته باشند.
  • بهترین ویژگی این قابلیت، امکان پردازشی است که بر روی خود دوربین مدار بسته صورت می گیرد و نیازی به پردازش Back-End نیست.

دستگاه ان وی آر 4 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 4 عدد دوربین تحت شبکه را دارد. پورت های ورودی و خروجی آن شامل پورت های POE ،VGA ،HDMI ،USB ،SATA پورت ورودی و خروجی صدا … است. برای ذخیره تصاویر بر روی دی وی آر باید هارد دیسک در تعداد و ظرفیت معین نصب شود.

دوربین مداربسته آنالوگ برایتون مدل UVC85B19B

با این حال، نقطه ضعف این است که نصب آنها دشوارتر است و از نظر قرارگیری به راحتی نمی توان آنها را جابجا کرد. اینها معمولاً دوربین های مدار بسته سیمی هستند که برای نظارت بر فعالیت های داخل خانه یا محل کار طراحی شده اند. دوربین های سیمی توسط یک کابل کواکسیال یا اترنت به یک ضبط کننده ویدیوی دیجیتال متصل می شوند.

دوربین مداربسته تحت شبکه برایتون مدل 7832P3

دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200TP-A – دارای سنسور اینچی2.7 CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای میکروفون داخلی – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای تکنولوژی بهبود تصویر… دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1200EMP-A – دارای سنسور اینچی1/2.7 CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری و فلزی – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل -… دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1400EMP-A – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – دارای میکروفون جهت ضبط صدا -… برای تهرانی‌های عزیز امکان خرید حضوری در تهران نیز مهیا می‌باشد و اگر تمایل دارید که از نزدیک محصولات را ببینید و سپس خرید کنید، خرید حضوری مناسب شماست. تعداد دوربین مدار بسته ارتباط مستقیم با قیمت دوربین مداربسته به صورت تمام شده دارد و دانستن اولویت ها و نیاز های مشتری در کاهش هزینه ها در خرید دوربین مدار بسته کمک شایانی می کند.

با توجه به آموزش های نوشتاری و تصویری مختلف که در فضای اینترنت وجود دارد، امکان یادگیری و نصب دوربین مدار بسته برای همه فراهم شده است اما ما پیشنهاد می کنیم که برای نصب دوربین های مداربسته از متخصصان فنی و خبره این صنعت بهره مند شوید. استفاده از تجربیات متخصصان باعث می شود که هزینه مجله خبری دوربین مداربسته آریا های بیهوده متحمل نشوید. اما در صورت پشتیبانی سیستم دوربین های مداربسته، توسط یو پی اس، سیستم های شما این توانایی را دارد که در هنگام قطعی برق تصاویر را ضبط کند و دچار هیچ مشکلی نشود. بنابراین شرکت هایک ویژن توصیه می کند حتما در سیستم امنیتی خود از یو پی اس استفاده نمایید.

http://66toolkit.ir